کد خبر : 22155 / /
/

مردم لواسانات در نماز جمعه با امضای طوماری خواهان برخورد با عوامل قاطع و قانونی با سلبریتی‌ها به خصوص علی کریمی و مهران مدیری هستند.

علی کریمی حواشی زیادی به وجود آورده است. علی کریمی طرفدارانش را به اعتشاش فراخوانده است. علی کریمی در حال حاضر در ایران نیست. خانه علی کریمی برای یک روز پلمب شده بود. 

جمعی از مردم لواسان با امضای طوماری خواستار برخورد با برخی سلبریتی‌ها علی الخصوص علی کریمی و مهران مدیری شدند.

مردم لواسانات در نماز جمعه با امضای طوماری خواهان برخورد با عوامل قاطع و قانونی با سلبریتی‌ها به خصوص علی کریمی و مهران مدیری هستند.

هفته گذشته ویلای لاکچری علی کریمی در لواسان حاشیه ساز شده بود.

علی کریمی

خانواده او اهل روستای پاشاکی از توابع سیاهکل هستند.فعالیت مورد علاقه اش والیبال ساحلی است. در کرج پیتزا فروشی دارد. بسیار انسان خونسردی است که به قول فردوسی پور بعضی اوقات این خونسردی هایش روی اعصاب آدم می رود.پس از شکست تلخ تیم پرسپولیس برابر سپاهان نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد.

ازدواج علی کریمی

علی کریمی در سال 1378 زمانی که تنها 21 سال سن داشت با سحر داوری ازدواج کرد. آنها دارای دو فرزند پسر به نام های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما هستند.

فوتبال باشگاهی علی کریمی

علی کریمی سابقه بازی در باشگاه های نفت تهران، فتح تهران، سایپا تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، القطر قطر، السیلیه قطر، بایرن مونیخ، استیل آذین و شالکه آلمان را در کارنامه فوتبال خود دارد.

آغاز فوتبال حرفه ای

او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد، سپس به نوجوانان سایپا پیوست و بعد از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.علی کریمی در سال 1377 به پرسپولیس پیوست و توانست دو سال پیاپی در سال های 1378 و 1379 لیگ آزادگان را فتح کند. علی کریمی در سال 2111 به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام امیر را در فصل 2111-2112 فتح کند. کریمی در سال 2114 توانست 14 گل برای تیمش به ثمر برساند.

علی کریمی در مونیخ آلمان

علی کریمی روز 3 مه سال 2115 بنا به گزارش وب گاه رسمی باشگاه بایرن مونیخ به این تیم آلمانی پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکن ایرانی بود که در این باشگاه مشهور به اف سی هالیوود بازی می کرد. در ابتدا بسیاری معتقد بودند که انتقال کریمی برای این باشگاه تنها جنبه اقتصادی دارد، اما بازی های خوب این بازیکن مانع این انتقادات شد.

شهرت علی کریمی

علی کریمی خیلی زود توانست در جمع نام داران این باشگاه نظیر میشاییل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند، به طوری که برخی از این بازیکنان نیمکت نشین شدند. طبق یکی از بندهای قرارداد کریمی و بایرن مونیخ، پس از 12 بازی این قرارداد به طور خودکار تمدید می شد که در بازی با هامبورگ این اتفاق افتاد، اما در همین بازی وی متأسفانه مصدوم شد، به طوری که نتوانست در بازیهای جام جهانی 2116 آلمان در اندازه های واقعی خود ظاهر شود. کریمی همچنین از جمله بازیکنان ایرانی محسوب می شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است و در مقابل سالزبورگ یک گل به ثمر رساند.

بازگشت به پرسپولیس

علی کریمی بعد از عدم درخشش در بایرن مونیخ به قطر رفت و برای تیم القطر بازی کرد اما بازیهای او مورد توجه کسی قرار نگرفت و وقتی او را به تیم نه چندان قوی السیلیه فرستادند او خواستار جدایی از تیم شد و به پرسپولیس بازگشت.

گلزنی در شهرآورد

او در اولین گلزنی خود توانست در شهرآورد تهران موفق به گلزنی شود و دو دقیقه بعد از 1 بر صفر جلو افتادن استقلال بازی را به تساوی بکشاند.کریمی پنج روز بعد در بازی مقابل ابومسلم، هت تریک کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و بازی در پایان با شکست 4-3 پرسپولیس به پایان رسید. علی کریمی در سال 1388 به سبب عدم تمایل مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با وی، این باشگاه را ترک کرد و به استیل آذین پیوست.در فصل 87-88 لیگ برتر علی کریمی 14 گل به ثمر رساند و با دریافت 9 کارت زرد و 3 کارت قرمز خشن ترین بازیکن درلیگ برتر نهم شناخته شد.

بازی در شالکه آلمان

علی کریمی با عقد قرارداد 5 ماهه به شالکه14 آلمان پیوست و با شماره 11 وارد میدان مسابقه شد. او به خاطر نیمکت نشینی و دقایق کم حضور در زمین ناراضی بود. سپس طبق صحبتش مبنی سر رفتن حوصله اش در آلمان به تهران بازگشت.

خداحافظی با آلمان تا سرمربی گی پرسپولیس

او بالآخره در سال 1391 بعد از صحبت با حبیب کاشانی با عقد قرار دادی به پرسپولیس بازگشت و به دوران حضورش در آلمان پایان داد. علی کریمی در 14 تیر 1391 و یک روز پس از انتخاب مانوئل خوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس,قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران با سرخ پوشان تمدید کرد.

فوتبال ملی علی کریمی

کریمی از سال 1377 سابقهٔ بازی در تیم ملی ایران را دارد و با 124 بازی ملی و 38 گل ملی،دومین بازیکن ایرانی از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران به حساب می آید.کریمی در واقع کاپیتان اصلی تیم ملی فوتبال ایران می باشد ولی جواد نکونام بازوبند کاپیتانی را بر دست می بندد. او اولین بازی ملی خود را در سال 1377 برابر تیم ملی کویت انجام داد. و در همان سال قهرمانی بازی های آسیایی 1998 بانکوک را به همراه تیم ملی جشن گرفت و یکی از 2 گل ایران در بازی فینال را مقابل کویت به ثمر رساند.

او در مقدماتی جام جهانی 2112 نیز از بازیکنان تیم ملی ایران بود و توانست در بازی مقابل گوآم پنج گل به ثمر برساند. همچنین وی اولین بازیش را در پست هافبک تهاجمی را مقابل ایرلند را در مرحله پلی-آف جام جهانی در شهر دوبلین انجام داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.