کد خبر : 30227 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید صفر | قیمت پراید در عراق

قیمت پراید همه را شوکه کرد | قیمت پراید در آخر هفته چند شد؟ | جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، ساینا، پژو۲۰۷ و شاهین

افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. اما سطح معاملات پایین است. کارشناسان دلیل افزایش قیمت را وجود تورم عمومی در کشور می‌دانند.

قیمت پراید همه را شوکه کرد | قیمت پراید در آخر هفته چند شد؟ | جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، ساینا، پژو۲۰۷ و شاهین

قیمت پراید امروز ‌پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ باتوجه به آمار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید۲۱۴میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما قیمت پراید ۱۳۱ نیز اکنون به نرخ ۱۹۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.نوسان قیمت پراید با افزایش قیمت دلار است.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببینید.

افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. اما سطح معاملات پایین است. کارشناسان دلیل افزایش قیمت را وجود تورم عمومی در کشور می‌دانند.

قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

4762394

قیمت پراید روز ‌پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱

قیمت‌های ثبت‌شده در سایت‌های آگهی خودرو پس از گذشت هفته‌ها از سقف‌شکنی دلار، حکایت‌گر بلاتکلیفی و سردرگمی بازار است.

قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار شروع به افزایش کرد. اما هنگامی که نوسانات دلار متوقف شد، اما خودرو درگیر افزایش قیمت‌ها بود که البته همچنان نیز ادامه دارد.

برخلاف ماه‌های گذشته که قیمت پراید ثابت مانده بود، اما بالاخره سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد. پراید پس از چند روز مقاومت امروز مجددا با افزایش قیمت همراه شد.

پراید ۱۱۱ اکنون در قیمت ۲۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما پراید ۱۳۱ نیز اکنون به نرخ ۱۹۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات هم که روزها با افزایش قیمت همراه شده بود، امروز نیز مجددا به قیمت ۶۶۰ میلیون تومان رسید.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز نیز مانند روز گذشته با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که روزها در قیمت ۵۰۰ میلیون تومان ثابت مانده بود، اکنون در قیمت ۵۱۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش رسید.

تارا اتوماتیک هم که در روزهای گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، اما امروز چهار میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به نرخ ۶۳۴ میلیون تومان رسید.

اما فعالان بازار خودرو می‌گویند که برخی خودروها بیشتر خرید و فروش می‌شوند و پرطرفدار هستند. این خودروها با چه قیمتی در بازار معامله می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در محدوده ۲۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان افزایش قیمت داشت و حالا ۳۴۹ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو پنج در بازار کشور در نرخ ۳۹۸ میلیون تومان به فروش رسید.

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت‌ها همچنان فزاینده است. اما سطح معاملات پایین است و بازار در وضعیت رکود تورمی قرار دارد که هر روز تورم آن تشدید می‌شود.

او افزود: این افزایش قیمت‌ دلیلی جز تورم عمومی در کشور ندارد. تا زمانی که مشکلات موجود به تورم در کشور برطرف نشود، این روند افزایش قیمت ادامه دارد.

چندی پیش نیز، عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با تاثیر عرضه خودرو در بورس کالا بر قیمت خودرو گفت: عرضه خودرو در بورس کالا تنها به دولت کمک می‌کند و کمکی به کاهش قیمت‌ها نمی‌کند.

این کارشناس توضیح داد: از طرفی دیگر، سودی که از عرضه خودرو در این محیط به‌دست می‌آید نه به جیب مصرف‌کنندگان می‌رود و نه خودروسازان که آن را در راستای پیشرفت خود استفاده کند.

او افزود: برای کاهش قیمت خودرو تنها باید دست واسطه‌ها را کوتاه کرد و عرضه خودرو در بورس کالا چنین کاری را انجام نمی‌دهد. در حال حاضر نیز هیچ عاملی برای کاهش قیمت خودرو وجود ندارد و به نظر می‌رسد بازار به همین روند افزایش قیمت خود ادامه دهد./تجارت‌نیوز

قیمت پراید

 آخرین قیمت پراید، پژو، تیبا و تارا

جهش قیمت‌ها در بازاز بدون مشتری خودرو ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی قیمت‌هه قرار دارد، این در شرایطی است که به گفته فعالان بازار، خریداری وجود ندارد و رکود تورمی عمیقی در بازار حاکم شده است.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت پراید۱۱۱ دیروز با افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت مواجه شد و در بازار ۲۱۲ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. پراید ۱۳۱ نیز ۲ میلیون تومان گران شد و به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. اما پراید ۱۵۱ افزایش ۴ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و در بازار ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما در میان مدل‌های پژو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ حدود ۵ میلیون تومان در بازار گران شد و به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در بازار ۳۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین پژو ۲۰۶ SD V۸ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۷ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم در بازار ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۶۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۴۵۵ میلیون تومان رسید.

اما پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یک شبه ۵ میلیون تومان گران شد و در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو پارس ELX-TU۵ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۵۱۰ میلیون تومان رسید.

اما تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دیروز بدون تغییر قیمت، ۶۴۰ میلیون تومان فروش رفت. اما تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شد و به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

بنا به این گزارش، قیمت تیبا هاچ بک EX در حدود ۴ میلیون تومان گران شد و ۲۲۴ میلیون تومان به فروش رفت. تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۲۱۹ میلیون تومان فروخته شد.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، دیروز نیز مانند روز گذشته با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.