کشف حیرت آور ۳ تن برنج احتکار شده/۱۱ هزار بسته ماکارونی

کد خبر: 1150516

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف حدود ۳ تن برنج احتکار در شهرستان کاشمر خبر داد.

کشف حیرت آور ۳ تن برنج احتکار شده/۱۱ هزار بسته ماکارونی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف حدود ۳ تن برنج احتکار در شهرستان کاشمر خبر داد.

سرهنگ علی یعقوبیان امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر افزود: برابر اخبار رسیده به یگان ضابطان سپاه ناحیه کاشمر مبنی بر دپوی برنج در مغازه‌ای در میدان بار شهرستان کاشمر مراتب در دستور کار بازرسان قرارگاه شهید امانی کاشمر قرار گرفته و در معیت ریاست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، محل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته حدود ۳۰۰ کیسه برنج پاکستانی معادل ۳ تن کشف و ضبط گردید و با توجه به دستور ریاست محترم اداره تعزیرات محل مذکور تا اعلام نظر نهایی پلمب شد.

یعقوبیان همچنین مطرح کرد: مردم می‌توانند هر گونه گزارش خود را به سامانه ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

 کشف ۱۱ هزار بسته ماکارونی احتکار شده ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری ازکشف بیش از ۱۱هزار بسته ماکارونی احتکار شده در محدوده شهر ری خبرداد.

به گزارش خبرنگارگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی ، ماموران کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم (ع) گزارش هایی مبنی بر احتکار ماکارونی در انباری در محدوده شهر ری را دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ پس از هماهنگی های قضائی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی شده بازدید که یک خودروی کامیون در حال بارگیری ماکارونی رویت که در بازدی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها