مصدومان زلزله خوی به ۸۱۶ نفر رسید/ ۳ نفر فوت شدند

کد خبر: 1201628

استاندار آذربایجان‌غربی در خصوص آخرین آمار مصدومان زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی گفت: این حادثه ۶۶۴ مصدوم و ۲ فوتی داشته است.

مصدومان زلزله خوی به ۸۱۶ نفر رسید/ ۳ نفر فوت شدند

محمدصادق معتمدیان صبح یکشنبه در جلسه مدیریت بحران که با حضور وزیر کشور در محل فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار کرد: ۳۰ نفر از مصدومان زلزله خوی در بیمارستان این شهرستان بستری و ۳۴ نفر نیز به مراکز درمانی شهرستان سلماس اعزام شده‌اند.

وی افزود: زلزله شنبه شب خوی سبب آسیب رسیدن ۲۰ تا ۵۰ درصدی به واحدهای مسکونی در ۷۰ روستا شده است.

استاندار آذربایجان غربی یکی از دلایل تخریب بالای زلزله دیشب خوی در مقایسه با زلزله‌های مهر و دی ماه این شهرستان را عمق کم و طولانی بودن لرزه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: برق بیش از ۳۰ روستا بر اثر زلزله قطع شده بود که وصل شده و خدمات رسانی در این رابطه ادامه دارد.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در شهرستان خوی، اضافه کرد: هیچکدام از واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده، آسیبی ندیده است.

وی با بیان اینکه دولت تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات به زلزله زدگان به کار گرفته است، یادآور شد: تسهیلات حمایتی لازم به زلزله زدگان ارائه می‌شود.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شنبه شب خوی را لرزاند./مهر

مصدومان زلزله خوی به ۸۱۶ نفر رسید/فوت ۳ نفر در خوی

 استاندار آذربایجان غربی تعداد آمار مصدومان زمین لرزه شنبه شب در خوی را ۸۱۶ نفر اعلام کرد.

محمدصادق معتمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در اثر زمین لرزه شنبه شب در خوی تاکنون ۸۱۶ نفر مصدوم شده و ۳ نفر فوت کرده است.

وی ادامه داد: ۶۰ نفر از مصدومان زلزله در بیمارستان های این شهرستان بستری شده و ۶۴ نفر نیز به مراکز درمانی شهرستان سلماس اعزام شده‌اند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: همچنین زلزله دیشب خوی سبب آسیب رسیدن ۲۰ تا ۵۰ درصدی به واحدهای مسکونی در ۷۰ روستا شده است.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شنبه شب خوی را لرزاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها