عزم جزم رضایی برای کاندیداتوری

کد خبر: 1054763

تا دیروز کاندیداتوری محسن رضایی حدس و گمان بود،اما اظهارات اخیر انتخاباتی او مشخص کرد که او عزمش را برای آمدن جزم کرده است.

عزم جزم رضایی برای کاندیداتوری

گروه سیاست سایت فردا - محسن رضایی یکی از اولین اسامی در فهرست کاندیداهای احتمالی بود و طرح این گمانه جدای از احتمالات تا اندازه‌ای متاثر از شوخی رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی با وی بود. اکنون اما در آستانه انتخابات 1400 شاهد اظهارات و موضع‌گیری‌هایی از این چهره اصولگرا هستیم که ثابت می‌کند، کاندیداتوری او در انتخابات پیش‌رو روز به روز جدی‌تر می‌شود. از دفاعش از کاندیداتوری نظامیان گرفته تا تاکید بر برنامه داشتن و عده اشتغال و ... . شفاف کردن مواضعش درباره برجام و FATF را نیز نباید نادیده گرفت. 

از همین رو است که رسانه‌ها در روزهای اخیر مدام از وی می‌نویسند. «شرق» اخیرا از احتمال ائتلاف او با سعید محمد نوشته و «آفتاب یزد» نیز ضمن قرار دادن عکس این دو گزینه احتمالی از مواضعشان در سیاست خارجی نوشته است.

روزنامه «خراسان» همچنین در شماره امروز خود از جدی شدن کاندیداتوری محسن رضایی خبر داده و نوشته است: « دبیر مجمع  تشخیص مصلحت نظام علاوه بر سخنان قبلی اش  دو سه روز قبل نیز گرای جدی انتخاباتی داد و در اظهاراتی که بیشتر به شعارهای انتخاباتی شباهت داشت تصریح کرد که اگر رئیس جمهور شود، یک نفر بیکار هم در کشور باقی نمی ماند ... اظهارات انتخاباتی رضایی به همین جا ختم نشد و فرمانده اسبق سپاه روز گذشته دفاع جانانه ای از کاندیدای نظامی کرد ... این سخنان رضایی  در فضای مجازی هم بازتاب داشت و کاربری نوشت :«  از این وعده ها زیاد شنیدیم مهم  تر از اون مگر امام نگفت نظامی ها وارد سیاست و اقتصاد نشوند؟ درکش چرا این قدر سخته!!» کاربر دیگری نوشت :« این که یک فرد زمانی نظامی بوده نباید مانعی برای حضورش در انتخابات باشه مهم  اینه که موقع انتخابات در کسوت نظامی نباشه ».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها