روحانی: تحریم‌ها برداشته می‌شود، شک نکنید

کد خبر: 1065862

رئیس‌جمهور گفت: بعضی ها فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام را سفید کرده اند. این بی عقلی را کجا ببریم؟

روحانی: تحریم‌ها برداشته می‌شود، شک نکنید

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) هیات دولت، اظهار کرد: مگر یک انتخابات و بالا و پایین شدن قدرت، یک مقام و حقوق و جایگاه و میز چقدر می ارزد که آدم به خاطر آن دروغ بگوید، تهمت بزند و آبرو و حیثیت آدم ها را ببرد؟

وی خاطرنشان کرد: را ه برگزاری انتخابات پرشور این است که همه مردم را امیدوار کنیم و همه مردم ببینند که کاندیدای مورد نظرشان در لیست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده وجود دارد.

رییس جمهور گفت: بعضی ها فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام را سفید کرده اند. این بی عقلی را کجا ببریم؟ سیاه نمایی و سفیدنمایی را کنار بگذارید و واقع نمایی کنید.

روحانی ادامه داد: نمی دانم ترامپ چه خوبی ای به این ها کرده که زیر بار ظلم ترامپ نمی روند. ترامپ جانی بود که تحریم و جنگ اقتصادی را به راه انداخت؛ چرا این را نمی بینید؟ می گویند حالا ترامپ بدی هایی داشت ولی دولت شما بد است و مدیریتش ضعیف است.

وی همچنین گفت: از وزرا و معاونان و مسئولان خواهش می کنم که فحاشی ها، تهمت ها و حرف های ناروا تا روز آخر دولت آن ها را خسته نکند.

رییس جمهور بیان کرد: بعضی ها ککشان هم نمی گزد که ما در تحریم و جنگ و تحت بمباران هستیم. مگر بمباران را نمی بینید؟ گوش هایتان را گرفته اید!  هر کسی که بتواند تحریم را یک ساعت زودتر بردارد، ولی یک لحظه در آن تاخیر بیاندازد گناه نابخشودنی بزرگی بر گردنش است.

روحانی ادامه داد: دولت مصمم است که تحریم را بشکند و از نظر من شکسته است. خدا نگذرد از آن ها که باید در این میدان جنگ به ما کمک می کردند و نکردند و حتی رزمندگان ما در میدان جنگ را تضعیف کردند.

وی تاکید کرد: شک نکنید و تردید نداشته باشید که کل تحریم برداشته می شود و ملت ایران پیروز است پس در ذهن مردم حرف نادرست و تشویش اذهان ایجاد نکنید.

رییس جکهور گفت: به مردم قول می دهم که تا پایان دولت دوازدهم تمام افراد پرخطر یعنی چیزی حدود 13، 14 میلیون نفر را در برابر کرونا واکسینه کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها