عارف از کاندیداتوری منصرف شد یا نشد؟

کد خبر: 1066101

صبح امروز بیانیه‌ای با مضمون انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری منتشر شد اما بعد یکی از نزدیکان وی گفت که تصمیم نهایی شنبه اعلام می‌شود!

عارف از کاندیداتوری منصرف شد یا نشد؟

گروه سیاست سایت فردا - صبح امروز بیانیه‌ای با مضمون انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری منتشر شد اما بعد یکی از نزدیکان وی گفت که تصمیم نهایی شنبه اعلام می‌شود!

رئیس دفتر وی نیز با بیان اینکه متن منتشر شده متنی مشورتی بوده، که برخی اقدام به انتشار آن کردند، اعلام کرد که نظر نهایی و قطعی این چهره اصلاح‌طلب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شنبه اعلام می‌شود.

در بیانیه عارف آمده بود: « همانطور که در جلسات دو هفته گذشته تحلیل گردید، معتقدم بر اساس روند حاکم بر کارزار انتخابات، شرایط حضور و اثربخشی لازم برای کمپین و اجرای راهکارها فراهم نیست.»

وی افزوده بود: «حضور اینجانب در این شرایط قطعا بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، ضمن تشکر مجدد و صمیمانه از همه شما عزیزان، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم.»

دقایقی بعد اما کانال تلگرامی «اعتماد آنلاین» به نقل از یکی از  نزدیکان عارف، نوشت: «بیانیه منتشر شده در خصوص انصراف عارف غیررسمی است، نتیجه قطعی شنبه اعلام می‌شود». رئیس دفتر عارف نیز توضیحات تکمیلی را ارائه و اعلام تصمیم نهایی را به روز شنبه موکول کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها