ضرب و شتم زن ایرانی جلوی شوهر و پسرش + فیلم

روز رای‌گیری در بیرمنگام انگلیس چه گذشت؟ گفت‌وگو با زنی که منافقین و سلطنت‌طلب‌ها کتکش زدند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

تعدادی از عناصر گروهک منافقین و سلطنت‌طلبان ساکن انگلیس با حمله به یک زن ایرانی که قصد داشت در بیرمنگام انگلیس برای شرکت در انتخابات وارد محل رای‌گیری شود وحشیانه او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. 

این اقدام ضدبشری و تروریستی در حالی صورت گرفته است که بر خلاف عرف دیپلماتیک و وظایف دولت میزبان، دولت و پلیس انگلیس اقدامات لازم برای تامین امنیت انتخابات را صورت نداده و به جای ایجاد شرایط برای رای‌دهندگان زمینه‌ساز تعرض تروریست‌ها به حق یک زن ایرانی شدند.

انگلیسی‌ها در حالی در رسانه‌های ضدایرانی خود ادعای حمایت از حقوق زنان ایرانی را سر می‌دهند و نگران آزادی‌های سیاسی و اجتماعی آنان هستند که در داخل این کشور حمایتی از زن ایرانی صورت نگرفت و بر عکس اوباشِ مخل امنیت تحت حمایت پلیس قرار گرفتند. 

از ابتدای انقلاب اسلامی فرقه تروریستی منافقین آزادانه در انگلیس فعالیت داشته و بارها به سفارت و شهروندان ایرانی تعرض کرده‌اند و دولت انگلیس عملا از این تروریست‌ها حمایت کرده است که حلقه تکمیلی این تروریسم‌پروری نیز همراهی با کاخ سفید علیه ملت ایران در اجرای تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی بوده است. 

در راستای رفتارهای ضدایرانی، در ماه‌های اخیر دولت انگلیس با محوریت رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، من و تو و... با ادعای حمایت از حقوق زنان به جوسازی درباره انتخابات ایران پرداخت و با کلیدواژگانی چون عدم نامزدی زنان در انتخابات، پایین بودن جایگاه زنان در انتخابات، بی‌توجهی به حق رای زنان و... ژست حامی زنان ایران را گرفته و مدعی حمایت از آنان شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان