واکنش قالیباف به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی +فیلم

کد خبر: 1125068

باید یادآوری کنم که از خیلی قبل‌تر یک تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی در دستور کار داشتیم، اینگونه برداشت نشود که بخاطر صحبت‌های اخیر که در اتاق بازرگانی زده شد ما تحقیق و تفحص انجام خواهیم داد.

واکنش قالیباف به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی +فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تحقیق و تفحص‌های مجلس نتیجه بخش باشد و نمایندگان باید در بررسی تحقیق و تفحص‌ها دقت لازم را داشته باشند.

رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده است، تحقیق و تفحص‌های زیادی انجام شده است و باید این تحقیق و تفحص‌ها به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: رئیس اتاق بازرگانی ایران اخیراً به دلیل تحقیق و تفحص مجلس از اتاق بازرگانی، به مجلس هجمه کرده است و تقاضای بنده آن است که هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس با تحقیق و تفحص‌ها همکاری کنند تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی مورد حمایت جدی قرار گیرد و هیئت رئیسه مجلس هم از اقدامات نظارتی و تحقیق و تفحص‌های نمایندگان حمایت کند.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: یک گزارش در مورد نتایج تحقیق و تفحص‌ها در دوره‌های قبل مجلس مورد بررسی قرار گرفت و حاکی از آن بود که آن طور که باید و شاید آن تحقیق و تفحص‌ها کارکرد لازم را نداشته است. بر این اساس باید در بررسی تحقیق و تفحص‌ها دقت بیشتری شود تا کارکرد لازم را داشته باشد و نتیجه بخش باشد./ مهر

حجم ویدیو: 12.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها