علی دایی | مهریه همسر علی دایی | میهمانی علی دایی |

عکس هایی از علی دایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان از یک میهمانی مجلل در رستورانی بسیار شیک دارد.

سایت شماره یک:

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان است که آقای گلی را نیز در کارنامه خود تا چندین سال داشت. علی دایی از فوتبالیست هایی است که دوستدارانش استقلال و پرسپولیسی نیستند. همه او را دوست دارند. علی دایی با رفتار خاص خود الگوی بسیاری از فوتبالیست هاست. علی دایی اخیرا عکس هایی از خود منتشر کرده است که نشان از یک میهمانی مجلل در یکی از رستوران های گران قیمت است. در این تصاویر او و همسرش با هم حضور دارند. نکته مهم در خصوص ازدواج علی دایی، مهریه همسر ایشان است که جالب توجه است.

علی+دایی (1)

علی+دایی (2)

فوتبالیست پیشکسوت ایران اسلامی علی دایی که در ازدواج اول خود ناموفق بود حالا پس از چندین سال از این ازدواج نافرجام ماجرای جنجالی به راه افتاده است.مونا فرخ آذری همسر دوم علی دایی و مادر نورا دایی در پی بحث های رسانه ای علی دایی و محمد مایلی کهن در برنامه نود سال گذشته،دایی برای چندمین بار از مایلی کهن شکایت کرد که پس از چند روز وقفه، رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای ۴ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد. دایی در مورد این پرونده گفته بود:«به جان نورا نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده گفت :«به جان دنیز نمی بخشم»دنیز دختر اول علی دایی است که با نورا خواهر ناخوانده است. همین ماجرا، جرقه ای بود تا اینکه ماجرای همسر دوم علی دایی و دختر ۹ ساله اش ( دنیز ) بر سر زبان ها بیفتد.بسیاری نورا رو تنها دختر علی دایی میدانند،اما در واقع علی دایی در گذشته یکبار ازدواج کرده و از همسر سابق خود دختری بنام دنیز دارد. دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه ها منتشر شده است. فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است “دنیز” نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است. “دنیز” ۹ ساله هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می آید.چندی قبل نیز سایت های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

علی دایی

دنیز دختر علی دایی

دنیز دختر علی دایی است.  دختر علی دایی در انگلیس زندگی می کند. به تازگی دختر علی دایی فارغ التحصیل شده است. دختر علی دایی توانست جزو نفرات برتر تحصیلی باشد. شادی  دختر علی دایی  را از این موضوع ببینید.

دختر علی دایی درس‌خوان است

پیش تر فقط تصاویر جشن و مهمانی بازی دنیز دایی را دیده بودیم و تصور می کردیم دنیز دختری خوشگذران است که با پول پدرش در انگلیس زندگی مرفه وبی دغدغه ای دارد اما دنیز پستی منتشر کرد که نشانگر تلاش و پشتکار این دختر ایرانی است.

علی دایی

خوشحالی دنیز بعد از فارغ التحصیلی با نمره عالی

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

یکی از دوستان و نزدیکان دنیز در واکنش به این موفقت دختر علی دایی نوشت:

جذاب من دنیز عزیزم خبر خوشحالی پایان تحصیلات دبیرستانت را شنیدم که در تمام انگلیس نفر برتر شدی بسیار تبریک میگم که با تلاش مستمر بدون سرمایه پدر در بهترین مدرسه انگلیس با موفقیت قبول شدی به شما و مامان نازنینت که بدور از هر حاشیه ای فقط و فقط به فکر موفقیت و شکوفایی ات بوده و هست تبریک میگم نازنینم از چشم بد دور باشی و در پناه حق به موفقیت‌های بیشتر در زندگیت برسی شاد باشی افتخار پدر و مادر و دوستدارانت تبریک تبریک تبریک

مهریه همسر علی دایی

مهریه علی دایی

تگ های مرتبط

ارسال نظر