فوری | رقیب ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ مشخص شد

قهرمانی فوتبال اروپای یوفا ۲۰۲۰، که با عنوان یورو ۲۰۲۰ یوفا یا ساده‌تر یورو ۲۰۲۰ نیز شناخته می‌شود، شانزدهمین دوره از قهرمانی اروپا، رقابت بین‌المللی چهار سالانه در فوتبال مردان اروپا است، که توسط اتحادیه فوتبال اروپا (UEFA) سازماندهی و برگزار می‌شود. این رویداد ابتدا قرار بود از ۱۲ ژوئن تا ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۰ در ۱۲ شهر در ۱۲ کشور عضو یوفا برگزار شود. در ۱۷ مارس ۲۰۲۰، یوفا تأیید کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا، یورو ۲۰۲۰ یک سال به تعویق افتاد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در آخرین بازی از دور یک چهارم نهایی بازی‌های قهرمانی اروپا، یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی انگلستان و دانمارک به مصاف هم رفتند. این دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی بازی به تساوی یک بر یک دست یافتند که بر این اساس ادامه بازی در وقت‌های اضافه دنبال شد.
در دقیقه ۱۰۳ «هری کین» از روی نقطه پنالتی با گل خود موجب پیروزی تیم ملی انگلستان شد. با این نتیجه تیم ملی فوتبال انگلستان در فینال یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی فوتبال ایتالیا خواهد رفت.
برنامه بازی‌های مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ که در ۱۱ شهر مختلف قاره‌سبز از ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و ۲۰ تیر ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

  • گل اول دانمارک به انگلیس

  • گل اول انگلیس به دانمارک (گل به خودی کیائر)

  • گل دوم انگلیس به دانمارک (هری کین - پنالتی)

انگلیس دانمارک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان