قیمت پراید | قیمت پژو | قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۲۰ مهر ۱۴۰۰)

قیمت خودرو نسبت به اولین روز ماه جاری افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. سمند EF۷ دوگانه سوز ۱۰ میلیون تومان و پراید وانت ۹ میلیون تومان از تاریخ ذکر شده گران شده اند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.
دنا تیپ یک امروز سه‌شنبه بیستم مهر ۳۲۵ میلیون تومان قیمت دارد و نسبت به روز قبل یک میلیون تومان گران شده است. مدلی که از ابتدای پاییز ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت پیدا کرده است.
روند افزایش قیمت خودرو امروز هم با شیب ملایمی ادامه پیدا کرد و مدل‌های زیادی مثل دنا، پژو پارس، پراید هاچ بک، کوئیک و تیبا هاچ بک پلاس رشد یک میلیون تومانی را به ثبت رساندند. با این حال محصولات مونتاژی ایران خودرو و سایپا که تفاوت قیمت محسوسی نسبت به اولین روز‌های ماه جاری ندارند، بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان از روز گذشته ارزان شده اند.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

سمند EF۷ دوگانه سوز ۲۸۰ میلیون تومان، دنا ۳۲۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۲۳۳ میلیون تومان و پژو پارس ۲۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده اند و هر کدام در مقایسه با روز دوشنبه یک میلیون تومان رشد قیمت دارند.

01

قیمت محصولات سایپا

پراید، هاچ بک با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان عرضه می‌شود و مثل کوئیک و تیبا هاچ بک پلاس افزایش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه می‌کند اما در میان محصولات مونتاژی سیتروئن، چانگان و کیا سراتو افت ۱۰ میلیون تومانی را به ثبت رسانده اند.
پراید وانت نیز که ۱۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده، نسبت به دیگر محصولات سایپا از ابتدای مهر ماه رشد قیمت بیشتری را به ثبت رسانده است. این خودرو اولین روز ماه جاری ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

02

 

منبع: فرارو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان