کد خبر : 14219 / /
/

قیمت طلا امروز| قیمت طلا و سکه| قیمت طلا و سکه امروز| آخرین قیمت طلا و سکه| قیمت کنونی طلا و سکه

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۱,۱۶۴,۳۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و چهار هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۳.۰۷ درصدی به ۱,۲۰۱,۲۰۰ (یک میلیون و دویست و یک هزار و دویست ) تومان رسید.

هر گرم قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۳۶۹۰۰ تومان افزایش، ۱,۲۰۱,۲۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال قیمت طلا 18 عیار در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۶۸۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۲۰۹,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر اونس قیمت طلا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۸.۳ افزایش، ۱,۸۵۹ نرخ گذاری شد. قیمت طلا تحت تأثیر اخبار سیاسی قرار دارد. برای اطلاع از قیمت طلا با این خبر همراه باشید.

سکه امامی در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۹۵۰۰۰ تومان افزایش، ۱۲,۰۴۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۶,۷۷۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.ربع سکه با افزایش ۳.۹۷ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۳,۷۷۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۵۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۲۸۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

 قیمت سکه در اولین روز هفته جاری با یک جهش سنگین روانه بازار شد و توانست بعد از تقریبا یک هفته کانال  12 میلیون تومان را بدست بیاورد. قیمت سکه دیروز 295 هزار تومان افزایش را تجربه کرد  و با 12 میلیون و 45 هزار تومان بسته شد. این افزایش قیمت درحالی اتفاق افتاد که قیمت دلار و قیمت اونس طلا نیز در حال پیشروی بودند. 

برخی از گمانه زنی های درباره احتمال جنگ روسیه با اوکراین بازار طلا را بهم ریخته و قیمت این فلز گران بها را به پرواز در اورده است.  معامله گران  تصور می کنند که شیپور جنگ به صدا در آمده  و با هدف خرید به بازار حمله شده است.

این تنش ها تا جایی پیش رفته که برخی از مقامات خارجی تصمیم به خروج نیروها و شهروندان خود از خاک اوکراین گرفتند. با این حال روز گذشته جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  و ولادیمیر پوتین  در یک تماس تلفنی  برای جلوگیری از وقوع جنگ در اوکراین و ادامه حضور نظامی روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین گفتگو کردند.

از طرفی هم مذاکرات برجام در هاله از ابهام قرار گرفته و طرف های مذاکره کنند در سکوت خبری در حال رایزنی هستند.دیروز توییتر نورنیوز که گفته می شود دیدگاه شورای عالی امنیت ملی را منعکس می کند مطرح کرده بود که دلیل طولانی تر شدن مذاکرات هسته ای، «اختلافات داخلی آمریکاست که نشان می دهد دولت بایدن در امر مذاکره بی اختیار است» برهمین اساس برخی از معامله گران می گویند با این وجود احتمال رسیدن قیمت سکه به 12 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد. 

اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز 24 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب بر روی 12 میلیون و 110 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  جمعه شب 230  هزار  تومان افزایش را نشان می دهد.  قیمت سکه در معاملات پشت خطی  جمعه شب بر 11 میلیون و 880 هزار تومان قرار داشت.

قیمت طلا| قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۱,۱۶۴,۳۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و چهار هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۳.۰۷ درصدی به ۱,۲۰۱,۲۰۰ (یک میلیون و دویست و یک هزار و دویست ) تومان رسید.

قیمت طلا | قیمت مثقال طلا 18 عیار

روز قبل هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۳ روز پیش تا ۵,۰۴۱,۰۰۰ (پنج میلیون و چهل و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۳.۲۲ درصدی به ۵,۲۰۹,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و نه هزار) تومان رسید.

روز قبل هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۸۴۱ (یک هزار و هشتصد و چهل و یک ) رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۹۸ درصدی به ۱,۸۵۹ (یک هزار و هشتصد و پنجاه و نه ) رسید.

بازار ارز  تهران در اولین روز هفته جاری شاهد صعود  قیمت دلار  بود. نرخ دلار صبح امروز 310 تومان از عصر روز پنجشنبه گذشته بالا تر بود. این افزایش قیمت تا انتهای  معاملات نقدی امروز ادامه داشت. قیمت دلار  امروز  بر روی 26 هزار و 670 تومان ایستاد. این قیمت نسبت به دو روز پیش اختلاف 230 تومانی را نشان می دهد.  نرخ دلار  در بازار متشکل ارزی هم امروز 72 تومان بر ارزش خود افزود و با 25 هزار و 132 تومان معامله شد. 

صعود اندک قیمت درهم 

قیمت درهم امروز اندکی صعود کرد . نرخ درهم در ابتدای بازار امروز 60 تومان رشد  را تجربه کرد و  در ساعات پایانی معاملات  همزمان با افزایش قیمت دلار 40 تومان صعود کرد و 7 هزار و 230 تومان را برای خود ثبت کرد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 555  تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

قیمت دلار

قیمت سکه کانال عوض کرد

قیمت جهانی اونس طلا دیشب توانست 1860 دلار را لمس کند و در بازا امروز هم با همین قیمت معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا و سکه در واکنش به این افزایش قیمت وارد فاز صعودی شدند.

قیمت طلا 18 عیار امروز 36 هزار و 900 تومان گران شد و به 1 میلیون و 201 هزار و 200 تومان رسید. قیمت سکه هم امروز وارد کانال 12 میلیون تومان شد. این فلز گران بهای داخلی امروز  295 هزار تومان گران شد و با 12 میلیون و 45 هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت 26 هزار و 670 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 679 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز  2.96 درصد بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.