پایگاه خبری خانه فوتبال:

خراسان:کارگرانی که مشغول ساخت و ساز در یک قطعه زمین حاشیه جاده بودند، با اسکلت یک انسان مواجه شدند.
شب یکشنبه گذشته کارگرانی که مشغول ساخت و ساز در یک قطعه زمین حاشیه جاده روستایی بودند، با جمجمه‌ای روبه‌رو شدند که هنگام حفاری برای پی‌ریزی یک ساختمان از زیر خاک بیرون آمد. بعد از مدت کوتاهی نیز بقایای اسکلت انسان نمایان شد و بدین ترتیب کارگران سراسیمه با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و موضوع را اطلاع دادند.
دقایقی بعد نیروهای کلانتری عازم محل شدند و با حفظ صحنه کشف اسکلت، مراتب را شبانه به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند. طولی نکشید که با حضور قاضی محمود «عارفی راد» بررسی های قضایی آغاز شد و گروهی از نیروهای تجسس به سرپرستی سرگرد قنبری (رئیس تجسس کلانتری) ماموریت یافتند تا ماجرای دفن پیکر انسان در حاشیه جاده را مورد کنکاش های دقیق پلیسی قرار دهند.
تحقیقات شبانه که زیر نظر مقام قضایی ادامه داشت به نتایجی رسید که نشان می داد مرد جوان دفن شده، دارای دندان های سالم بود و حدود ۳۰ تا ۴۵ سال داشت. مالک فعلی زمین مذکور مدعی است که چند ماه قبل آن را برای راه اندازی خدمات خودرویی خریداری کرده و از گذشته آن اطلاعی ندارد.

در همین حال قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب با صدور دستور انتقال بقایای اسکلت کشف شده به پزشکی قانونی، از نیروهای انتظامی خواست بررسی های غیرمحسوس را برای کشف حقیقت آغاز کنند. به همین دلیل تحقیقات بیشتر زیر نظر سرگرد آزادواری (رئیس کلانتری معراج) ادامه دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: