پایگاه خبری خانه فوتبال:

وقوع آتش سوزی هولناک.آتش سوزی همه چیز را خاکستر کرد.آتش سوزی خانمان برانداز است.آتش سوزی خودرو جزو بدترین اتفاقات ممکن است.آتش سوزی مرگبار است.

تصاویر آتش سوزی هولناک در بازار تاریخی قزوین

چندباب مغازه در بازار آهنگران قزوین دچار حریق شدند. در بخشی از بازار سنتی قزوین آتش سوزی رخ داده است که باعث شده مسیرهای منتهی به بازار و خیابان خمینی مسدود شود

آتش سوزی هولناک در تمدن اصفهان

فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حادثه حریق تانکر ۲۰ هزار لیتری بنزین حین تخلیه سوخت در جایگاه سوخت واقع در محدوده پل تمدن اصفهان خبر داد.
وی افزود: عوامل امدادی و آتش‌نشانی اصفهان، اورژانس، نیروی انتظامی، شرکت نفت و شهرداری برای اطفای حریق در محل حادثه حضور دارند.
شیشه‌فروش با بیان اینکه کنترل ترافیک و ایمنی محل انجام شد، بیان کرد: حریق مهار شد و این حادثه خسارات جانی در بر نداشت.
حریقی که قبل از تبدیل به فاجعه با سرعت عمل آتش‌نشانان مهار شد

آتش سوزی

آتش سوزی
فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حریق تانکر بنزین گفت: ساعت ۱۴ و ۲۹ دقیقه امروز اعلام حریق گسترده تانکر سوخت در حال تخلیه بنزین در  پمپ بنزین پل تمدن به آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد که با سرعت عمل بسیار عالی آتش‌نشانان اصفهان قبل از درگیر شدن سکوهای پمپ اطفا شد.

فیلم این آتش سوزی را ببینید

وی افزود: تانکر ۱۸ هزار لیتری لیتری بنزین در حال تخلیه سوخت به مخزن اصلی بنزین دچار حادثه شد که اگر حضور و اقدام به موقع آتش نشانان نبود فاجعه‌ای بزرگ به بار می‌آمد.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی
کاوه آهنگران با اشاره به حضور مدیرعامل آتش‌نشانی و ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی با انواع ماشین آلات سنگین و پلت فرم نجات و تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی در محل حریق خاطرنشان کرد: در این حریق یک آتش‌نشان در اثر دودگرفتگی مصدوم شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: