پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری بانکی برای همه . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری خاص از بانک مسکن

بانک مسکن به منظور انجام رسالت اجتماعی خود و همچنین افزایش اشتغال در کشور، تحت شرایطی به افراد واجد شرایط وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی خوداشتغالی را می‌پردازد. به این وام تنها ۴ درصد کارمزد تعلق می‌گیرد.
به گزارش بانک اول وام خوداشتغالی بانک مسکن به افرادی پرداخت می‌شود که معرفی نامه خود را از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثاگران یا کمیته امداد دریافت کرده باشند و به یکی از شعب بانک مسکن ارائه دهند. در صورتی که کسی خواهان این وام باشد، سقف تسهیلات برای وی ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود. ولی اگر کارفرمای واجد شرایطی این وام را از بانک مسکن درخواست کند، تسهیلات مذکور برای او حداکثر تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد. افرادی که شرایط یاد شده را داشته و مایل به دریافت این تسهیلات هستند، باید در یکی از شعب بانک مسکن سپرده قرض الحسنه داشته باشند و مانده حساب آن‌ها هم در حساب مذکور دستکم به ۱۰۰ هزار تومان برسد.

ضمانت اصلی برای پرداخت این تسهیلات، ضامن رسمی و سند ملکی است. به این صورت که برای تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان، داشتن دو ضامن معتبر کافی بوده، اما برای مبالغ بیشتر باید سند ملکی به شعبه بانک ارائه شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۸۴ ماه ذکر شده است.
 
وام فوری

جزئیات وام فوری جذاب از برخی بانک ها

افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات «خرید کالای مصرفی» استفاده کنند. این وام ۸ میلیون تومانی به دارندگان سپرده کوتاه مدت بانک سامان تعلق می‌گیرد.

تسهیلات خرید کالای مصرفی بانک سامان با سود ۲۱ درصد پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید حداقل یک میانگین ۳ ماهه ایجاد کنند. ۱۵ درصد مبلغ این وام توسط بانک بلوکه خواهد شد. متقاضیان این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند و باید آن را به بانک ارائه دهند.

مبلغ اقساط این وام با توجه به نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، ۳۰۱ هزار و ۴۰۱ تومان خواهد بود. کل سود وام هم ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۴۱۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان است.

 بانک توسعه تعاون شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت دارند، علاوه بر اخذ سود، وام ارزان قیمت ۵۰ میلیون تومانی هم دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرح «مفید» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مشتریان واجد شرایط بانک توسعه تعاون می‌توانند براساس طرح مفید تا ۹۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات بگیرند. اما افرادی که خواهان دریافت این وام ارزان قیمت هستند باید میانگین خواب سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. سود این وام تنها ۲ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است، یعنی تا پایان پرداخت اقساط، حساب متقاضیان بلوکه خواهد بود.

با توجه به این میزان مبلغ، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط برای وام گیرنده یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۲۹ تومان هزینه دارد. کل سود این مبلغ وام ۱ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۴۲ تومان و مجموع این رقم تسهیلات و سود آن ۵۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۶۶ تومان خواهد بود.

افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی طرح «۶ در ۴» این مجموعه بهره ببرند.

دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح ۶ در ۴ را دارند. میزان سود این وام ۴ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۶۰ ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود. ضمنانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، ۶ درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۵۲ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۶۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۵۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است.

​در دنیای امروز اموال اعتباری مانند اوراق بهادار به عنوان دارایی‌های نوین، بخش مهمی از سرمایه اشخاص محسوب می‌شوند و در کنار سایر انتفاعاتی که از این اموال می‌شود، امکان وثیقه گذاردن آنها اهمیت ویژه‌ای دارد، به طوری که اکنون در بسیاری از نظام‌های حقوقی، امکان وثیقه سهام استفاده می‌شود.

در این رابطه قوانین و دستورالعملی برای توثیق اوراق بهادار نیز در قانون بازار سرمایه کشور فراهم شده است، هدف از این دستورالعمل فراهم کردن شرایطی به منظور رفاه حال سهامداران بوده تا سهامدارانی که قصد دریافت تسهیلات از نهادهایی حتی خارج از نهادهای بازار سرمایه مثل بانک‌ها دارند، بتوانند در برابر اخذ تسهیلات، اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس را به عنوان وثیقه دین خود به مرجع تسهیلات دهنده بسپارند و متقابلا متولی بازار سرمایه، این اطمینان را به طلبکار بدهد که اوراق بهادار بدهکار را از نقل و انتقال به نفع طلبکار مصون داشته و صرفا وفق قانون از اوراق بهادار مسدودی رفع انسداد می‌کند.

وام فوری 50 میلیونی بانک ملت

مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک هم وجود دارد. این وام فقط ۴ درصد کارمزد دارد. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام به همراه کارمزد مشخص شده و بازپرداخت معین، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان است.

این بانک علاوه توجه به مشاغل، به ایده‌های مناسب هم توجه داشته و برای آن‌ها نیز تسهیلات در نظر گرفته است. براساس گزارش روابط عمومی بانک ملت، این مجموعه در یکسال گذشته بیشترین تسهیلات را به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرد. مبلغ وام اعطایی بانک ملت به این بخش در ۱۲ ماه گذشته ۶۶۹ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است. این بانک برای گروه‌های دیگر هم تسهیلاتی دارد که در ادامه این گزارش به آن‌ها پرداخته می‌شود؛

طرح متخصصین

بانک ملت با توجه به تخصص، رشته تخصصی و سطح درآمد و توان بازپرداخت اقساط جهت متخصصیـن و صاحبـان مشـاغل دارای مجوز، تسـهیلاتی جهت رفع نیاز آنان در تامین مواد اولیه و ابزار کار مصرفی و تجهیزات مورد نیاز و خرید محل فعالیت و جعاله تعمیر در نظـر گرفتـه کـه براساس مبالغ ابلاغی به شبکه به متقاضیـان واجد شرایط اعطا می‌شود. گروه هدف این طرح هم  شامل کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی و رشته‌های مرتبط پزشکی و بخش غیرپزشکی است که مورد نظر بانک باشند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی فعالیت کنند.

شاپ کارت ملت

نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‌‌‌‌‌‌‌‌ یا تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند. نرخ سود این تسهیلات پایین‌تر از سایر انواع وام‌ها است.

حامی کارت اعتباری ملت

دارندگان حامی کارت اعتباری ملت می‌توانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی‌های یک فروشنده خاص اقدام کرده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند. این وام هم به اشخاص حقیقی هم گروهیاز سازمان‌ها و نهادها پرداخت می‌شود.

سپرده شایان

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، سپرده‌ای را تحت عنوان شایان طراحی کرده که در این طرح مشتریان با افتتاح حساب‌های ویژه شایان از اولویت دریافت تسهیلات در بانک ملت با نرخ‌های ویژه بهره مند خواهند شد.

همچنین مشتریانی که در حال حاضر دارای حساب‌های سپرده قرض الحسنه جاری بدون یا با دسته چک یا سپرده کوتاه مدت عادی در بانک ملت هستند نیز می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در بانک ملت با نرخ‌های ویژه بهره مند شوند.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به جرایم غیرعمد

اعطای این وام در راستای اهداف اجتماعی بانک ملت و کمک به به مددجویانی است که ناخواسته و بر اثر غفلت، جرایمی مانند قتل و جرح غیرعمد و جرایم مالی مرتکب و به ‌ادای دین محکوم شده‌اند. این تسهیلات بعد از آنکه ستادهای دیه استان‌ها ایشان را به بانک ملت معرفی می‌کنند، پرداخت خواهد شد.

طرح پرنیان بانک ملت

طرح پرنیان بانک ملت یکی دیگر از وام‌های مخصوص خانم‌ها است. زنان خانه‌دار یا شاغل باید در بانک ملت سپرده‌گذاری کنند تا بتوانند به میزان ۷۰ درصد از مبلغ سپرده خود را از بانک وام بگیرند. حداقل سپرده گذاری ۱۰ میلیون تومان است و حداکثر مبلغ وام با توجه به میزان سپرده ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

توجه: در حال حاضر وام طرح پرنیان بانک ملت ارائه نمی‌شود. در صورت اجرای مجدد این طرح، حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وام فوری

نگران چک نباشید

در صورتی که قصد دارید وام برای خرید اقساطی کالا دریافت کنید، ما یک پیشنهاد دیگر هم برای شما داریم. اگر وارد صفحه خرید اقساطی در لندو شوید، می‌توانید بدون معرفی ضامن و ارائه چک تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنید. وام خرید کالا در لندو با همکاری بانک آینده داده می‌شود و باید در زمان درخواست وام یک حساب در این بانک باز کنید، اما نیازی به سپرده‌گذاری نیست. برای دریافت این وام ارائه سفته به‌عنوان ضمانت کافیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: