وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 100 میلیونی برای این افراد | دریافت وام فوری با سود صفر و اقساط بلند مدت

بانک مسکن از تمدید «طرح غدیر» برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب تا پایان آذرماه امسال خبر داد. در این طرح به مشتریان خوش‌حساب وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

وام فوری 100 میلیونی برای این افراد | دریافت وام فوری با سود صفر و اقساط بلند مدت
کدخبر : 5264
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

بر اساس اعلام بانک مسکن بسته سیاستی پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» مشتمل بر امتیازاتی برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب و همچنین مساعدت با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری، تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.

طی این طرح به مشتریانی که تسهیلات خود را در تمام ماه‌های دوره مورد بررسی در بازه‌های زمانی شش ماهه، به موقع و پیش از سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، به قید قرعه تسهیلاتی پرداخت می‌شود.

طبق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، ۲۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۳۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مشتریان خوش‌حساب پیش‌بینی شده است.

همچنین مشتریان دارای مطالبات غیرجاری که نسبت به «تسویه نقدی کامل» و «دفعتاً واحده» کل بدهی و «فسخ قرارداد» در مدت اجرای طرح اقدام کنند، از بخشودگی جرایم بهره‌مند خواهند شد .

بنابر این گزارش، تقسیط وجه التزام قراردادهای مشارکت مدنی، تمدید همزمان با تعیین تکلیف مطالبات و تسهیل در ضوابط فروش اقساطی و نیز تقسیط مطالبات ناشی از عقود مشارکتی از دیگر ظرفیت‌های طرح غدیر است.

همچنین با استفاده از بند دیگری از طرح غدیر نیز مشتریانی که فاقد مطالبات غیرجاری بوده و یا نسبت به واریز مطالبات غیرجاری خود اقدام کنند، می‌توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به تغییرنام مدیون ( انتقال مانده بدهی به خریدار جدید ) اقدام کنند.

سود وام مرابحه عام در زمان حاضر ۱۸ درصد است. اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی مرابحه در بازپرداخت ۳ ساله، ماهانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وام فوری 100 میلیونی بانک شهر

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی هستند باید سندی ملکی داشته باشند، در غیر این صورت ۱۶ درصد از مبلغ تسهیلات واریزی برای آن‌ها به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد. البته در زمان انسداد این مبلغ تسهیلات، سود هم به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. نرخ سود وام نیز با توجه به سود پرداختی برای سپرده تعیین می‌شود و حداکثر مبلغ آن به ۱۸ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات ۳۶ ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان است.

بانک شهر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این مجموعه از ابتدا با هدف تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و همچنین مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری مشغول به کار شد.

شهرداری‌های تهران، شیراز، شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران و شهرداری اصفهان عمده سهامداران این مجموعه هستند.

هم اکنون بانک شهر انواع خدمات اعم از افتتاح سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمت ارزی، صندوق امانات و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون تندیس نهمین کنفرانس بین المللی برند، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، سیمرغ زرین مدیریت همایش مدیر برتر سال ۱۳۹۳، چندین گواهی کنترل کیفیت بین المللی معتبر و … را به دست آورده است.

طرح کوثر بانک توسعه تعاون به‌منظور توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه با دو رویکرد زیر ایجاد شد:

رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای تعاونی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال

کمک به اشتغال‌زایی تا سقف ۱ میلیارد ریال

شرایط عمومی طرح کوثر:

افتتاح حساب قرض‌الحسنه کوثر

اعتبارسنجی متقاضی وام (عدم بدهکاری به بانک و یا عدم دارا بودن چک برگشتی)

حداقل یک ضامن معتبر

شرایط تخصیص اعتبار در طرح کوثر:

- نرخ کارمزد صفر درصد:

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت سه ماه ۴۰ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۱۰ ماه بازپرداخت نمایند.

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت پنج ماه ۵۸ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۱۲ ماه بازپرداخت نمایند.

- نرخ کارمزد دو درصد:

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت سه ماه ۵۵ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۹ ماه بازپرداخت نمایند.

- نرخ کارمزد سه درصد:

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت چهار ماه ۶۲ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۱۲ ماه بازپرداخت نمایند.

- نرخ کارمزد چهار درصد:

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت شش ماه ۱۱۰ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۱۰ ماه بازپرداخت نمایند.

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت پنج ماه ۷۰ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۱۵ ماه بازپرداخت نمایند.

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت شش ماه ۷۰ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۱۸ ماه بازپرداخت نمایند.

متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت شش ماه ۵۳ درصد مبلغ افتتاح حساب خود را وام قرض‌الحسنه دریافت نموده و طی ۲۴ ماه بازپرداخت نمایند.

سایر ویژگی‌های طرح کوثر:

وجود امکان انتقال میانگین برای بستگان درجه‌یک (همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر) صاحب حساب حقیقی

قابلیت استفاده توسط سازمان‌ها و ادارات به‌منظور انتقال حساب پس‌انداز کارکنان خود به‌صورت تفکیکی به‌حساب قرض‌الحسنه بانک (در قالب طرح کوثر) و یا افتتاح حساب طرح کوثر برای ایشان

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان