وام بانکی | وام فوری

سیر تا پیاز دریافت وام بانکی 10 میلیون تومانی با یارانه | ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

سیر تا پیاز دریافت وام بانکی 10 میلیون تومانی با یارانه | ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه
کدخبر : 11342
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​ وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

وام بانکی

بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.

اگر قصد دریافت وام ده میلیون تومانی یارانه دارید باید بدانید در حال حاضر بانک‌های قرض الحسنه در قالب وام ضروری این وام را پرداخت می‌کنند. یکی از بانک‌های پیشرو در پرداخت وام بدون ضامن یارانه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت می‌باشد که با ضمانت یارانه و با سود صفر درصد و فوری طی ۲۴ ساعت وام یارانه پرداخت می‌نماید. این بانک وابسته به کمیته امداد می‌باشد. هدف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از پرداخت وام با یارانه گره گشایی و کمک به افراد کم برخوردار جامعه می‌باشد.

ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه

همان طور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت نام غیر حضوری وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی وجود ندارد. به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیام با موضوع وام یارانه و درخواست ارسال شماره ملی و شماره تماس قصد سوءاستفاده از شما را دارند. توصیه می‌شود به این پیامک بی اعتنا باشید.

براساس تحقیقات انجام شده ثبت نام غیر حضوری وام ده میلیونی یارانه از طریق سایت https://refahi.ir/ نیز انجام نمی‌شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می‌باشد.

وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند می‌باشد و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود. کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر می‌باشد:

کارگشایی

ودیعه مسکن

تعمیرات ساختمان و احداث مسکن

اشتغال و کارآفرینی

تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان

بر اساس آنچه در مقاله خواندیم وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی در حال حاضر فقط در استان تهران و در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود. به زودی این وام در تمام شهرهای ایران پرداخت خواهد شد.

وام بانکی

درباره وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی که آبان‌ماه گذشته به تصویب شورای عالی مسکن رسیده و هنوز اجرایی نشده است، اظهار کرد: با هر مسئولی درباره وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی صحبت می‌کنم، می‌گویند این یک کار خوب برای بازسازی واحدهای روستایی است و باید اجرایی شود.​

وی ادامه داد: این وام باید پرداخت شود؛ در جلسه اخیر شورای جهاد سازندگی به رئیس‌جمهوری درباره ضرورت پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی صحبت کردم. رئیس‌جمهور هم این را قبول دارد و به بنده گفت این موضوع را پیگیری می کنم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: این مشکل باید هرچه سریع‌تر حل شود تا بتوانیم واحدهای مسکن روستایی را نوسازی کنیم.

 نیمه خردادماه امسال رئیس بنیاد مسکن از دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی از ابتدای تیر خبر داده و گفته بود:‌ در جلسه‌ای که با حضور رئیس‌جمهور، مسئولان سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد  رئیسی دستور داد تا تسهیلات ۲۰۰ میلیون‌ تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

وی افزود:‌ با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه از ابتدای تیر، دستورالعمل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک‌ها ابلاغ می‌شود.

این در حالی بود پرداخت وام مذکور در موعد وعده داده شده آغاز نشد. در ادامه ۸ تیرماه مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره دلایل عدم پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفته بود: پرداخت این وام اگر از محل بدهی دولت به بانک‌ها تأمین شود، باعث افزایش پایه پولی و تورم می‌شود. این وام، بار مالی سنگینی را به همراه خواهد داشت. پرداخت این وام از دو راه میسر است. یکی این‌که به بانک‌ها بنویسیم که این وام جزو بدهی دولت به بانک‌ها باشد که پایه پولی را بالا می‌برد و تورم وحشتناکی را به همراه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه