نوید محمدزاده | اینستاگرام نوید محمدزاده

نوید محمدزاده طلاقش را علنی کرد | افسردگی همسر نوید محمدزاده اشک همه رو در آورد

فرشته حسینی با انتشار تصویری از خانه لاکچری خود این متن غم انگیز را را پست کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و عده ای با این عکس و متن شایعه طلاق او با نوید محمدزاده را ساختند .

نوید محمدزاده طلاقش را علنی کرد | افسردگی همسر نوید محمدزاده اشک همه رو در آورد
کدخبر : 5838
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد سینمای ایران است. نوید محمدزاده در چندین فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده و توانسته استعداد خود را در بالاترین حد ممکن نشان دهد. نوید محمدزاده بازیگر توانمندی است که به تازگی هم متاهل شده است. نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعد از جشنواره کن مورد اتهام و تهاجم های زیادی قرار گرفتند. گفته ها مبنی بر این است که نوید محمدزاده و همسرش ممنوع الکار شده اند. بعد از این موضوع، خبری از نوید محمدزاده و فرشته حسینی در فضای مجازی نبود و این می تواند تایید کننده همین مورد باشد.

نوید محمدزاده

“آن “هنوز در دور دست‌هاست، انگار هرچه بیشتر به سمتش میروم دورتر میشود.

من هم دلم نمیخواهد که برسم به آن .

در این بین هزارتوهای اعجاب‌انگیزی است!

از اینجا تا آن نقطه.

سریال آکتور اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی است که پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است.

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.

نوید محمدزاده

این اخبار با انتشار تصویری از استوری منتسب به خواهر این ستاره سینما داغ‌تر شد.اما خواهر نوید محمدزاده بازیگر سینما مطالب مطرح شده به نقل از خود در شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد.

اما حالا مشخص شد نوید محمدزاده صرفا حساب اینستاگرامش را غیرفعال کرده است و فیلمبرداری سریال «آکتور» با بازی او به کارگردانی نیما جاویدی ادامه دارد

برخی کانال ها در فضای مجازی به نقل از میترا محمدزاده از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده و بی اطلاعی از وضعیت وی منتشر کرده بودند.

گفته می شود نوید محمدزاده امروز سر فیلمبرداری سریال جدید فیلیمو بوده است.

نوید محمدزاده

یزدان عشیری، رییس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد در واکنش به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی زوج بازیگر در جشنواره کن گفت:

‎«تا الان هیچگونه جمع‌بندی رسمی درباره ممنوع الکاری این زوج انجام نشده است. اما از سوی جامعه و رسانه‌ها مطالبه نسبت به این موضوع به شدت وجود دارد.»

نوید محمدزاده عکس هایی از جشنواره کن را منتشر کرد. نوید محمدزاده به همراه همسرش فرشته حسینی و با جمعی از بازیگران در جشنوار کن حضور داشتند. واکنش های زیادی مبنی بر لباس های این بازیگران به وجود آمده بود.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

شروع حرفه‌ای کار نوید محمدزاده از کی بود؟

نوید محمدزاده: اولین اجرای عمومی نمایش «پسران آفتاب» بود که در کرج اجرا کردیم و برای آن کار سال ۸۷ جایزۀ دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را گرفتم. سال ۸۸ «ماه در مرداب» محمد کوروش نیا را در تالار محراب داشتم؛ و می‌توانم بگویم شروع جدی ام سال ۸۹ بود با «فاصلۀ تاریک ستاره ها» ایثار ابومحبوب و بعد «یک دقیقه سکوت» کار آیدا کیخایی، «دهانی پر از پرنده» فارس باقری بعد هم «آخرین نامه» مهرداد کوروش نیا که در فجر هم به خاطرش کاندیدای بازیگری شدم.

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» دوست عزیزم اشکان خیل نژاد را در تالار مولوی اجرا کردیم که برای آن نقش، جایزه بازیگری جشنواره دانشجویی را بردم؛ و بعد هم که کار «زمستان۶۶» محمد یعقوبی و «ورود آقایان ممنوع!» خانم کتایون فیض مرندی را در تئاتر شهر داشتم. «آخرین نامه» را هم در جشنواره «اسپولِتو» ایتالیا یک اجرا بردیم.

نوید محمدزاده

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

نوید محمدزاده از فوتبالیست شدن تا بازیگری 

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

نوید محمدزاده

تیپ‌های عجیب نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر جوان و سرشناس ایرانی در نوع لباس پوشیدن خود کمی خاص عمل کرده هست، او همه‌ی وقت تیپ‌های عجیب میزند. نوید محمد زاده همۀ با تیپ‌های متفاوت در جشنواره‌ها و یا در پخش فیلم‌ها حضور پیدا می‌نماید او اهل ایلام می‌باشد او در نمایش ماه در آب توانست نظر تعداد زیادی از کارگردان‌ها به خود جلب نماید.

ولی این بازیگر جوان کشور ما همۀ وقت با تیپ و ظاهری متفاوت می‌باشد نوید محمدزاده بازیگر غوغایی و حاشیه ساز سینما بدون هیچ توضیحی این تصویر را در اینستاگرامش منتشر کرد. محمدزاده علارغم بازی خوبش در عرصه سینما، اما با کار‌ها و لباس هایش همواره به دنبال دیده شدن و حاشیه سازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان