فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

آغاز فروش فوق العاده سایپا با محصولات وارداتی جدید | فروش فوق العاده خودرو وارداتی سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از هفته بعد اولین عرضه خودرو چانگان CS35 پلاس در بورس کالا انجام خواهد شد و انتظار داریم بانک تجارت در واردات خودرو نیز حمایت لازم را داشته باشد.

آغاز فروش فوق العاده سایپا با محصولات وارداتی جدید | فروش فوق العاده خودرو وارداتی سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری
کدخبر : 13040
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​ ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

​مدیرعامل گروه سایپا  با بیان اینکه فروش سایپا از 36 هزار میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از 76 هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده، گفت: این افزایش تولید و تحویل محصولات قطعا با حمایت سیستم بانکی صورت گرفته است که بانک تجارت بیش از   60 درصد این حمایت و ایجاد نقدینگی را از طریق اوراق گام، SCF و تمام ابزارهای مالی که بانک مرکزی مصوب کرده در اختیار تولید قرار داده است.

او تاکید کرد: سایپا در شرایط فعلی بیش از 100 هزار میلیارد تومان فروش و درآمد خواهد داشت و به عنوان اولین شرکت، خودروهای چانگان را در سه مدل وارد خواهد کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از هفته بعد اولین عرضه خودرو چانگان CS35 پلاس در بورس کالا انجام خواهد شد و انتظار داریم بانک تجارت در واردات خودرو نیز حمایت لازم را داشته باشد.

او افزود: سایپا در شرایط کنونی توانسته واردات خودرو را که به انتظار همگانی تبدیل شده در قالب خودروهای SUV زیر 10 هزار دلار ، با قیمت و کیفیت بین المللی وارد کند.

فروش فوق العاده سایپا

تیموری با بیان اینکه تیراژ تولید روزانه حال حاضر گروه سایپا بیش از 2 هزار دستگاه است، افزود: برنامه سال آینده گروه سایپا، تولید روزانه 2 هزار و 500 دستگاه خودرو از محصولات جاری و 500 دستگاه مونتاژ و واردات به صورت CBU است که جمعا تولید روزانه 3 هزار دستگاه را در دستور کار داریم و با تولید و عرضه این تعداد خودرو، درآمد سایپا به بیش از  200 هزار میلیارد تومان خواهد رسید و این تعداد تولید بدون داشتن نقدینگی و حمایت سیستم بانکی امکان پذیر نیست و انتظار داریم که بانک تجارت این حمایت را از تولید داشته باشد.

او با بیان اینکه طبق وعده به مردم عزیزمان، گروه سایپا تا بهمن سال آینده 8 مدل خودرو جدید عرضه خواهد کرد،تصریح کرد: تا اوایل فصل تابستان سال آینده 6 مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا آماده عرضه خواهد شد. همچنین خودرو آریا هم با تغییر قوای محرکه این خودرو با موتور 2 لیتری میتسوبیشی و تبدیل داشبورد سخت به نرم آن با بالاترین کیفیت و با گارانتی 5 ساله عرضه خواهد شد و این محصولات در این سطح کیفیت نیاز به نقدینگی بیشتر و حمایت مالی دارد و امیدواریم همچون گذشته بانک تجارت در کنار تولید قرار بگیرد.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد از صبح روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ خودرو شاهین را به بورس کالای ایران عرضه کند.

به گزارش بانک اول  طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام شد. شرکت سایپا، سدان شاهین جی را از ۲۷ آذرماه در بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد از صبح روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ خودرو شاهین را به بورس کالای ایران عرضه کند. در ادامه جزئیات طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا ویژه آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرکت سایپا در این طرح، شاهین دنده ای تیپ جی را با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان در بازار بورس عرضه خواهد کرد. مشتریان علاوه بر قیمت پایه باید هزینه‌های دیگری چون بیمه، شماره‌گذاری، مالیات و همچنین مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت کنند.

گفتنی است سایپا شاهین تیپ جی دنده ای از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۸ سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به رینگ آلومینیومی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سامانه GSI، تهویه اتوماتیک، آینه‌های تاشو برقی، استارت دکمه‌ای، سنسور باد و دمای تایرها، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، سانروف برقی و 2 ایربگ اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مسعود
    0

    با گران فروشی و فشار به مردم این همه فروش داشته آید در هیچ جای دنیا ماشین تولیدی را با سیستم حراج در بورس نمی فروشند جز شما و ایران خودرو

  • ناشناس
    0

    به قول معروف گوشت را دادن دست گربه
    حکایت واردات خودرو توسط سایپا و ایران خودرو هستش
    اینا که نمیزارن قبمت بیاد پایین

  • ناشناس
    0

    فقط دروغ و گرانی ..‌...

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه