طرح پیش فروش سایپا ویژه دی‌۱۴۰۱ شامل ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محصولات سایپا طرفداران زیادی دارد. قیمت محصولات سایپا برای بسیاری از اقشار جامعه مناسب است.فروش محصولات سایپادر هر فصل با شرایط جدید آغاز شد. محصولات سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا بعد از عر دوره قرعه کشی اعلام می شود. شرایط فروش ویژه محصولات سایپا اعلام شد.

طرح پیش فروش سایپا ویژه دی‌۱۴۰۱ شامل ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ میتوانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

محصولات سایپا

داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال میگردد.

محصولات سایپانبود امکاناتی نظیر در برقی عقب، تیپ ترونیک گیربکس، گرم کن و سردکن صندلی از جمله نقص هایی بود که در ملاقات اولیه با UNI-T به چشم می خورد اما باید در نظر داشت که این خودرو از سطح کیفی قابل توجهی در مقایسه با دیگر هموطنانش بهره می برد و برای تطبیق قیمت آن با سقف قیمتی واردات ممکن است در نسخه نهایی نیز با همین شرایط به بازار عرضه شود. همچنین طی سواری کوتاه مدتی که با این خودرو داشتیم، عایق بندی خوب کابین و همچنین شتابگیری قابل قبول آن از جمله مزایای قابل توجه این کراس اوور بود. منابع رسمی شتاب این کراس اوور را کمتر از ۱۰ ثانیه و مصرف سوخت آن را حدود ۶.۳ لیتر در سیکل ترکیبی اعلام کرده اند.

UNI-T در بازار کشورهای همسایه با قیمتی بیش از ۳۰ هزار دلار عرضه می شود و به نظر می رسد در زمره خودروهای پریمیوم وارداتی از نظر قیمت قرار گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که سایپا الزاما این محصول را با قیمت خرده فروشی کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری نمی کند و از این جهت امکان واردات آن وجود خواهد داشت

 محصولات سایپامزایده الکترونیکی خودروهای فاقد گارانتی از پنج شنبه ۷ ام مهرماه آغاز خواهد شد. متقاضیان با ورود به سامانه مزایده الکترونیکی سایپا نسبت به شرکت در مزایده اقدام کنند.

متقاضیانی که در سامانه https://auction.saipacorp.com/ حساب کاربری ندارند نیز می توانند در همین آدرس نسبت به ساخت حساب کاربری اقدام کنند.

در مرحله اول و ورود به سایت اگر حساب کاربری ندارید با کلیک بر روی گزینه ثبت نام کنید می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

آغاز مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و  لینک

برای ثبت نام در این سامانه باید شماره تلفن همراه خود را ثبت و تایید کنید و سپس باقی مراحل ثبت نام را طی کنید.

آغاز مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و  لینک 1

پس از تایید شماره همراه خود با داشتن کد ملی متعلق به شماره همراه فرآیند ثبت نام را تکمیل کنید.

آغاز مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و  لینک 2

در گام بعدی و پس از ورود به حساب کاربری خود از طریق گزینه مزایده های فعال می توانید در مزایده خودروهای بدون گارانتی سایپا شرکت کنید.

به گزارش  سایپا، حسین کاظمی طرقی در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای گروه سایپا اظهار داشت: در راستای جلب رضایت مشتریان گرامی با توجه به تعهدات به مشتریان محترم؛ برنامه ریزی دقیق تولید محصولات؛ متناسب با تعهدات صورت پذیرفته و همواره تحت پایش و کنترل قرار دارد تا خودروهای مشتریان به موقع تحویل شود.