کد خبر : 33378 / /
/

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | ارزش امروز سهام عدالت

عیدی دولت برای جاماندگان سهام عدالت | سهام عدالتی ها پولدار شدند | سهام عدالت من امروز چند میلیون ارزش دارد؟

جاماندگان سهام عدالت علیرغم وعده‌های متعدد هنوز به طور کامل تعیین تکلیف نشده‌اند.

عیدی دولت برای جاماندگان سهام عدالت | سهام عدالتی ها پولدار شدند | سهام عدالت من امروز چند میلیون ارزش دارد؟

تعدادی از مردم در سال ۱۳۸۵ موفق به دریافت سهام عدالت نشدند  جاماندگان سهام عدالت شامل افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک درآمدی امسال صاحب سهام می شوند برای گروه‌های کم‌درآمد که جاماندگان سهام عدالت هستند قرار است سهام عدالت 10 میلیونی داده شود ، نیمی از قیمت هر سهم تخفیف داده شود و نیمی دیگر نیز به مدت ده سال از محل سود شرکت بازپرداخت گردد.سود سهام عدالت 1400 امسال دوبرابر شده و مرحله اول آن به سهامداران واریز شد و مرحله دوم تا آخر اسفند واریز می شود

سهام عدالت

وزیر اقتصاد از اختصاص سهام عدالت به 3 گروه جدید خبر داد و اعلام کرد مصوبه دولت انجام شده، به زودی با تایید مجلس آن را هم نهایی می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: در خصوص سهام عدالت، مصوبه دولت انجام شده، به زودی با تایید مجلس آن را هم نهایی می‌کنیم، و مسئله عرضه سهام عدالت ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد هم خاتمه پیدا می‌کند.

شناسایی جاماندگان سهام عدالت

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره شناسایی جاماندگان سهام عدالت گفت: در راستای شناسایی جاماندگان سهام عدالت تکلیفی وجود داشت که باید انجام می‌شد. در این راستا در فاز نخست، مشمولان کمیته حمایت امداد و بهزیستی و همچنین ایثارگران شناسایی شدند و در ۲۲ خردادماه برای بررسی به هیات دولت ارسال شد. اما این در حالی است که تا به امروز شناسایی جاماندگان سهام عدالت به مرحله نهایی نرسیده است.

تعداد جاماندگان سهام عدالت

تعداد جاماندگان سهام عدالت چند نفر است و دولت باید به چند نفر سهام عدالت پرداخت کند؟ اولین آمارهایی که در این خصوص مطرح شد، پرداخت سهام عدالت به حدود ۲۰ میلیون نفر بود. اگر مبنا چنین عددی باشد، با وجود پرداخت سود سهام عدالت به ۴۹ میلیون نفر، حدود ۷۰ میلیون نفر از جمعیت ایران مشمول سهام عدالت می‌شوند.

البته این آمار هرگز از سوی هیچ مسئولی تایید نشد تا اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، در مصوبه‌ای راهکاری برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ مشخص کردند.

در پایان باید خاطر نشان کرد جاماندگان سهام عدالت در صورت تایید و تعیین تکلیف می‌توانند سود دریافت کنند.

سهام عدالت

کاهش 77 هزار تومانی سهام عدالت 532 هزار تومانی

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 4 بهمن 1401 با کاهش 77 هزار و 762 تومان به 10 میلیون و 356 هزار و 596 تومان رسید.

امروز سه شنبه (چهارم بهمن 1401)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 9 میلیون 635 هزار و677 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با 7892 واحد کاهش در ارتفاع 1.646.055 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 522.994 واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس 5826 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 6056 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار شتران،شستا،وبملت،شپنا،میدکو،شبندر و وپاسار بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بپاس،وسپهر،فزر،غصینو،شراز،هرمز،دی شاخص بازار فرابورس است. برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی در 4 بهمن 1401
سهام عدالت
ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 4 بهمن 1401

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (چهارم بهمن 1401) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به10 میلیون و 356 هزار و 596 تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.