حسین کنعانی زادگان | حواشی حسین کنعانی زادگان

خداحافظی کی روش با تیم ملی و خشم و کینه بازیکن معروف از کی روش | حسین کنعانی زادگان به تیپ و تار کی روش زد!

حمله عجیب مدافع تیم ملی کشورمان به کارلوس کی روش سوژه قطری ها شد.

خداحافظی کی روش با تیم ملی و خشم و کینه بازیکن معروف از کی روش | حسین کنعانی زادگان به تیپ و تار کی روش زد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران متولد 1373 است. حسین کنعانی زادگان هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. حسین کنعانی زادگان حواشی زیادی دارد. حسین کنعانی زادگان اهل شهر بندر ماهشهر است. در ادامه بیشتر با زندگی حسین کنعانی زادگان آشنا می شویم.

حسین کنعانی زادگان

به نقل از مشرق، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تیم ملی خداحافظی کرد.

جنجالی ترین و عجیب ترین اتفاق بعد از پست کارلوس کی روش حمله حسین کنعانی زادگان به مربی پرتغالی بود. این بازیکن با وجود دعوت شدن به لیست تیم ملی ولی به دلیل نیمکت نشین شدن در جام جهانی کی روش را خائن خواند.

در همین رابطه این حمله مدافع الاهلی قطر به کارلوس کی روش سوژه رسانه ها و خبرنگاران قطری شد. عبدالعزیر البریده خبرنگار قطری این کامنت حسین کنعانی زادگان زیر پست کارلوس کی روش را بازتاب داد و به این موضوع پرداخت.

توجه قطری ها به کارلوس کی روش به این خاطر است که این مربی پرتغالی گزینه اصلی هدایت تیم ملی این کشور است و طبق گزارش رسانه های پرتغال کی روش با تیم ملی قطر قرارداد 4 ساله امضا کرده است.

حسین کنعانی زادگان

حسین کنعانی زادگان

بیوگرافی حسین کنعانی زادگان

نام اصلی : محمدحسین کنعانی زادگان

متولد : 3 فروردین 1373 در آبادان

زمینه فعالیت : فوتبال

پیشه : فوتبالیست

پست : دفاع

مدرک تحصیلی : لیسانس برق و مکانیک خودرو

سالهای فعالیت : 1389 تاکنون

قد : 188 سانتیمتر

محمدحسین کنعانی‌زادگان (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع میانی برای باشگاه الاهلی قطر و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

محمد حسین کنعانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار و بسیار تکنیکی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تیم پرسپولیس است که این روزها دچار حاشیه شده و جنجال های اخیر او در اتوبوس تیم ملی با لو ربفتن فایل صوتی با دوست دخترش و همچنین حواشی توهین های او به تیم استقلال باعث شده تا این فوتبالیست خش تکنیکی ما به حاشیه رود و زندگی خصوصی و شخصی او نیز دچار چالش شود

کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست، سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

حسین کنعانی زادگان متولد 3 فروردین 1373، فوتبالیست است.

دیپلمه برق صنعتی و مکانیک خودرو دارد، فرزند بندر امام خمینی بخش مسکونی مشهور به سربندر می باشد و حالا در لیگ برتر و تیم ملی بزرگسالان بازی می کند.

حسین کنعانی زادگان

شروع بازی حسین کنعانی زادگان از 11 سالگی

بصورت جدی فوتبال را از 11 سالگی شروع کرد و به تیم ملی نوجوانان دعوت شد او سپس سال 88 در تیم جوانان استقلال ماهشهر خوزستان به مدت دو سال بازی کرد

حضور حسین کنعانی زادگان در پرسپولیس

بعد از دعوت به تیم ملی زیر 17 سال در 16 سالگی چهره اش برای اهالی فوتبال شناخته تر شد و در سال 90 با قرار داد دو ساله به پرسپولیس دعوت شد.

او در پرسپولیس کنار علی کریمی، وحید هاشمیان، و مهدی مهدوی کیا حضور داشت و سپس به صورت قرضی نیم فصل به تیم دسته اولی بیرامار پرتغال رفت اما بعلت خدمت سربازی به ایران بازگشت.

سربازی در ملوان

بعد از مدت کوتاهی حضور در پرسپولیس و نیم فصل در پرتغال به علت رسیدن به سن خدمت سربازی راهی تیم ملوان شد و در بیش از 46 بازی حضور و درخشش خوبی هم داشت.

حسین کنعانی زادگان

از پرسپولیس تا استقلال

بعد از خدمت سربازی با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد داشت، تصمیم گرفت با فسخ قرارداد در سال 94 به تیم استقلال تهران برود اما در نهایت یک فصل توانست بازی کند و از این تیم جدا شد.

از استقلال تا ماشین سازی

بعد از بازی در استقلال سال 95 به مدت یک فصل به تیم سایپا رفت و حالا در تیم ماشین سازی تبریز بازی می کند و از سال 94 عضو تیم ملی بزرگسالان می باشد.

من یک پرسپولیسی هستم

من دست بوس همه هواداران استقلال هستم چرا که حتی با وجود اینکه می دانستند من پرسپولیسی هستم به من احترام زیادی گذاشتند.

اما می خواهم همه هواداران پرسپولیس بدانند که همیشه یک پرسپولیسی اصیل بودم و حتی اگر شما عکس های دوران مختلف حضور من در استقلال را ببینید متوجه می شوید سعی می کنم خودم را خوشحال نشان دهم اما در دلم آشوب بود.

ازدواج حسین کنعانی زادگان

محمد حسین کنعانی‌ زادگان هنوز ادواج نکرده و مجرد می باشد.

عدم دعوت به جام جهانی

در حالی که او خود را برای بازی در جام جهانی 2018 آماده کرده بود از لیست نهایی خط خورد، او اما در جام ملت های آسیا 2019 جز 23 نفر دعوت شده می باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید