کد خبر : 35771 / /
/

رانت شگفت انگیز آخر سالی ایران خودرو | با کمتر از یک میلیارد صاحب خودرو لوکس هایما شوید | برای ثبت نام عجله کنید

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو در حالی آغاز شده که با افزایش قیمت مواجه شده‌اند و محصولات عرضه شده در این طرح هایما اس 7 پلاس، هایما اس 5، سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس اتوماتیک است.

رانت شگفت انگیز آخر سالی ایران خودرو | با کمتر از یک میلیارد صاحب خودرو لوکس هایما شوید | برای ثبت نام عجله کنید

در طرح جدید ایران خودرو 4 محصول این خودروساز عرضه شده و متقاضیان تا فردا جمعه مهلت ثبت‌نام دارند. این محصولات طی 3 ماه تحویل مشتریان خواهد شد.

هایما اس 7 پلاس با قیمت 858 میلیون تومان و هایما اس 5 با قیمت 815 میلیون و323 هزارتومان در این طرح عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند این دو خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری و زغالی خریداری کنند.

سورن پلاس بنزینی در این طرح با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی کبود 269 میلیون و 239 هزارتومان ارائه شده است.

متقاضیان دنا پلاس اتوماتیک نیز برای خرید این محصول باید 411 میلیون و 228 هزارتومان پرداخت کنند. این محصول با رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم و آبی رویال عرضه شده است.

شرط ثبت‌نام در این طرح افتتاح حساب وکالتی با مبلغ 130 میلیون تومان برای سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس اتوماتیک و مبلغ 400 میلیون تومان برای محصولات خانواده هایما است.

متقاضیان برای ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران‌خودرو مراجعه کنند.

کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.