کد خبر : 37800 / /
/

خبر خوش برای زوج های جوان | با وام ازدواج 300 میلیونی، وام 40 میلیونی بدون سود هم بگیرید

زوج‌هایی که مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند و برای شروع زندگی خود نقدینگی کافی ندارند، می‌توانند برای وام 40 میلیون تومانی طرح «پیوند مهر ایران» درخواست بدهند.

خبر خوش برای زوج های جوان | با وام ازدواج 300 میلیونی، وام 40 میلیونی بدون سود هم بگیرید

به نقل از رده، زوج‌های مایل به دریافت وام طرح پیوند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. البته صرفا افتتاح حساب برای دریافت این تسهیلات کافی نیست و باید 24 ماه از زمان ایجاد سپرده در بانک مهر بگذرد. در واقع براساس اعلام بانک، وام گیرنده با ایجاد میانگین حساب و واریز مداوم مبالغی به حساب خود طی 24 ماه امکان درخواست این تسهیلات را خواهد داشت. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام سود ندارد و به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. افرادی که به نقدینگی بیشتری برای آغاز زندگی خود احتیاج دارند می‌تواند همزمان برای تسهیلات دیگری کنار این وام درخواست بدهند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 111 هزار و 111 تومان است.پبانک مهر ایران سال 1387 با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمق بخشیدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در شهرهای زیادی شعب دارد و انواع خدمات مجاز پولی و مالی و تسهیلات قرض الحسنه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی به دست آورد. کسب جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام توسط مدیریت بانک مهر ایران و عنوان سومین بانک اسلامی برتر جهان در سال 2018 از جمله این افتخارات است.

شرایط دریافت وام ویژه ازدواج برای  دهه ۶۰ شصتی‌ها

فرناز هوشیار پارسیان مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن ابراز امیدواری برای توسعه خدمت‌رسانی به بانوان خوزستانی اظهار کرد: در دور اول سفر استانی خوزستان که در سال ۱۴۰۰ انجام شد با نگاه ویژه‌ای که دکتر خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نسبت به حل مسائل و مشکلات زنان و تسریع خدمت‌رسانی داشتند، دستاوردهای قابل توجهی در حوزه اشتغال‌زایی خانگی، آموزش و توانمندسازی بانوان اتفاق افتاد که امیدواریم شاهد توسعه این خدمات در دور دوم سفر استانی خوزستان باشیم.

وی با ذکر برخی از این خدمات ارائه شده در حوزه زنان و خانواده در دور اول سفر استانی خوزستان افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۵۲ زوج دهه ۶۰ شصتی روستایی، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارآفرینی، تسهیلات کشاورزی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان، اهدای تجهیزات کمک آموزشی به بازماندگان از تحصیل به مبلغ ۹ میلیارد تومان، تکمیل و ساخت ۳ مدرسه دخترانه مجتمع آموزشی دخترانه در اهواز و آبادان گوشه‌ای از خدمات معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در دور اول سفر به استان خوزستان بود.

مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به وجود اهتمام ویژه نسبت به ارتقای مهارت‌های شغلی زنان در دور اول سفر استانی معاونت زنان خاطرنشان کرد: ۵۵ زن سرپرست خانوار و بدسرپرست با استفاده از ظرفیت زیست‌بوم منطقه در رسته‌های مختلف تولیدی تحت حمایت آموزشی و اشتغال‌آفرینی قرار گرفتند.

هوشیار پارسیان ادامه داد: تخصیص ۱۹۰ میلیون تومان وام به کارآفرینان در ازای ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و تخصیص ۵۰ میلیون تومان برای مشاغل خُرد در ۲۸ شهرستان و ۱۲۹ روستای استان خوزستان، همچنین معرفی ۲۴۷ زن سرپرست خانوار توسط استانداری و ۶۵ نفر توسط بنیاد برکت جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی خانگی از دیگر دستاوردهای حوزه زنان و خانواده در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.