قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

افزایش ناگهانی قیمت طلا در بازار امروز | قیمت طلا در بازار امروز چقدر شد؟

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۲۰۱۷ دلار و ۹۳ سنت رسید.

افزایش ناگهانی قیمت طلا در بازار امروز | قیمت طلا در بازار امروز چقدر شد؟
کدخبر : 11637
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت.نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند.قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است.اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۲۰۱۷ دلار و ۹۳ سنت رسید.

 به گزارش رویترز، قیمت طلا در روز چهارشنبه بالاتر از سطح ۲۰۰۰ دلار ثابت مانده است. این در حالی است که سرمایه‌گذاران متوجه تصمیم‌گیری فدرال رزرو آمریکا درمورد نرخ بهره هستند که قرار است در ساعات آینده امروز اعلام شود.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۲۰۱۷ دلار و ۹۳ سنت رسید.

 بازار انتظار دارد بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش دهد. تحلیلگران عقیده دارند اگر فدرال رزرو آمریکا طی تصمیمی شگفت‌انگیز روند افزایش نرخ بهره را متوقف کند، بحران بانکی تشدید شده و قیمت طلا بالاتر خواهد رفت.

 از طلا همواره به‌عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان بحران‌های اقتصادی و تورم بالا یاد می‌شود. اما بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگه‌داری این سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تقاضا برای آن را پایین می‌آورد.

 اطلاعات اقتصادی آمریکا در روز سه‌شنبه نشان داد اشتغال در این کشور در ماه مارس کاهش یافته و تعدیل نیروها به بالاترین سطح طی دو سال گذشته رسیده است.

 اگر نگرانی در مورد بحران بانکی آمریکا و قصور در بدهی‌های آن ادامه پیدا کند، ارزش دلار کاهش می‌یابد و طلا رو به افزایش خواهد بود.

 قیمت نقره امروز با ۰.۰۷ درصد کاهش به ۲۵ دلار و ۶۰ سنت رسید و پلاتین با ۰.۱۶ درصد کاهش ۱۰۶۵ دلار و ۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان