کد خبر : 39003 / /
/

وام بازنشستگان | وام بازنشستگان 100 میلیونی | وام بازنشستگان تامین اجتماعی

خبر خوش اول صبحی برای بازنشستگان متقاضی وام | جزییات دریافت وام بازنشستگان ۱۰۰ میلیونی + لینک سایت

بانک صادرات امکان دریافت وام فوری بازنشستگان بدون ضامن را فراهم کرده است.

خبر خوش اول صبحی برای بازنشستگان متقاضی وام | جزییات دریافت وام بازنشستگان ۱۰۰ میلیونی + لینک سایت

وام بازنشستگان | معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگانتامین اجتماعی به ۲۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه ثبت‌نام از بازنشستگان توسط کانون‌های بازنشستگی برای دریافت وام بازنشستگانآغاز خواهد شد.در خصوص بازنشستگانِ متقاضی که از هر حیث شرایط لازم برای ثبت درخواست وام بازنشستگان دارند .اطلاعات مهم و جدید درباره وام بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

بازنشستگان می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند. در ادامه شرایط دریافت وام فوری بازنشستگان ۱۴۰۲ را توضیح خواهیم داد.

 شرایط دریافت وام بازنشستگان

شرط این بانک برای پرداخت وام بازنشستگان ۱۴۰۲ این است که مستمری شما به حساب بانک صادرات واریز شود. همچنین اگر بازنشسته نیستید اما حقوق ماهانه خود را از طریق این بانک دریافت می کنید، می توانید درخواست وام بدون ضامن را ثبت کنید. دقت کنید وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

رقم وام بازنشستگان و حقوق بگیران ۱۴۰۲

رقم وام فوری بدون ضامن بانک صادرات بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

ضامن وام بازنشستگان

دوره بازپرداخت و سود وام بدون ضامن

دوره بازپرداخت وام فوری  ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

قسط وام بازنشستگان بدون ضامن پست بانک

مبلغ ماهانه هر قسط ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید./اقتصادآنلاین

وام بازنشستگان

آغاز ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۲۰میلیون تومان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه ثبت‌نام از بازنشستگان توسط کانون‌های بازنشستگی برای دریافت وام آغاز خواهد شد.

 شرایط بازنشستگان تامین اجتماعی، وابسته به میزان سخت بودن شغل و همینطور وابسته به جنسیت است. حداکثر سابقه برای پذیرش و محاسبه در تعیین مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ سال است. عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق قانون، تابع مقررات مربوط به عیدی و پاداش کارمندان دولت می‌باشد. بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۰ تا آخر بهمن‌ماه فرصت ثبت نام داشتند. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۷ درصدی پیدا کرد. بازنشستگان کمتر از ۳۰ سال سابقه، باتوجه به سنوات، کمتر از این مبلغ دریافت می کردند.

احمد اسفندیاری  با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

اسفندیاری تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص میزان افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان گفت: میزان رقم وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اسفندیاری درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان ابراز کرد: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند.

وام بازنشستگان

زمان ثبت نام وام بازنشستگان

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: از خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی از سوی کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد و در نهایت پس از طی مراحل قانونی این وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه‌تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات اشاره‌شده بهره ببرند.

اسفندیاری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هر ماه تعدادی از بازنشستگان در هر استان و شهرستان از این وام استفاده خواهند کرد.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال جزو بی‌نظیرترین سال‌هایی است که مجموعه دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای پرداخت حقوق بازنشستگان از بانک‌های عامل و بانک مرکزی استقراض نکرده و بدون دغدغه و در وقت مناسب حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه را پرداخت کرده است.

ثبت نام وام فوری - 20 میلیون - 5 روزه

ثبت نام وام فوری - 20 میلیون - 5 روزه

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سوم سیما افزود: در فروردین‌ماه امسال در صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری بازنشستگان پرداخت شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان در صندوق تأمین اجتماعی از چند روز قبل خبر داد و افزود: این پرداخت‌ها تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که مبلغی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.

مرتضوی افزود: مقام معظم رهبری امسال را با توجه به شناخت جامعی که نسبت به مسائل اساسی کشور دارند «مهار تورّم و رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند.

وی که در دو روز گذشته سفری به استان مرکزی داشت، با تأکید بر این‌که لازمه مهار تورّم، رشد تولید است، ادامه داد: تقریباً تا قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم، در استان مرکزی ۲ کارخانه‌ای که از افتخارات کشور هستند تعطیل بودند و کارگران برای دریافت حقوق معوقه مطالباتی داشتند که خوشبختانه دولت سیزدهم آستین همت را بالا زد و هم‌اکنون خطوط مختلف این کارخانه‌ها وارد مرحله تولید شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: طی بازدیدی که از کارخانه هپکو داشتم مسئولان اعلام کردند که سال قبل، از تولید صفر به ٢۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و راهسازی رسیده‌اند و برنامه آن‌ها برای سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰۰ دستگاه است که رشد بسیار خوبی خواهد بود.

وی افزود: همچنین مشکلات کارخانه «آذرآب» با برنامه‌ریزی دولت رفع شده و این کارخانه نیز وارد مرحله تولید شده است.

مرتضوی ادامه داد: به‌عنوان مثال، در استان مرکزی حدود ۶۵۰ مجموعه وارد مدار تولید شده است و در سراسر کشور در حوزه‌های پتروشیمی، دارو، مس، مواد غذایی و … شاهد رشد تولید بوده‌ایم و این به منزله کاهش هزینه‌هاست و با ادامه این روند مهار تورّم را نیز خواهیم داشت.

وی یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برنامه‌هایی پیرامون مهار تورّم داشته و دارد که گام‌به‌گام و با دقت اجرا می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با همت مردم بتوان تولید را افزایش داد و تورّم را مهار کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.