کد خبر : 39601 / /
/

حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

یک خبر برای بازنشستگان تامین اجتماعی | خرید قسطی بدون چک و ضامن فقط با فیش حقوق بازنشستگان | برای ثبت نام خرید اقساطی 100 میلیونی کلیک کنید

در این خبر به توضیحاتی درباره خرید قسطی تلویزیون ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی بدون چک و ضامن پرداخته شده است.

یک خبر برای بازنشستگان تامین اجتماعی | خرید قسطی بدون چک و ضامن فقط با فیش حقوق بازنشستگان | برای ثبت نام خرید اقساطی 100 میلیونی کلیک کنید

حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگاندر سال ۱۴۰۲ در فیش حقوق آنها اعمال شده همسازی سازی  حقوق بازنشستگانهمچنان مهمترین خواسته آنهاست. خبر جدید که دولت اعلام کرده افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی است که می‌تواند خبر خوشی برای آنها باشد و باعث افزایش حقوق بازنشستگان شود. بازنشستگان تامین اجتماعی با تنها فیش حقوق بازنشستگان بدون چک و ضامن از تسهیلات اقساطی خرید کالا می توانند با شرایط خاص بهره مند شوند که در این بخش از خبرآزاد می توانید آن را بخوانید.

حقوق بازنشستگان

خرید تلویزیون اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، به صورت کسر از حقوق ۱۲ و ۱۸ ماهه، بدون چک و ضامن با حداقل پیش پرداخت از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا امکانپذیر شد.

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند می توانند نسبت به خرید تلویزیون هوشمند ضد ضربه اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی (۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچ)، ماشین لباسشویی اقساطی و ماشین ظرفشویی اقساطی بدون چک و ضامن، به صورت کسر از حقوق در تهران، کرج و سایر شهرستان ها اقدام نمایند.

تماس با نامیراکالا: ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰

متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند.

به علت محدودیت منابع بانکی، بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می‌بایست نسبت به ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق لینک زیر تسریع نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

ثبت نام خرید اقساطی با حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

پیشنهاد می شود بازنشستگان و مستمری بگیران محترمی که قصد خرید تلویزیون و سایر لوازم خانگی اقساطی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را دارند، قبل از افزایش قیمت اقدام به ثبت سفارش خرید اقساطی نمایند.

از جمله شرایط طرح خرید تلویزیون اقساطی بازنشستگان بدون چک و بدون ضامن عبارت است از:

    ابعاد ۴۳ Full HD ، ۵۰ و ۵۵ اینچ ۴K هوشمند ضدضربه

    بدون چک

    بدون ضامن

    کسر از حقوق بانک رفاه

    اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه

    حداقل پیش پرداخت

    خرید اقساطی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان براساس اعتبارسنجی

سایر متقاضیان نیز می توانند نسبت به خرید تلویزیون اقساطی ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ هوشمند ۴K ضد ضربه با ارائه چک صیادی اقدام نمایند.

شرایط خرید تلویزیون اقساطی با چک صیادی برای عموم متقاضیان به شرح زیر است:

    اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه

    تعداد ۶ تا ۹ فقره چک

تلویزیون ال ای دی هوشمند ضدضربه اینترنشنال آنیل

تلویزیون های جدید اینترنشنال آنیل دارای محافظ ضدضربه کارخانه ای است که اصطلاحا به آن نشکن می گویند. این محافظ به صورت کارخانه ای به همراه فریم بر روی تلویزیون های هوشمند نصب شده و مقاومت و ماندگاری صفحه نمایش تلویزیون را بسیار افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که در شرایط فعلی عمده قطعات تلویزیون های موجود در بازار ایران که با اسامی جدید به فروش می رسند،‌ چینی هستند که کیفیت آن‌ها از درجه یک تا سه دسته بندی می شود.

علاوه بر کیفیت قطعات، «گارانتی» و «خدمات پس از فروش» برای تعمیر و تعویض تلویزیون در کوتاه ترین زمان بسیار اهمیت دارد.

عمده قطعات تلویزیون های ال ای دی هوشمند اینترنشنال آنیل درجه یک است و همچنین این تلویزیون ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش تعمیر و تعویض است.

در حال حاضر بیشترین نارضایتی خریداران تلویزیون از شرکت های بزرگ مربوط به کیفیت پایین برخی قطعات و همچنین نارضایتی از خدمات پس از فروش در صورت نیاز به تعویض تلویزیون است.

گارانتی و خدمات پس از فروش برند اینترنشنال آنیل برای تلویزیون و سایر لوازم خانگی، از جمله نقاط قوت این برند است که حتی در صورت نیاز،‌ در کوتاه ترین زمان اقدام به تعویض کالای خریداری شده می کند.

مشخصات فنی تلویزیون های ۵۰ و ۵۵ اینچ اینترنشنال آنیل

تلویزیون ال ای دی ۵۰ و ۵۵ اینچ با رزولوشن ULTRA HD برای خانه های متوسط و حتی بزرگ بسیار کاربردی و مناسب است. این محصول دارای ورودی HDMI است که می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی منتقل کند. برخی مشخصات فنی تلویزیون های اینترنشنال آنیل به شرح زیر است:

    سیستم عامل اندروید ۱۱

    حافظه داخلی : ۸ گیگابایت

    پنل Ultra HD بدون فریم

    پخش ۴k

    پردازنده چهار هسته ای

    دارای گیرنده دیجیتال قوی

    قابلیت بهبود کیفیت تصویر

    دارای ورودی MHL برای اتصال موبایل

    فناوری Open Cell

    قابلیت پخش فرمت های Blu-Ray

سایر مشخصات تلویزیون های هوشمند اینترنشنال آنیل عبارتند از کانال‌یابی خودکار – قابلیت خاموش کردن خودکار – قابلیت ضبط برنامه تلویزیونی – راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها – حالت بازی – قابلیت اتصال موس و کیبورد سیمی و بلوتوثی – تله‌تکست – پشتیبانی از MBR – ماشین زمان – پشتیبانی از IPv۶ درگاه‌های ارتباطی و ….

تلویزیون های ۴۳ اینچ اینترنشنال آنیل Full HD است.

سایر کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی نامیراکالا

علاوه بر تلویزیون اقساطی بازنشستگان بدون چک در تهران و شهرستان‌ها، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به خرید اقلام زیر به صورت اقساطی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان (براساس اعتبارسنجی) اقدام نمایند:

    مبل اقساطی

    تلویزیون اقساطی بازنشستگان

    ماشین لباسشویی اقساطی

    ماشین ظرفشویی اقساطی

    میز ناهار خوری اقساطی

    سرویس خواب اقساطی

    دندانپزشکی اقساطی

    بیمه ثالث و بدنه خودرو اقساطی

    بیمه عمر و پس انداز

    دکوراسیون داخلی اقساطی شامل کابینت اقساطی بازنشستگان، کمد دیواری، پارکت، کاغذ دیواری اقساطی و …

کابینت اقساطی و کمددیواری اقساطی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می توانند از خدمات نامیراکالا ویژه بازنشستگان بهره‌مند شوند. این خدمات شامل موارد زیر است:

    کابینت آشپزخانه اقساطی بازنشستگان در تهران

    کمد دیواری اقساطی بازنشستگان در تهران

    ساخت کتابخانه، جاکفشی و … اقساطی (ویژه تهران)

    سفارش کفپوش اقساطی، پارکت اقساطی، لمینت و کفپوش PVC اقساطی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران

متقاضیان خرید اقساطی کابینت آشپزخانه اقساطی و دکوراسیون داخلی اقساطی در تهران می‌توانند جهت اعزام کارشناس، اندازه گیری و متراژ و تعیین قیمت براساس مدل و ابعاد مورد درخواست، نسبت به ثبت سفارش خرید اقساطی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی اقساطی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا اقدام نمایند.

میز تلویزیون چوبی اقساطی

در کنار تلویزیون و لوازم خانگی اقساطی، کالای چوبی اقساطی هم در فروشگاه نامیراکالا به فروش می رسد! تلویزیون نو بدون میز تلویزیون نو نمای زیبایی ندارد! خریداران تلویزیون های ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ اقساطی می توانند نسبت به مشاهده انواع میز تلویزیون چوبی اقساطی و خریداری آن از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا اقدام نمایند.

دندانپزشکی اقساطی با فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می توانند از خدمات دندانپزشکی اقساطی نامیراکالا در تهران و اهواز بهره مند شوند.

امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان با اقساط ۱۰ ماهه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان براساس اعتبارسنجی و میزان حقوق بازنشسته یا مستمری بگیر محترم فراهم شده است.

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نامیراکالا تماس حاصل نموده یا با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل از شرایط دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان مطلع شوند.

بیمه ثالث و بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق بازنشستگان

بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی می توانند از خدمات صدور بیمه ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی برای خودرو خود یا اعضای محترم خانواده بهره مند شوند.

شرایط خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اقساطی به شرح زیر است:

    بیمه شخص ثالث اقساطی، ۲۵ درصد نقد و الباقی در ۱۰ قسط

    بیمه بدنه خودرو اقساطی،‌ ۳۰ درصد نقد و الباقی در ۸ قسط

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ تهران تماس حاصل نمایند.

این طرح برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون چک و ضامن بوده و به صورت کسر از حقوق بانک رفاه است.

بیمه ثالث و بیمه بدنه خودرو مربوط به شرکت «بیمه ما» وابسته به بانک ملت است که شرایط خوبی در پرداخت خسارت دارد.

بازنشستگان محترم جهت خرید اقساطی بیمه ثالث و بدنه می توانند با نامیراکالا تماس گرفته یا با جستجوی «بیمه ثالث و بدنه نامیراکالا» در گوگل از شرایط صدور این بیمه نامه ها مطلع شوند.

تماس با فروشگاه اینترنتی نامیراکالا

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی و همچنین عموم متقاضیان که امکان خرید با چک صیادی را دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ (۲۰ خط) تماس حاصل کنند.

نشانی فروشگاه اینترنتی بازنشستگان تامین اجتماعی نامیراکالا در تهران به شرح زیر است:

تهران – خیابان ۱۷ شهریور – پایین تر از میدان شهدا – بعد از زیرگذر امیرکبیر – ساختمان دیاموند پلاک ۱۱۶۸

تماس با نامیراکالا: ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰

متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.