قیمت پراید در بازار چقدر شد؟

کد خبر: 1050449

قیمت انواع پراید اعلام شد.

قیمت پراید در بازار چقدر شد؟

قیمت پراید  جزئ ارزان ترین قیمت های اتومبیل به حساب می آید.  قیمت پراید  در چند ماه گذشته دچار نوسان شده بود. قیمت پراید حتی به مرز 140 میلیون تومان هم رسید. از شتاب قیمت پراید چند ماهی است که کاسته شده است. قیمت پراید 131 سال 99 113.5 میلیون است. 

قیمت پراید امروز 26 اردیبهشت

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی پایین‌تر از ۲۵۰ میلیون تومان به دست آمده است.

قیمت پراید

به دلیل افزایش قیمت در بازار خودرو، بسیاری از افراد برای خرید خودرو به سمت خودروهای ارزان قیمت می‌روند.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، فهرستی از خودروهای زیر ۲۵۰ میلیون تومان به دست آمده است.

در بین خودروهای موجود در فهرست زیر، خودروهای پراید و تیبا ارزان‌ترین خودروها هستند. پراید ۱۳۱ SE قیمت ۱۰۶ میلیون تومان و پراید وانت ۱۵۱ SE با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان را در بازار ثبت کردند.

خودروهای تیبا هاچبک EX و پراید ۱۱۱ SE در محدوده قیمت ۱۲۸ میلیون تومان معامله می‌شوند.

گران‌ترین خودروهای لیست موجود برلیانس H230 دنده‌ای با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان و پژو پارس LX TU5 با قیمت ۲۴۶ میلیون هستند.

در جدول زیر لیست قیمت‌های خودروها با قیمت پایین‌تر از ۲۵۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

پراید 131 سال 98/ 106 میلیون

پراید وانت 151/ 99/ 117 میلیون

تیبا صندوق دار/ 1400/ 124 میلیون

تیبا هاچبک/ 99/  128/5 میلیون

پراید 111/ 99/ 128

ساینا دنده ای/ 99/ 136 میلیون

کوییک دنده ای/ 143 میلیون

پژو 206 تیپ2/ 99/ 191 میلیون

پژو 405/ 99/ 195 میلیون 

رانا/ 99/ 200 میلیون

سمند بنزینی/ 99. 202 میلیون 

پژو پارس سال/ 99/ 208 میلیون

برلیانس دنده ای/ 99/ 240 میلیون

پژو پارس/ 99/ 246 میلیون

جدول قیمت پراید 

قیمت پراید

خبر خوب به خریداران خودروی شاهین سایپا

باقری گفت: هم اکنون ۲ هزار خودروی شاهین تولید شده و در صورت رفع نقص‌ها تمام آن‌‌ها را تحویل می‌دهیم.

باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا در اولین مراسم قرعه کشی محصولات سایپا در سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به کرونا، در سطح دنیا، صنعت خودرو با یک افت تولید مواجه بود، ۱۵ درصد در دنیا کاهش تولید صورت گرفت، اما با همت جهادی در کشور مجموعه نه تنها کاهش نداشتیم بلکه با افزایش تولید مواجه بودیم.

او بیان کرد: سال گذشته با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات کرونا، افرایش تولید داشتیم و پراید را هم از گردونه خارج کردیم و اگر خارج نکرده بودیم قطعا افزایش تولید ۵۰ درصدی داشتیم.

قیمت پراید

 سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حرکت کند

باقری گفت: یکی از موضوعات مهم این است در مورد تعهدات بگوییم، همانطور که قول داده ایم به اندازه تمام درخواست‌ها خودرو تولید کردیم، اما برخی قطعات مانده در گمرک باعث شد خودرو تحویل ندهیم، به اندازه تمام معوقات خودرو تولید کرده ایم.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: هر چند خودرو ناقص داریم، اما در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هیچ تعهدی ایجاد نمی‌کنیم و تعهدی ایجاد نمیکنیم تا تعهدات قبلی را تحویل دهیم.

او بیان کرد: در مورد شاهین سوالات زیادی شده بود پ شاهین جایگاه مناسبی ایجاد کرده و مخاطبین زیادی دارد و نشان دهنده آن میزان استقبال بالای آن است. خودرو شاهین هم متاثر از مشکل تامین قطعه یکی از قطعه سازان بود و در حال حاضر با یکی از قطعه سازان صحبت کرده ایم، اکنون ۲ هزار خودرو شاهین تولید شده و در صورت رفع نقص تمام آن را تحویل می‌دهیم.

باقری گفت: در قرعه امروز تمام محصولاتی که کمتر از ظرفیت ثبت نام شده اند، قرعه کشی نخواهند شد و محصولات زامیاد را شامل می‌شود.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: امروز تعداد کمتری قرعه کشی خواهیم کرد و مصرف کنندگان بعد از ۷۲ ساعت می‌توانند پس از برنده شدن اقدام به واریز وجه کنند. امروز تمام محصولات با قیمت آبان سال گذشته به فروش خواهد رفت و شورای رقابت هر زنان اقدام به تغییر قیمت کند اعلام خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها