نوید محمدزاده از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد/ پست عاشقانه نوید و فرشته برای هم

کد خبر: 1059074

فرشته حسینی نیز با انتشار یک پست و یک استوری عاشقانه به نوعی خبر ازدواجش با نوید محمدزاده را تایید کرد.

نوید محمدزاده از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد/ پست عاشقانه نوید و فرشته برای هم

نوید محمدزاده از محبوبترین بازیگران مرد است. نوید محمدزاده اصالتا کرد است.  نوید محمدزاده به گفته خودش از بچگی سودای بازیگر شدن داشته است. نوید محمدزاده  متولد سال 1365 است. نوید محمدزاده چندی بار برنده جایزه جشنواره فجر شده است.

فرشته حسینی نیز با انتشار یک پست و یک استوری عاشقانه به نوعی خبر ازدواجش با نوید محمدزاده را تایید کرد. او با انتشار تصویری از نوید محمد زاده نوشت:

«با تو چه کارها،

با تو چه عشقی...»

نوید محمدزاده

نوید محمدزادهفرشته حسینی با انتشار عکس نوید محمدزاده نوشت: 

عزیزِ من

روشنایی زندگی من 

 نوید محمدزاده و زندگی نامه اش

نوید محمدزاده یکی از بازیگران ایرانی است که در ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۵ در شهرستان مهران واقع در استان ایلام به دنیا آمده است. او دارای مدرک فوق دیپلم رشته عمران است. نوید محمدزاده هم اکنون یکی از بهترین و با تجربه ترین و همچنین گران ترین بازیگران مرد ایران می باشد.

 نوید محمدزاده

خانواده نوید محمدزاده

نوید محمدزاده چهار برادر دارد که دو تا از برادران او که دوقلو نیز هستند از او بزرگترند و یک برادر کوچکتر از خود نیز دارد. گفته شده که پدر نوید محمدزاده قبلا معلم بوده و مادرش نوید محمدزاده نیز خانه دار است اما کار خیاطی نیز انجام می دهد.

نوید محمدزاده

علاقه نوید محمدزاده به بازیگری

نوید محمدزاده تا زمانی که دوم دبیرستان بود به شدت به فوتبال علاقمند بود و در این عرصه نیز موفق عمل کرده بود و قرار بود که عضو تیم نوجوانان سایپا شود ولی دیدن یک فیلم تاثیر عجیبی بر او گذاشت به طوری که فوتبال را به طور کلی فراموش کرد و تمام هوش و حواسش در پی بازیگری و بازیگر شدن بود. فیلمی که نوید محمدزاده را اینگونه متحول کرد، فیلم سوته دلان ساخته علی حاتمی بود که نقش اصلی آن را بهروز وثوقی بازی کرده است. به گفته خودش، بازی بی نظیری که بهروز وثوقی در این فیلم از خود نشان داده بود، به طور عجیبی او را تحت تاثیر قرار داده بود و این تاثیرگذاری تا جایی بود که تمام زندگی اش در بازیگری و سودای بازیگر شدن خلاصه شده بود. او بعد از دیدن فیلم سوته دلان، بلافاصله فیلم قیصر و همچنین فیلم صورت زخمی آل پاچینو را خریداری کرد و با دقت آن ها را تماشا کرد و علاقه او به بازیگری را دو چندان کردند به طوری که به گفته خودش دچار نوعی جنون هنری و بازیگری شده بود.

ورود نوید محمدزاده به بازیگری

نوید محمدزاده در سال ۸۲ یعنی زمانی که ۱۷ سال داشته، به آموزشگاه هنر هفت واقع در کرج رفت و در کلاس های بازیگری شرکت کرد و دوره آموزش بازیگری را به طور حرفه ای تحت نظر مهتاب نصیرپور و محمد یعقوبی و علی سلیمانی و امیر قنبری گذراند. نوید محمدزاده از سال ۸۲ تا ۸۶ هیچ فعالیت هنری نداشت و فقط به آموختن بازیگری پرداخت.

نوید محمدزاده در سال ۸۷ برای اولین بار به روی صحنه آمد و در تئاتر پسران آفتاب بازی کرد، این نخستین حضور او در تئاتر و بازیگری بود. در همان سال بود که در فیلم «آن دو» به کارگردانی بهروز قبادی در نقش یک سرباز بازی کرد و توانست برای نخستین بار وارد سینما شود اما چون اکران این فیلم با حواشی روبرو شد، بازی او در این فیلم دیده نشد. نوید محمدزاده در همان سال ۸۷ برای بازی در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی برای بازی در نقش باقر انتخاب شد. در اصل باید بگوییم که اولین حضور او در سینما با فیلم در میان ابرها است.

نوید محمدزاده

اولین جایزه بازیگری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سال ۸۸ در تئاتر ماه در مرداب بازی کرد و به دلیل بازی زیبایی که از خود نشان داد توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره تئاتر استان تهران را به خود اختصاص دهد.

آغاز شهرت نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از سال ۸۷ تا ۹۳ فیلم ها و تئاترهای زیادی را بازی کرد و جوایزی نیز کسب کرد اما هیچ کدام از آن ها آن طور که باید او را به شهرت نرساند. در سال ۹۲ بود که رضا درمیشیان کارگردان فیلم عصبانی نیستم برای بازی نقش نوید او را انتخاب کرد و نوید محمدزاده به خاطر بازی درخشانی که از خود نشان داد توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شود. نوید محمدزاده در این فیلم توانست خود را به مردم و جامعه هنری به خوبی معرفی کند. در سال ۹۳ آیدا پناهنده کارگردان فیلم ناهید او را برای بازی در نقش احمد انتخاب کرد که نوید محمدزاده یکی دیگر از هنرنمایی خودش را انجام داد و توانست برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم براتیسلاوا ۲۰۱۵ شود. بازی نوید محمدزاده در فیلم ناهید آغاز شهرت او بود.

نوید محمدزاده

اوج شهرت نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سال ۹۴ سه فیلم پربیننده را بازی کرد. فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان، فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی و فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی. نوید محمدزاده در هر سه این فیلم توانست به خوبی بدرخشد و برای بازی در فیلم لانتوری و خشم و هیاهو نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما و جشنواره بین المللی فیلم فجر شود. نوید محمدزاده در فیلم ابد و یک روز یکی از بهترین بازی های خود و همچنین یکی از بهترین بازی های تاریخ سینما را به نمایش گذاشت به طوری که نوید محمدزاده را به اوج شهرت رساند. او برای بازی در فیلم توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شود. نوید محمدزاده در سال های بعد به سرعت پله های موفقیت را یکی پس از دیگری پیمود و روز به روز به شهرت و محبوبیتش افزوده شد.

حواشی لباس و پوشش نوید محمدزاده

اغلب مردم نوید محمدزاده را با لباس های عجیب و غریب و پوشش متفاوت او می شناسند. نحوه انتخاب او برای لباس هایش نوعی هنجارشکنی را نشان می دهد. اولین باری که شاهد لباس های عجیب او بودیم، لباس نوید محمدزاده در جشنواره کن ۲۰۱۶ بود که واکنش های بسیار زیادی را در پی داشت. یکی از مواردی که بر شهرت او افزود نیز همین نوع پوشش بود. نوید محمدزاده در همه مراسم هایی که شرکت می کند مانند جشنواره فیلم فجر، جشن خانه سینما، جشنواره های فیلم خارجی، نشست های خبری و … از لباس ها و پوشش بسیار متفاوتی استفاده می کند و به تمام انتقاداتی که در مورد لباس به او وارد شده از جمله خبر ۲۰:۳۰ بی توجه است.

نوید محمدزاده

زبان بدن نوید محمدزاده

زبان بدن یکی از مهمترین مهارت هایی است که فرد می تواند داشته باشد. نوید محمدزاده جزو آن دسته از بازیگران است که از زبان بدن بسیاری برخودار است چرا که حرکات بدنی زیادی دارد که هر کدام دارای معنی نیز می باشند. او یکی از پر انرژی ترین بازیگران ایرانی نیز می باشد. به اعتقاد نوید محمدزاده، نحوه نشستن و برخاستن و ایستادن و تمام حرکات یک بازیگر یکی از اجزای مهم هویت هر بازیگری است.

توهین حمید گودرزی به نوید محمدزاده

حمید گودرزی در برنامه دورهمی مهران مدیری شرکت کرد و در مورد فیلم ها و بازیگران ایرانی صحبت هایی عنوان کرد که حواشی بسیار زیادی داشت. او در این برنامه عنوان کرد که در سال های قبل فیلم های ایرانی باعث خوشحال شدن و شاد شدن مردم می شد اما در چند سال اخیر فیلم هایی ساخته می شود که بسیار اغراق آمیز و از واقعیت خیلی دور هستند و اکثرا حاوی موضوعاتی مانند خیانت زن و شوهرها به همدیگر می باشند که این ها باعث می شود که در دنیای واقعی مردان و زنان نسبت به یکدیگر دید منفی پیدا کنند که برای بنیان خانواده ها بسیار مضر است. حمید گودرزی در مورد بازیگران ایرانی نیز گفت که در دنیای سینما می بینیم که یک بازیگر با یک زیر پیراهن در یک سال چندین فیلم بازی می کند و چون در فیلم ها داد و فریاد راه می اندازد و سر و صدا می کند و به اصطلاح رگ گردن شان بیرون می زند، سیمرغ بلورین می گیرند. بعد از این صحبت های حمید گودرزی، همه مردم و جامعه هنری تصور کردند که منظور اصلی او، نوید محمدزاده بوده است. اما برخی از هنرمندان از جمله یغما گلرویی (شاعر و آهنگساز) در واکنش به این توهین حمید گودرزی، جملات شدیداللحنی در صفحه شخصی اش خطاب به حمید گودرزی عنوان کرد و انتقادات زیادی بر او وارد کرد. حمید گودرزی نیز بعد از دیدن این واکنش ها، در یکی از پست های اینستاگرامش گفت که منظور او نوید محمدزاده نبوده است.

نوید محمدزاده

خصوصیات اخلاقی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در مورد ویژگی های اخلاقی اش می گوید که کار هنر و بازیگری به گونه ای است که یک بازیگر باید علاوه بر اینکه به فکر موفقیت خود باشد، به فکر موفقیت دیگران نیز باشد و خوبی آن ها را نیز بخواهد چرا که معتقد است این ویژگی رمز موفق شدن یک بازیگر است. او ادامه می دهد تا زمانی که یک بازیگر دیگران را تشویق نکند و با تواضع و فروتنی نتیجه کار آن ها را تماشا نکند و برایشان آرزوی موفقیت نکند، دیگران نیز همینطور با او رفتار می کنند و در نتیجه باعث دیده نشدن و موفق نشدن بازیگر می شود.

قرارداد هفت میلیاردی نوید محمدزاده

هومن سیدی قرار است که یک سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی تهیه کند که سرمایه گذار این سریال، شرکت تصویر گستر پاسارگاد می باشد. نوید محمدزاده یکی از بازیگران این سریال است که قرارداد خود را به مدت یک سال با این شرکت و کارگردان بسته است. گفته شده که مبلغ این قرارداد برای هر ماه ۶۰۰ میلیون تومان است که در مجموع برای یک سال، مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. به موجب این قرارداد، نوید محمدزاده در طی این یک سال نباید در هیچ فیلم و سریال و تئاتر دیگری بازی کند که این بند قرارداد به این دلیل بوده که مردم با شور و شوق زیادی از این سریال استقبال کنند.

اهدای جایزه نوید محمدزاده به بازماندگان زلزله کرمانشاه

نوید محمدزاده در دوره نوزدهم جشنواره فیلم براتیسلاوا اسلواکی موفق شد که جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا را به خود اختصاص دهد و او بعد از دریافت جایزه، علاوه بر تشکر و قدردانی از هیئت داوران این جشنواره برای انتخاب او به عنوان بهترین بازیگر مرد برای دومین بار، عنوان کرد که این جایزه را به بازماندگان زلزله کرمانشاه اهدا می کند.

نوید محمدزاده

نظر سعید راد در مورد نوید محمدزاده

سعید راد یکی از بازیگران ایرانی قبل و بعد از انقلاب در مورد نوید محمدزاده و نحوه بازی او، او را بهروز وثوقی دوم ایران نامید.

فیلم های نوید محمدزاده

۱۳۹۷: فیلم متری شیش و نیم  به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی جمال ساداتیان (نوید محمدزاده در این فیلم نقش ناصر خاکزاد را بازی کرده است)

۱۳۹۷: فیلم سرخ پوست به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش سرگرد نعمت جاهد را بازی کرده است)

۱۳۹۶: فیلم مغزهای کوچک زنگ زده  به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش شاهین را بازی کرده است)

۱۳۹۵: فیلم خفگی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش مسعود سازگار را بازی کرده است)

۱۳۹۵: فیلم بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند و نویسندگی علی زرنگار و وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی و جلیلوند

احسان علیخانی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش موسی را بازی کرده است)

۱۳۹۴: فیلم ابد و یک روز به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان (نوید محمدزاده در این فیلم نقش محسن را بازی کرده است)

۱۳۹۴: فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش خسرو پارسا را بازی کرده است)

۱۳۹۴: فیلم لانتوری به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی رضا درمیشیان (نوید محمدزاده در این فیلم نقش پاشا را بازی کرده است)

۱۳۹۳: فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و تهیه کنندگی بیژن امکانیان (نوید محمدزاده در این فیلم نقش احمد را بازی کرده است)

۱۳۹۲: فیلم سیزده به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش مجید را بازی کرده است)

۱۳۹۲: فیلم عصبانی نیستم به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی رضا درمیشیان (نوید محمدزاده در این فیلم نقش نوید را بازی کرده است)

۱۳۹۱: فیلم لرزاننده چربی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی محمد شیروانی

۱۳۸۷: فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی و نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه کنندگی سعید سعدی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش باقر را بازی کرده است)

همچنین بخوانید:  ویدا جوان : بیوگرافی / ویدا جوان و همسرش / جدیدترین عکس ها و حواشی

۱۳۸۷: فیلم آن دو به کارگردانی بهروز قبادی و تهیه کنندگی گلریز احتیاطی (نوید محمدزاده در این فیلم نقش یک سرباز را بازی کرده است)

سریال های شبکه نمایش خانگی نوید محمدزاده

۱۳۹۷-۱۳۹۸: سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی

سریال های نوید محمدزاده

۱۳۹۱: سریال سهمی برای دوست به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی طلا معتضدی و تهیه کنندگی بهروز مفید

فیلم های تلویزیونی نوید محمدزاده

۱۳۹۱: فیلم تلویزیونی داستان ما قصه تو به کارگردانی رضا بهشتی و نویسندگی حامد افضلی و رویا خسرو نجدی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی

تئاترهای نوید محمدزاده

۱۳۸۷: پسران آفتاب

۱۳۸۸: ماه در مرداب

۱۳۸۹: فاصله تاریک ستاره ها

۱۳۸۹: دهانی پر از پرنده

۱۳۹۰: نورگیر

۱۳۹۰: زمستان ۶۶

۱۳۹۱: ایستاده ها سر سوراخ سوپ خوری

۱۳۹۱: پچ پچ های پشت خط نبرد

۱۳۹۱: ویران

۱۳۹۲: مرد بالشی

۱۳۹۲: یک دقیقه سکوت

۱۳۹۲: هم طناب

۱۳۹۲: روایت ناتمام یک فصل معلق

۱۳۹۳: شکلک

۱۳۹۳: دل سگ

۱۳۹۳: آخرین نامه

۱۳۹۳: بالاخره این زندگی مال کیه؟

۱۳۹۴: کامنت

۱۳۹۴: ستوان اینیشمور

۱۳۹۴: شب آوازهایش را می خواند

۱۳۹۵: خدای کشتار

۱۳۹۵: دکلره

۱۳۹۵: دیابولیک: رومئو و ژولیت

۱۳۹۶: آخرین نامه

۱۳۹۶: پچ پچ های پشت خط نبرد

۱۳۹۶: الیور توئیست

۱۳۹۷: دیابولیک: رومِئو و ژولیت

۱۳۹۷: خدای کشتار

۱۳۹۷: فلیک

۱۳۹۷: بینوایان

۱۳۹۸: مرد بالشتی

اجراهای نوید محمدزاده

برنامه دوستان (این برنامه از شبکه جام جم پخش می شد)

فیلم های کوتاه نوید محمدزاده

نوار ویدیو

پیش از طلوع

دعوت به چای

جوایز نوید محمدزاده

۱۳۹۲: نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم عصبانی نیستم از سی و دومین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۳: برنده تتندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم عصبانی نیستم از هشتمین جشن منتقدان سینما

۱۳۹۳: نامزد جایزه آسیا پاسفیک بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم عصبانی نیستم

۱۳۹۴: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۴: نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم خشم و هیاهو از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۵: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم ابد و یک روز از اولین جشن روزنامه سینما

۱۳۹۵: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۵: برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ابد و یک روز از هجدهمین جشن سینمای ایران

۱۳۹۵: برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ابد و یک روز از شانزدهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ)

۱۳۹۵: برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ابد و یک روز از دهمین جشن منتقدان سینما

۱۳۹۶: نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۶: نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم لانتوری از نوزدهمین جشن خانه سینما

۱۳۹۶: برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم لانتوری از هفدهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ)

۱۳۹۶: نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از یازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی

۱۳۹۶: برنده جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از یازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیا پاسفیک

۱۳۹۶: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از نوزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا در بخش مسابقه بین المللی

۱۳۹۷: نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم سرخ پوست از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۷: نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم متری شیش و نیم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۷: نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم عصبانی نیستم از بیستمین جشن خانه سینما

۱۳۹۷: نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم خفگی از بیستمین جشن خانه سینما

۱۳۹۷: برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از بیستمین جشن خانه سینما

۱۳۹۷: نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از هجدهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ)

۱۳۹۷: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از اولین دوره آکادمی سینما سینما

۱۳۹۷: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه

۱۳۹۷: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از جشنواره شب های تالین

۱۳۹۷: برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از جشن منتقدان سینمایی

۱۳۹۸: برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم سرخ پوست از بیست و یکمین جشن خانه سینما

۱۳۹۸: نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از بیست و یکمین جشن خانه سینما

۱۳۹۷: برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده و متری شیش و نیم از نوزدهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ)

جوایز خارجی نوید محمدزاده

۲۰۱۵: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم ناهید از جشنواره بین المللی فیلم براتیسلاوا

۲۰۱۷: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها