فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

اعلام نتایج فروش فوری ایران خودرو | برندگان خوش شانس قرعه کشی ایران خودرو مشخص شدند

نتایج قرعه کشی مرحله دوم در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد. در فرآیند ثبت نام در این سامانه که از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه انجام شد، بیش از ۵ میلیون متقاضی برای حدود ۱۰۰ هزار خودروی عرضه شده توسط خودروسازان خصوصی و دولتی ثبت نام کردند.

اعلام نتایج فروش فوری ایران خودرو | برندگان خوش شانس قرعه کشی ایران خودرو مشخص شدند
کدخبر : 9437
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 طرح فروش فوری ایران خودرو  برای افراد ثبت نام کرده در سایت، از 17 اردیبهشت تا سه خرداد مهلت دارد. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

متقاضیان با مراجعه سایت سامانه یکپارچه به نشانی sale.iranecar.com و با داشتن کد ملی و کد رهگیری از وضعیت خود مطلع شوند. 

نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص اعلام شد و متقاضیانی که در هر یک از طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو برنده شده اند می توانند با مراجعه به سایت esale.icko.ir ظرف مهلت ۳ روز از زمان اعلام نتایج نسبت به تکمیل وجه و فرآیند پرداخت اقدام کنند.

ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته، تارا و دنا پلاس توربو اتوماتیک را به صورت فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه کرد. همچنین این طرح به صورت فروش فوق العاده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم برگزار شد.

پیش فروش با موعد تحویل بهمن و اسفند ۱۴۰۱ برای خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته، پژو پارس سفارشی سال، سورن پلاس، دنا پلاس توربو دستی با گیربکس ۶ سرعته و اتوماتیک هم در دو طرح معمولی و قانون جوانی در این مرحله از قرعه کشی وجود داشت.

متقاضیانی هم که در طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید خودروهایی از سایپا که همچنان در فرآیند قرعه کشی مانده اند می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com تکمیل وجه کنند. 

پیشتر سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که تنها دو خودرو ساینا اس و کوییک اس از محصولات سایپا مشمول قرعه کشی شدند و سایر محصولات عرضه شده این شرکت بدون قرعه کشی به متقاضیان فروخته خواهد شد. 

ساینا اس، کوییک اس و آر با گیربکس معمولی و شاهین G از خودروهایی بود که سایپا در فروش فوق العاده خود با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه  در دو طرح معمولی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه کرد.

پیش فروش یکساله سایپا هم شامل ساینا اس، کوییک اس و آر با گیربکس معمولی و اتوماتیک و شاهین  G بود که این پیش فروش هم در دو طرح معمولی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

مشارکت در تولید به صورت پیش فروش هم با موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۲ برای خودروهای ساینا اس، کوییک اس و آر با گیربکس معمولی برگزار شد.

فروش فوری ایران خودرو

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در مورد زمان انجام قرعه کشی، اظهار کرد: شنبه یکم مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح ، قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژوپارس سال، پژوه ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته قرمز (MC) با موتور TU5P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک از جمله این محصولات برای این پیش‌فروش در نظر گرفته شده‌اند.

ایرانی‌کار گزارش داد، متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند نیز می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام نمایند.

نکته ۱: قبل از قرعه‌کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

نکته ۲: به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، ثبت‌نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش‌فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت‌نام نماید.

متقاضی باید با مراجعه به سامانه https://sale.iranecar.com نسبت به انتخاب شرکت خودروساز و خودروی مورد نظر خود اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه