فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو با خودرو محبوب پژو 206 | فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه و تحویل 3 ماهه

ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU3، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

پیش فروش ایران خودرو با خودرو محبوب پژو 206 | فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه و تحویل 3 ماهه
کدخبر : 17405
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

پژو ۲۰۷‌های TU۳، نسخه جدید و ترکیبی از ۲۰۶ و ۲۰۷ است که قرار است با موتور انواع تیپ‌های ۲۰۶ راهی بازار شود؛ ایران‌خودرو اعلام کرد که عرضه این محصول منتظر قیمت‌گذاری است و پس از تعیین قیمت‌ این محصول، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد؛ این محصول تمام مجوزهای استانداردی را اخذ کرده است.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو، تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ به نهادهای مرتبط قیمت گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ در حال انجام است و تعهدات سررسید شده نیز آماده واگذاری است؛ به محض اعلام قیمت، نسبت به ایفای تعهدات و واگذاری خودروها اقدام خواهد شد.

گفتنی است که اسفند ماه سال گذشته بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: پس از توقف تولید دو محصول سمند و پژو ۴۰۵ SLX در سال ۱۴۰۱، با هدف به روزرسانی محصولات، تولید پژو ۲۰۶ که طی دو دهه اخیر محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و در حقیقت پرتقاضاترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو بود، متوقف خواهد شد و دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

به دنبال این خبر، بررسی‌ها نشان داد که با توقف تولید ۲۰۶ نداشته باشد، برخی قطعات این محصول  که دیگر پس از توقف تولید، به‌کار نمی‌آید بر روی ۲۰۷‌های خود نصب و در قالب محصول جدید با داشبورد ۲۰۶ عرضه شوند.

البته چند روز بعد، قائم مقام اجرایی این گروه خودروسازی، با بیان اینکه توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ به معنای توقف کامل نیست، تاکید کرد: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت.

اینکه پژو ۲۰۶ به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت یا خیر، بالاخره مشخص خواهد شد؛ اما آنچه که اهمیت دارد این است که پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (با داشبورد ۲۰۶ و حذف بسیاری از امکانات ۲۰۷) با موتور TU۳ که همان موتور پژو ۲۰۶‌های تیپ ۲، ۳ و ۵ است،  راهی بازار خواهد شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو  در رابطه با این محصول اعلام کرد: پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، محصول جدیدی است و مجوزهای استانداردی را هم دریافت کرده و به زودی مشخصات فنی آن اعلام خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو

محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش ایران خودرو خرداد ۱۴۰۲

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه متقاضیان عادی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو خرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح پیش فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز شنبه ۱۳ خرداد ماه است. برای اینکار لازم است پیش پرداخت خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳ خردادماه اعلام شده است.

قیمت خودرو ، مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از مطابق با جدول فوق واریز می کند و الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهاییی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد. /اقتصادآنلاین

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و الباقی وجه خودرو، پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه