فروش فوق العاده سایپا با شرایط یلدایی آغاز شد | فروش فوق العاده سایپا به مناسبت شب یلدا از امروز

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری خودروی شاهین را برای منتخبین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

فروش فوری سایپا

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ پیامک به ایشان ارسال گردیده است می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

طرح عادی – شاهین اتوماتیک

سایپا

طرح جوانی جمعیت – شاهین اتوماتیک

سایپا

داخل شاهین اتوماتیک سایپا

در داخل کابین شاهین اتوماتیک، تغییرات بیشتری انتظار مشتری را می‌کشند. کابین این خودرو اکنون از تریم دو رنگ بهره‌مند شده است و قسمت‌هایی از داشبورد و روکش داخل درها کرم رنگ هستند. ترکیب رنگ کرم و مشکی به همراه قطعات دکوراتیو چوب، موجب شده است تا کابین این خودرو حس زیبایی و تجمل را به بیننده منتقل کند. مطابق ادعای سایپا، مواد بهتری در ساخت کابین شاهین اتوماتیک به کار گرفته شده‌اند.

سایپا

داخل کابین شاهین اتوماتیک سایپا

بخش دیگری از افزایش زیبایی کابین سایپا شاهین اتوماتیک، به امکانات جدید آن مربوط می‌شود. صفحه نمایش سیستم سرگرمی اکنون از نوع 10 اینچی لمسی است و صندلی‌های عقب نیز دارای نمایشگر هستند. دکمه‌های کروز کنترل نیز در سمت راست فرمان مشاهده می‌شوند.

سایپا

طراحی شاهین اتوماتیک سایپا

سایپا شاهین یکی از زیباترین و هماهنگ‌ترین خودروهای تولید داخل طی چند سال اخیر به حساب می‌آید. قطعات مختلف بدنه این خودرو از ابتدا تا انتها با یکدیگر همخوانی دارند و در مجموع با خودرویی زیبا روبرو هستیم. طراحی شاهین اتوماتیک تفاوت خاصی نسبت به شاهین دنده‌ای ندارد اما برخی اصلاحات ظاهری موجب شده‌اند تا ظاهر خودرو لوکس‌تر از گذشته به نظر برسد. برای مثال تزئینات کرومی اکنون به بدنه خودرو اضافه شده‌اند، رینگ‌ها طرح جدیدی دارند و شیشه‌های قسمت عقب نیز به صورت استاندارد دودی هستند. جلوپنجره خودرو نیز در نسخه اتوماتیک کروم کاری شده است و حسی شبیه به جلوپنجره خودروهای جدید چری دارد.

سایپا

تمامی این تغییرات سبب شده‌اند تا شاهین اتوماتیک جلوه بهتری نسبت به نسخه دنده‌ای آن پیدا کند. به خصوص اگر این خودرو را در رنگ‌های تیره خریداری کنید، با یک خودرو اقتصادی زیبا مواجه خواهید بود که در مقایسه با اتومبیل‌های گران‌تر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سایپا

مشخصات شاهین اتوماتیک سایپا

به نظر می‌رسد نسخه‌های اولیه شاهین اتوماتیک با موتور M15‌ توربوشارژر مشترک با نسخه دنده‌ای به تولید برسند و پس از آن موتور جدید ME16 جایگزین این پیشرانه شود. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر شاهین حداکثر 110 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند که از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

سایپا

به نظر می‌رسد در زمینه شتاب و کشش نسخه اتوماتیک اندکی ضعیف‌تر از نسخه دنده‌ای ظاهر شود، با این حال تاکنون اعداد و ارقام رسمی این خودرو از سوی سایپا منتشر نشده‌اند.

منبع : آخرین خودرو

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید