افزایش قد دیگر سخت نیست!

کد خبر: 1200445

افرادی که قد کوتاهی دارند در رویای افزایش قد هستند. این افراد در طول زندگی خود به هر دری می‌زنند تا حداقل 1 سانت به قد خود اضافه کنند. البته اینکه ورزش و انجام حرکات کششی باعث افزایش قد در افراد می‌شود هیچ شکی در آن نیست اما این مورد برای اشخاصی است که هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اند. افراد بزرگسال که شرایط افزایش قد را از دست داده‌اند ممکن است با انجام ورزش‌های مختلف به نتیجه مطلوب خود نرسند. البته توصیه می‌شود تمام افراد قبل از 18 سالگی نسبت به این موضوع حساس بوده و تمهیدات لازم و ضروری را بیندیشند. در این صورت، نتیجه خوب و دلخواهی مشاهده خواهند کرد اما اگر دوران طلایی را سپری کرده‌اید بهتر است نگران نباشید زیرا قرص‌ها و مکمل‌های مفیدی در این زمینه وجود دارند که به یاری شما می‌آیند. فروشگاه کوثر طب با آگاهی از این موضوع مقاله قصد دارد تا در مورد موضوع افزایش قد اطلاعات مفیدی به علاقه مندان ارائه دهد.

افزایش قد دیگر سخت نیست!

تاثیر قدِ بلند در افزایش کاریزمای افراد

درست است که همه انسان‌ها به یک اندازه خوشتیپ و زیبا هستند اما قبول کنیم که داشتن قد بلند و افزایش قد، این زیبایی و تیپ را چند برابر افزایش می‌دهد. علاوه بر این، قدِ بلند، اعتماد به نفس مطلوبی نیز، به افراد می‌دهد. با وجود قد بلند دیگر نیازی به استفاده از کفش‌هایی که کفی بلندی دارند نیست.

چه عواملی باعث کوتاه شدن قد در انسان می‌شود؟

به طور کلی دو عامل ژنتیکی و محیطی وجود دارند که موجب کوتاهی قد در افراد می‌شوند. مسئله ژنتیکی ارتباط مستقیمی با والد افراد دارد که این موضوع را از آنها به ارث برده‌اند. در مقابل، عوامل غیر ژنتیکی و محیطی هم وجود دارند. این مورد شامل مصرف مواد دخانی توسط مادر در زمان بارداری است. این موضوع باعث کوتاهی قد در جنین می‌شود.

 به نظر می‌رسد افزایش قد در افرادی که به صورت ژنتیکی با این مشکل مواجه هستند، سخت و دشوار باشد. البته اگر این افراد هم قبل از رسیدن به سن 18 یا 20 سالگی برای افزایش قد خود اقدام کنند، مسلما نتیجه مطلوبی دریافت می‌کنند. در مجموعه فروشگاه کوثر طب انواع قرص‌های مختلف در زمینه افزایش قد وجود دارد که افراد بالاتر از 18 سال نیز می‌توانند مصرف کرده و نتیجه دلخواهی مشاهده نمایند. این نوع قرص‌ها برای افراد زیر 15 سال، ممنوع است. یکی از قرص‌های افزایش قد، قرص نچرال ولت می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم. همچنین این قرص‌ها به منظور کاهش پوکی استخوان توصیه می‌شوند چرا که منبع غنی از کلسیم، روی و منیزیم می‌باشند.

3

قد بلند

روش‌های افزایش قد

به نظر می‌رسد؛ برای افزایش قد باید از کودکی، سبک زندگی مناسب و مفیدی به کار بسته شود. تغذیه‌های کلسیم دار و مصرف مواد مغذی متنوع یکی از بهترین روش‌ها برای بلند شدن قد است. علاوه بر این، داشتن خواب کافی، انجام ورزش‌های کششی مانند طناب و شنا، تقویت سیستم ایمنی، جراحی و مصرف قرص و مکمل‌ها روش‌های دیگر برای افزایش قد به شمار می‌روند. ما در اینجا برای بلند شدن قد به موضوع مصرف قرص و مکمل‌های مرتبط می‌پردازیم. قرص‌های زیادی در این باره وجود دارند که می‌توانید از آنها برای افزایش قد خود استفاده کنید.

قرص تریپل فلکس و قرص افزایش قد نچرال ولت نمونه‌های موثر در این زمینه هستند. حال اگر موافق باشید به توضیحات کامل در ارتباط با این قرص‌ها بپردازیم.

قرص تریپل فلکس

تولید کننده این قرص، کشور آمریکا می‌باشد. از قرص تریپل فلکس علاوه بر افزایش قد،  به عنوان بهترین مکمل برای مفاصل نیز، یاد می‌شود. اگر برای درمان دردهای مفاصل خود به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کرده باشید، احتمالا یکی از دارو‌های شما همین قرص خواهد بود. همانطور که می‌دانید بعد از 30 سالگی، مفاصل و استخوان‌ها تحریک شده و به عبارتی شروع به تحلیل رفتن می‌کنند. قرص تریپل فلکس گلوکز آمین دارد که به منظور کلاژن سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود مواد و ترکیبات مفید در آن باعث می‌شود تا مفاصل، حرکت طبیعی و انعطاف مناسبی داشته باشند.

علاوه بر این، وجود  کندروئیتین سولفات در آن، موجب می‌شود تا تمام فشارهای فیزیکی از روی مفاصل برداشته شوند. همچنین باعث نگهداری آب در غضروف می‌شود. این مورد افزایش انعطاف پذیری را به ارمغان می‌آورد. در نهایت، متیل سولفونیل متانِ موجود در آن ویژگی ضدالتهابی دارد که موجب می‌شود درد مفاصل تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. به عبارتی، این ماده یک منبع عالی از گوگرد می‌باشد. با این حساب، قرص تریپل فلکس برای ترمیم و بازسازی بافت‌های غضروفی عملکرد مطلوبی داشته و از تحلیل آن ممانعت به عمل می‌آورد. برخی افراد در زمان بیدار شدن از خواب، خشکی استخوان را تجربه می‌کنند. این قرص به منظور کاهش خشکی در استخوان نیز، گزینه مناسبی است. برای دریافت قرص تریپل فلکس می‌توانید از مجموعه کوثر طب اقدام به خرید نمایید.

4

قرص نچرال ولت

قرص نچرال ولت

قرص نچرال ولت نیز، با داشتن ترکیبات موثر در خود که شامل کلسیم، منیزیم و روی می‌باشد یک منبع مغذی از ویتامین‌های مورد نیاز استخوان است و افزایش قد مطلوبی به همراه دارد. این قرص برای افراد رنج کشیده از درد مفاصل و استخوان مناسب می‌باشد. نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که فقط اشخاص بالای 15 سال حق استفاده از این قرص را دارند. عملکرد این قرص به صورتی است که با تحریک هورمون رشد، باعث افزایش قد در افراد می‌شود. علاوه بر این، تراکم استخوان‌ها را نیز، بیشتر می‌کند که این موضوع خود، باعث کاهش پوکی استخوان در فرد خواهد شد. وجود سه ماده مفید کلسیم، روی و منیزیم علاوه بر افزایش قد در افراد، موجب حفظ استخوان‌ها هم شده و از سن 18 سالگی به بعد، آنها را برای رشد تحریک می‌کند. تولید کننده قرص تریپل فلکس کشور آمریکا است و به تایید FDA نیز، رسیده است.

 

نکته مهم

اگر می‌خواهید افزایش قد مطلوبی داشته باشید، قبل از مصرف تمام مکمل‌های موجود در این زمینه، با پزشک متخصص خود مشورت کرده و بعد از تایید نهایی ایشان اقدام به تهیه و مصرف قرص‌های افزایش قد نمایید.

در مرحله دوم به منظور تهیه کلیه محصولات فروشگاه کوثر طب می‌توانید با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید. آنها با آگاهی و دانش مضاعف در این زمینه شما را یاری می‌کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها