اخذ ویزاهای توریستی کانادا و آمریکا با حامی مهاجر

کد خبر: 1050976

ویزای توریستی

سالانه افراد زیادی با هدف گردشگری به کشورهای کانادا و آمریکا مسافرت می‌کنند و از جاذبه‌های توریستی و گردشگری این کشورها بازدید می‌کنند یا برای انجام اموری نظیر درمانی یا تجاری سفر می‌کنند اما قبل از سفر لازم است اقداماتی صورت گیرد که از جمله می‌توان به اخذ ویزای توریستی کانادا یا اخذ ویزای توریستی آمریکا اشاره کرد.

دریافت ویزای توریستی کانادا و ویزای توریستی آمریکا کار آسانی نیست و روند خاص خود را دارد اما مراجعه به یک موسسه معتبر و با تجربه در این زمینه، هم باعث آسودگی خیال بابت ریجکت نشدن ویزا و هم تسریع در روند دریافت ویزا می‌گردد.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر، یک موسسه با تجربه و سابقه بالا در امر ویزای توریستی کانادا و ویزای توریستی آمریکا می‌باشد که خدمات ویژه‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد. در ادامه توضیحاتی در مورد ویزاهای توریستی این دو کشور خواهیم داد.

ویزای توریستی کانادا

ویزایی است که فرد با داشتن آن می‌تواند از امکان اقامت موقت در کشور کانادا بهره‌مند شود. این ویزا می‌تواند مورد استفاده افرادی قرار گیرد که به منظور توریستی، دیدار اقوام و یا انجام کارهای دیگر نظیر سرمایه‌گذاری، به اقامت موقت در این کشور نیاز دارند.

ویزای توریستی یا ویزای اقامت موقت کانادا یک سند رسمی است که از جانب دولت کانادا صادر شده است و به پاسپورت شما چسبانده می‌شود. این سند نشان می‌دهد که شما شرایط لازم جهت ورود به کشور کانادا را احراز کرده‌اید.یدیاتیزز

مدت اعتبار ویزای توریستی کانادا

اکثر گردشگران می‌توانند به وسیله این ویزا، تا 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشند اما هنگامی که وارد کشور کانادا شدید، مامور خدمات مرزی می‌تواند اجازه اقامت شما را بیشتر یا کمتر از 6 ماه صادر کند که در این صورت زمان خروج از کشور بر روی پاسپورت شما درج خواهد شد یا ممکن است سندی به شما داده شود که زمان خروج بر روی آن ثبت شده است.

ویزای توریستی تضمینی کانادا و آمریکا

اگر به دنبال ویزای توریستی تضمینی کانادا و آمریکا هستید، خبرهای بدی برای شما داریم. چنین چیزی یک دروغ بزرگ است و هیچ شرکت یا موسسه مهاجرتی نمی‌تواند چنین ادعایی داشته باشد.

دروغ ویزای توریستی کانادا و آمریکا زمانی آشکارتر می‌شود که بدانید حدود 90 درصد پرونده‌های تشکیل شده به منظور صدور ویزا، پذیرش نشده و یا اصطلاحا ریجکت می شوند. تنها کاری که شما می‌توانید برای بالا بردن شانس خود برای پذیرش پرونده و صدور سریعتر ویزای خود انجام دهید این است که با تنظیم دقیق مدارک از ریجکت شدن درخواست ویزای خود جلوگیری کنید و راه‌کارهای اصلاح پرونده خود در زمان ریجکت شدن را بدانید.

همچنین باید توجه داشته باشید که از ویزای توریستی آمریکا و کانادا نمی‌توان جهت تحصیل در آمریکا یا تحصیل در کانادا و یا اشتغال در این دو کشور استفاده نمود. در صورت تخلف علاوه بر جریمه شدن و اخراج از این کشورها ممکن است به صورت دائمی از ورود به آمریکا و کانادا منع شوید.

موسسه حامی مهاجر افتخار آن را دارد که با راهنمایی دقیق و چک کردن مدارک شما، احتمال عدم پذیرش و ریجکتی درخواست ویزای توریستی شما را به پایین‌ترین حد خود برساند. این موسسه حتی پس از شکست و ریجکت شدن درخواست ویزای شما در کنارتان خواهد بود و تاکنون توانسته درصد بالایی از ریجکتی‌ها را با راهنمایی‌های مناسب حل و فصل کند.

ویزای توریستی

ویزای توریستی آمریکا

این نوع ویزا، متداول‌ترین ویزای آمریکا است و در دو نوع B1 و B2 صادر می شود. هدف از صدور ویزای توریستی آمریکا فقط گردشگری نیست، بلکه این ویزا برای مقاصد توریستی، دیدار خانواده، امور درمانی و تجاری صادر می‌شود.

با داشتن این ویزا 6 ماه زمان خواهید داشت که از تمام ایالت‌های آمریکا بازدید نمایید. عموما ویزایی که برای امور گردشگری صادر می‌شود، از نوع B2 است و ویزاهای B1 نیز عموما برای اهداف تجاری کوتاه‌مدت، درمان و ورزش صادر می‌شوند.

شرایط درخواست ویزای توریستی آمریکا

به دلیل اینکه ایالات متحده در ایران وجود ندارد، تمای افرادی که قصد دریافت ویزای توریستی آمریکا را دارند، می‌توانند در هر یک از سفارت‌های آمریکا در کشورهای مختلف، درخواست ویزای خود را ارائه دهند. قسمتی از فرایند درخواست ویزا، تعیین وقت مصاحبه و انجام آن در بخش کنسولی سفارت مورد نظر است و در هنگام مصاحبه اثر انگشت دیجیتالی از شما گرفته می‌شود.

سفارت‌های آمریکا برای ایرانیان

سفارت‌های آمریکا که به ایرانیان راحت‌تر وقت مصاحبه می‌دهند و با فرهنگ و زبان ایرانی آشنایی کامل دارند، سفارت‌هایی هستند که در آنکارای ترکیه، ایروان در ارمنستان و ابوظبی در امارات متحده عربی قرار دارند.

در این سفارت‌ها، افسرهای ویزا به زبان فارسی مسلط هستند و در هنگام مصاحبه در مورد فارسی یا انگلیسی بودن زبان مصاحبه از شما خواهند پرسید. اگر خانواده شما نیز همراه شما باشند از آنها نیز سوالاتی خواهند پرسید.

ریجکت ویزای توریستی آمریکا

ریجکتی ویزا دلایل مختلفی دارد که در صورت عدم رعایت آنها، باعث ریجکتی ویزای شما می‌گردد و شامل موارد زیر می‌شود:

  • نداشتن تمکن مالی
  • نداشتن صداقت در مصاحبه حضوری در سفارت
  • باردار بودن شخص متقاضی و یا باردار بودن همسر شخص متقاضی
  • داشتن پرونده باز مهاجرتی با درخواست ویزای غیرمهاجرتی
  • هر دلیلی که افسر ویزا حس کند که شما ممکن است در آن کشور بمانید یا درخواست پناهندگی کنید.

شانس اخذ ویزای توریستی آمریکا

شانس افرادی که جهت اخذ ویزای توریستی به همراه خانواده خود اقدام نمایند، پایین‌تر از افرادی است که به صورت انفرادی جهت اخذ ویزا اقدام می‌کنند. مورد دیگری که می‌تواند شانس افراد را جهت اخذ ویزا افزایش دهد، حضور یکی از اقوام درجه یک (پدر، مادر، برادر یا خواهر) در آمریکا است. اگر از طریق این اقوام درجه یک، دعوتنامه‌ای جهت بازدید شخص متقاضی از آنها، برای فرد متقاضی ارسال شود، شانس اخذ ویزای برای آمریکا برای این فرد افزایش پیدا خواهد کرد.

در این مطلب با ویزای توریستی کانادا و ویزای توریستی آمریکا آشنایی پیدا کردید که امیدواریم برای کسانی که قصد سفر به این کشورها را دارند، مفید بوده باشد. همچنین شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حامی مهاجر به شماره 48406-021 تماس حاصل فرمایید و یا جهت دریافت وقت مشاوره حضوری یا تلفنی و یا مشاهده آخرین ویزاهای اخذ شده توسط این موسسه، به وب سایت حامی مهاجر مراجعه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها