10 مدل از بهترین لاستیک های پرفروش ایرانی

کد خبر: 1096884

لاستیک ها مهمترین قسمت خودرو هستند. اگر لاستیک های خودرو از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، نمی توانید براحتی در جاده­ها بپیچید و یا از موانع سخت عبور کنید. به هر حال چه دوست داشته باشید و یا خیر ، لاستیک ها هستند که تعیین می کنند که چقدر سریع حرکت کنید، چه موقع متوقف شوید و چه هنگام سرعت خود را افزایش دهید! آن­ ها نه تنها به حفظ امنیت شما کمک می کنند بلکه بر مصرف سوخت خودرو و راحتی و نرمی داخل کابین نیز تأثیر می گذارند. به همین دلیل بسیار مهم است که متوجه شویم کدام یک امن ترین ، کدامیک در بهبود مصرف سوخت بهترین و کدامیک راحت ترین سواری را ارائه می دهند.

از همین رو ما چند مدل از بهترین لاستیک های ایرانی را گرد آورده ایم تا در این مسیر به شما کمک کنیم تا بتوانید انتخاب و خرید تایر را به راحتی انجام دهید.

محبوب ترین مدل های لاستیک بارز 

50

# بارز:

تایر بارز در اوایل سال 1363معرفی شد و در زمان عرضه محصولات خود به بهترین و پر فروش ترین برند لاستیک تبدیل شد. بارز جسورانه توانست به جایگاه و موفقیت­های بسیار خوبی دست پیدا کند و در دنیای خودرو ، از نظر کیفیت و قیمت محصول رتبه خوبی کسب کند. وقتی برای خرید لاستیک به بهترین ها فکر می­کنید و هزینه خرید نیز برایتان مهم است، به موفقیت های بارز نیز توجه داشته باشید زیرا قیمت لاستیک بارز با توجه به کیفیت و عملکرد فوق العاده ای که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و هنگام استفاده از آن احساس سودمندی در شما نمایان می شود.

بارز چندین مدل لاستیک با کیفیت بالا تولید می­کند که بسیاری از آنها برای انواع خودروها در نظر گرفته می شود و کارایی دو چندان به آن ها اضافه می کند. در زیر، ما محبوب ترین لاستیک های بارز را بر اساس کیفیت، رتبه رضایت مشتری و نظر متخصصان حوزه لاستیک فهرست کرده ایم:

  • P660: طرح گل P660بارز، طراحی شده برای مشتریانی است که به دنبال لاستیک چهار فصل می باشند، بسیار مناسب است. این تایر به دلیل کاهش ارتعاشات در هنگام حرکت، کیفیت سواری و راحتی را برای سرنشینان خودرو فراهم میکند و به دلیل ساختار ویژه ای که دارد، کاهش مقاومت غلتشی و مصرف سوخت را نیز به همراه دارد.
  • P648: این تایر با طراحی منحصر به فرد خود یکی از پرفروش ترین محصولات بارز می باشد. این تایر با کاهش مصرف سوخت خودرو به دلیل مقاومت غلتشی پایین، منفعت اقتصادی خوبی برای مصرف­کنندگان به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ویژی های این تایر عبور از جاده های شنی و پر گل و لای می باشد که با علامت M+S  بر روی دیواره تایر حک شده است.
  • P601: نوآوری و طراحی شیارهای آج و شانه های این تایر باعث بهبود خروج آب از سطح تایر میشود و همچنین این تایر با خنثی کردن شوک های وارد شده از سطح جاده، به سیتم تعلیق کمک فراوانی می کند و سواری نرم و راحتی را نیز به ارمغان می آورد.
  • P685:  تایر p685 به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده در هر چهار فصل (تمام فصل) مناسب است و عملکرد فوق العاده ای از خود به جا می گذارد. این تایر از طراحی نامتقارن با هدف افزایش فرمان پذیری و ترمز گیری  عالی در جاده های خیس و لغزنده برخوردار می باشد رانندگی نرم و بی صدایی را فراهم می کند.
  • P640: این تایر با طراحی منحصر به فرد خود توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند و از تولیدات مرغوب این برند محسوب میشود. این تایر دارای فرمانپذیری و استقامت بالا در شرایط خشک و بارانی می باشد و همچنین به دلیل تکنولوژی کنتینتال از مقاومت سایشی بالایی برخودار است.

بهترین مدل های لاستیک ایران تایر

51

# ایران تایر:

ایران تایر یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولید کننده های تایر در ایران می باشد و در سال 1343 با نام جنرال تایر فعالیت خود را آغاز کرد. ادعای اصلی شهرت ایران تایر این است که آنها از ظرفیت تولید انواع لاستیک ها از جمله سواری، حمل بار، اتوبوس، کشاورزی و راهسازی برخوردار هستند و برای تولیدات خود از بهترین تکنولوژی های دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کنند. گفتنی است، ایران تایر بعنوان لاستیک دولتی نیز به فروش می رسد و تمام محولات این برند با نرخ مصوب دولتی و با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

در اینجا چند لاستیک ایران تایر را به شما توصیه می کنیم:

  • IT25: طرح گل IT25 لاستیک ایران تایر، از تعادل و پایداری فوق العاده در هنگام رانندگی در سرعت های بالا برخوردار می باشد و همچنین این تایر با طراحی شیار های منحنی شکل آج به کاهش انتشار صدا کمک شایانی ی می کند.
  • IT16: فرمانپذیری بسیار بالای این تایر باعث کنترل خودرو در سرعت های بالاو افزایش تسلط راننده بر روی جاده می شود. در این تایر به لطف طراحی چهار کانال خطی سراسری در بین آج های مرکزی تایر، عملکرد تایر در آب پیمایش و جلوگیری از لغزش تایر بر روی جاده خیس به خوبی انجا می شود.
  • IT50: تایر IT50 به گونه ای طراحی شده است که برای تمام فصول مناسب می باشد. همچنین به دلیل طراحی شیارهای منظم کناری آج تایر، رانندگی نرم و ترمز گیری و کشش عالی را فراهم میاورد.

مناسب ترین مدل های لاستیک گلدستون

# گلدستون:

لاستیک گلدستون، لاستیک تولید شده در مجموعه کارخانجات شرکت آرتاویل تایر واقع در شهر اردبیل میباشد که در سال 1375 تاسیس شد. این برند علاوه بر عرضه تایر های سواری و باری بر روی تولید لاستیک هواپیما و و ماشین آلات سنگین زمینی نیز متمرکز می باشد. با توجه به کیفیت مناسب و کارایی خوب این برند قیمت لاستیک گلدستون بسیار مقرون به صرفه است و انجام خرید آن براحتی امکان پذیر می باشد.

 در اینجا به معرفی چند گزینه از گلدستون می پردازیم :

  • GS2030: از مهمترین ویژگی این تایر می توان به مقاومت غلتشی تایر جهت کاهش صدا و راحتی سرنشینان اشاره کرد. همچنین این تایر از طول عمر بالا نیز برخوردار است.
  • GS2020: این تایر به گونه ای طراحی شده است که در جاده های خیس از استقامت و فرمانپذیری خوبی برخوردار باشد و موجب آرامش در رانندگی در سرعت های بالا را نیز فراهم کند.
  • GS600: طرح گل GS600 از مقاومت بالایی در مقابل پنچری برخودار است و با کاهش تولید صدا، رانندگی آرامی و راحتی را به ارمغان میاورد.

در پایان می توان گفت، هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید خود نزدیک تر می شوید ممکن است با توجه به فراوانی انواع برندها و سایز های مختلف لاستیک و... این کار کمی دشوار به نظر برسد. برای اینکه با خیال راحت و مطمئن به خرید تایر مورد نیاز خود بپردازید بهتر از از فروشگاه های معتبر و دارای تخصص در زمینه تایر کمک بگیرید و از راهنمایی و امکانات آنان برای انتخاب و خرید بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر بعنوان مجموعه عظیم و با تخصص در حوزه لاستیک به شما این امکان را می دهد تا لاستیک مورد نظر خود را به صورت آنلاین بر اساس برند، سایز لاستیک ، مدل وسیله نقلیه و تجهیزات دیگر بررسی و انتخاب کنید و با اطمینان و خیال آسوده تایر خود را با مناسب ترین قیمت خرید نمایید و علاوه بر آن از خدمات نصب و بالانس این مجموعه نیز برخوردار باشید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها