پیر شدن باورنکردنی محمدرضا شریفی نیا

کد خبر: 1108592

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا و ماجرای مراسم ازدواج محمدرضا شریفی نیا و خانم بازیگر معروف را در این صفحه بخوانید .

پیر شدن باورنکردنی محمدرضا شریفی نیا

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: محمدرضا شریفی‌ نیا در ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ در تهران زاده شد. محمدرضا شریفی نیا با بازیگر سینمای ایران آزیتا حاجیان ازدواج کرد و آن‌ها دارای دو دختر شدند که هر دوی آن‌ها نیز بازیگر هستند. محمدرضا شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۳) دیده شد. اما قبل از آن و در سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (داوود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال ۱۳۷۵ مطرح و شناخته شد. محمدرضا شریفی نیا پس از پری آدم‌برفی (داود میرباقری، ۱۳۷۳) را بازی کرد که این فیلم به مدت سه سال توقیف شد. محمدرضا شریفی‌ نیا علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی، سمتهای دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت.

تغییر چهره باورنکردنی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا

 

محمدرضا شریفی نیا

 

فعالیت محمدرضا شریفی نیا قبل از انقلاب

فعالیت محمد رضا شریفی نیا قبل انقلاب با نوشتن و ادبیات کودک شروع شد و در اوایل انقلاب به عنوان نقاش، عکاس و طراح جلد کتاب به عنوان گرافیست مشغول بود.

محمدرضا شریفی نیا

 

شاگرد مذهبی و امام خمینی

با شروع انقلاب در زمره شاگردان مرحوم آیت الله مهدوی کنی، شهید مطهری و مرحوم شریعتی بود، او در سخنرانی های علی شریعتی دکلمه می خواند! جالب است بدانید وی عضو گروه سرودی بود که هنگام ورود امام خمینی (ره) به ایران پای پلکان هواپیما، سرود خمینی ای امام را اجرا کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها