گمشده‌ها را چگونه پیدا کنیم

کد خبر: 1118735
گمشده‌ها را چگونه پیدا کنیم

 

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی یک وب سایت‌ تخصصی در زمینه پیدا کردن گمشده‌ها بپردازیم و با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شویم.

شاید شما هم آگهی‌های مربوط به افراد و یا اشیا گمشده را در جاهای مختلف مشاهده نموده اید. راه‌های مختلفی برای اطلاع‌رسانی گمشده‌ها و پیدا شده‌ها وجود دارد که در گذشته انتشار آگهی در روزنامه‌ها جزو راه‌های اصلی محسوب می‌شد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اینترنت و فضای مجازی این آگهی‌ها شکل و شمایل دیگری پیدا کرده‌اند. بسیاری از افراد که وسایل شخصی مانند کیف پول و مدارک و یا اشخاص نزدیک به آنها مانند بچه، پدربزرگ و اقوامشان گم شده است، می‌توانند از بستر فضای مجازی استفاده کنند تا آنها را پیدا نمایند.

روش‌های مختلفی برای انتشار آگهی در فضای مجازی وجود دارد که می‌توان به انتشار عکس گمشده در اینستاگرام، ثبت آگهی در وب سایت‌های تخصصی گمشده‌ها و پیدا شده‌ها، گروه‌های تلگرامی و ... اشاره نمود. اگر برای شما هم این سؤال پیش آمده که گمشده‌ها را چگونه پیدا کنیم، تا انتها با ما همراه باشید. قصد داریم در این مقاله به بررسی وب سایت فاوند کیس به آدرس https:/foundcase.com بپردازیم که یک وب سایت تخصصی در زمینه گمشده‌ها و پیدا شده‌ها می‌باشد.

راه‌های پیدا کردن گم شده‌ها

در گذشته برای پیدا شدن گمشده‌ها یا وسایل دزدیده شده اولین راهکار مراجعه به پلیس بود. پلیس‌ها با بررسی موارد مختلف و دنبال کردن سرنخ‌های گوناگون سعی در پیدا کردن گمشده‌ها داشتند. همچنین برای یافتن افراد و وسایلی که گم شده یا اینکه توسط سارقان دزدیده شده بودند، از روزنامه‌ها نیز استفاده می‌شد و عکس آنها همراه با یک متن آگهی در صفحات مختلف چاپ می‌گشت. بعدها تلویزیون و کانال‌های آن نیز به یکی از روش‌های دیگر انتشار آگهی‌های گمشده‌ها تبدیل شد. برای مثال در دهه 60 قبل از شروع برنامه‌های تلویزیون، عکس‌هایی از افراد گمشده پخش می‌شد.

با ظهور اینترنت و گسترش فضای مجازی شکل اطلاع‌رسانی و انتشار آگهی‌های گمشده‌ها و پیدا شده‌ها تغییر کرده است. افرادی که گمشده‌ای دارند، امروزه می‌توانند با منتشر کردن عکس و اطلاعات آن در اینستاگرام، تلگرام و نیز سایت‌های تخصصی گمشده‌ها و پیدا شده‌ها امید بیشتری به پیدا شدن گمشده خود داشته باشند.

یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه فاوند کیس نام دارد که از ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار است و امکانات و قابلیت‌های زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. اگر شما چیزی یا کسی را گم کرده اید و یا گمشده ای را پیدا کرده اید، این سایت بستری ایده آل را برای اطلاع رسانی در رابطه با آن گمشده یا پیدا شده به شما می دهد.

ویژگی‌های متمایز سایت فاوند کیس

سایت FoundCase یک سایت‌ تخصصی در زمینه گمشده‌ها و پیدا شده‌ها است و دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی می‌باشد. اگر قصد انتشار آگهی برای پیدا شدن گمشده خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات این سایت استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های سایت فاوندکیس به شرح زیر می‌باشند:

9

1- دسته بندی های کامل

هنگام ورود به سایت فاوندکیس اولین چیزی که جلب توجه می کند دسته بندی های کامل این سایت است که شامل افراد ، حیوانات خانگی، اشیاء، وسایل نقلیه، زیورآلات، کیف، مدارک، آلات موسیقی و سایر موارد گمشده و پیدا شده است. بنابراین برای هرآنچه که گم و یا پیدا شده است می توانید دسته بندی متناسبی همراه با جزئیات دقیق آن پیدا کنید.

2- پشتیبانی از چند زبان

یکی از مهم‌ترین خصوصیات سایت فاوند کیس پشتیبانی از چند زبان مختلف می‌باشد. این سایت امکان درج آگهی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی را برای کاربران خود فراهم نموده است. از آنجایی که کاربران مختلفی در سراسر دنیا در این سایت عضویت دارند، منتشر کردن آگهی گمشده به زبان‌های مختلف می‌تواند کمک بزرگی در دیده شدن آگهی و در نتیجه پیدا شدن گمشده داشته باشد.

3- درج آگهی در هر نقطه از جهان

شما در هر جای دنیا که باشید می‌توانید به سایت فاوند کیس دسترسی داشته و بدون محدودیت آگهی گمشده خود را منتشر کنید. این قابلیت و ویژگی چندزبانه بودن سایت برای افرادی که در سفرها وسایل شخصی خود را گم می‌کنند، بسیار مناسب است. برای مثال اگر در ایران زندگی می‌کنید و در سفر به ترکیه چیزی گم کرده باشید، می‌توانید پس از بازگشت به ایران در این سایت به زبان فارسی و انگلیسی یک آگهی مبنی بر گم شدن وسیله خود در ترکیه درج کنید.

4- جستجوی سریع

در این سایت آگهی‌های مختلفی درج می‌شود. بعضی از افراد هر روز این آگهی را چک می‌کنند تا شاید بتوانند به دیگران در پیدا شدن گمشده‌هایشان کمک کنند. از این رو قابلیت جستجوی سریع و آسان آگهی‌ها بر روی نقشه در سایت فاوند کیس در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید از طریق نقشه یک منطقه خاص را انتخاب کنید و به بررسی آگهی‌های گمشده در آن منطقه بپردازید.

5- دریافت هشدار

در سایت تخصصی گمشده‌ها و پیدا شده‌های فاوند کیس این ویژگی وجود دارد که می‌توانید برای هشدارهای دریافتی معیارهای مختلفی تعیین کنید. برای مثال شما می‌توانید معیارهای مختلفی مانند مکان جغرافیایی، دسته بندی، زبان و ... را برای دریافت هشدار از آگهی‌های جدید تنظیم کنید. اگر آگهی جدیدی مطابق با معیارهای شما در سایت ثبت شود به شما هشدار داده می‌شود.

6- امکان آپلود ویدئو

در سایت فاوند کیس می‌توانید از گمشده خود که می‌تواند یک وسیله یا یک شخص باشد علاوه بر عکس، ویدئو نیز منتشر کنید. یک ویدیوی کوتاه می تواند جزئیات بیشتری نسبت به عکس ارائه کند. مشاهده کنندگان آگهی با دیدن ویدیو بهتر می توانند مورد گمشده یا پیدا شده را به خاطر بسپارند.

7- امکان چت و گفتگو

در این سایت شما می‌توانید با سایر کاربران از طریق چت و به صورت آنلاین گفتگو کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند.

8- امکان تعیین مژدگانی

بعضی افراد برای پیدا شدن هر چه سریع‌تر خود مژدگانی تعیین می‌کنند. شاید یک گمشده ارزش زیادی برای صاحبش داشته باشد و پیدا شدن آن از اهمیت بالایی برخوردار باشد. از این رو افراد می‌توانند در این سایت بر روی آگهی خود برچسب مژدگانی الصاق کنند و به دیگران نیز انگیزه لازم برای پیدا کردن گمشده را بدهند.

9- برچسب به خانه بازگشته

در صورتی که گمشده مورد نظر پیدا شود، می‌توان در این سایت بر روی آگهی آن که از قبل قرار داده شده برچسبی با عنوان «به خانه بازگشته» الصاق نمود. با این ویژگی کاربران دیگر سایت متوجه پیدا شدن گمشده و به نتیجه رسیدن انتشار آگهی خواهند شد.

10

10- پنهان کردن موقت آگهی

گاهی اوقات افراد نیاز دارند که بدون حذف آگهی برای مدتی آن را از دید دیگران پنهان کنند. سایت فاوندکیس این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در صورت نیاز پس از ثبت آگهی بدون اینکه آن را حذف کرده و نگران طی شدن مراحل ثبت مجدد آن باشید، اطلاعیه خود را به صورت موقت پنهان کنید.

11- هایلایت شدن آگهی

در این سایت امکان بالا بردن و هایلایت کردن آگهی توسط کاربران امکان‌پذیر است. اگر می خواهید آگهی شما در صدر آگهی ها قرار بگیرد و یا برجسته شود تا بهتر و بیشتر دیده شود می توانید آگهی خود را بالا برده و هایلایت کنید.

12- تبلیغات از راه دور

سایت فاوند کیس ویژگی دیگری را برای کاربران خود در نظر گرفته است که طبق آن افراد می‌توانند پس از درج آگهی در این سایت کد HTML/JavaScript مختص آگهی را در وب سایت‌ها و یا وبلاگ‌های مختلف  درج کرده و آگهی خود را در آنها نمایش دهند. این ویژگی باعث می شود آگهی شما بازدید به مراتب بیشتری بگیرد و در نتیجه امکان پیدا شدن گمشده بیشتر می‌شود.

13- کد QR

در سایت فاوندکیس قابلیت جالبی وجود دارد که طبق آن می‌توانید برای آگهی خود یک QR Code اختصاصی داشته باشید. شما می‌توانید این کد را که توسط گوشی‌های موبایل خوانده می‌شود، برای ارجاع سریع به صفحه آگهی استفاده کنید. اگر این کد را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید، افراد می‌توانند با استفاده از آن مستقیم به صفحه آگهی شما در سایت دسترسی داشته و از متن آگهی و اطلاعات دیگر آن آگاهی پیدا کنند.

14- امکان پرینت آگهی از خروجی PDF

از دیگر ویژگی‌های مهم سایت فاوند کیس امکان گرفتن خروجی PDF از آگهی برای چاپ آن می‌باشد. شما می‌توانید آگهی خود را به صورت کاغذی چاپ نموده و در معابر و اماکن مختلف برای بیشتر دیده شدن بچسبانید. در خروجیPDF  هر آگهی کد QR وجود دارد که مشاهده کنندگان آن با اسکن کردن کد توسط تلفن های همراهشان به راحتی به صفحه آگهی در سایت فاوندکیس منتقل می شوند.

15- درگاه های پرداخت با پشتیبانی از ارزهای مختلف

برای بالا بردن و هایلایت کردن آگهی در این سایت نیاز به پرداخت مبلغی تعیین شده می‌باشد. این مبلغ را می‌توانید از طریق درگاه‌های ریالی و بین‌المللی مختلفی که این سایت برای کاربران خود فراهم کرده است، به آسانی از داخل و یا خارج ایران پرداخت نمایید.

شما می‌توانید در صورت نیاز به سایت فاوندکیس که اولین سایت تخصصی بدون مرز با ویژگی‌ها و امکانات فراوان در زمینه پیداشده ها گم شده‌ها می‌باشد، مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها