​افزایش حقوق برای خانواده های شهدا | خبر خوش برای خانواده شهدا

کد خبر: 1146473

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دنبال این هستیم که میزان پرداخت مستمری خانواده‌های شهدا افزایش دهیم.

​افزایش حقوق برای خانواده های شهدا | خبر خوش برای خانواده شهدا

افزایش  حقوق بازنشستگان یکی از مسائل پربحث در روزهای پایانی سال 1400 بود. با جود گذشت یک ماه از سال جدید افزایش حقوق بازنشستگان هنوز به نتیجه ای نرسیده است و مستمری بگیران همچنان منتظر نتیجه این خبر هستند. اخرین اخباری که در مورد افزایش حقوق بازنشستگان منتشر شده، نشان از این دارد که افزایش 57 درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای اردیبهشت انجام خواهد شد. افزایش حقوق خانواده های شهدا یکی از مواردی است که در سال جدید قرار است انجام گیرد.

خانواده شهدا به دو شکل، حقوق دریافت می‌کنند. برخی بر اساس حکم فرزندانشان که از قبل شاغل بودند، مطابق حقوق وی به آنها پول پرداخت می‌شود و برخی‌ها مستمری‌بگیر هستند.

وی ادامه داد: در رابطه با حقوق سایر ایثارگران و جانبازانی که از ما حقوق دریافت می کردند، همان ضرایب افزایشی که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده برای آنها هم اعمال می‌شود ولی ما نمی‌توانیم عددی را به عنوان میزان افزایش پرداختی برای کمک معیشت بگیران اعلام کنیم.

چون تاکنون تکلیف جداول بودجه و ضرایب مشخص نشده است.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا مستمری جانبازان زیر ۲۵ درصد افزایش می‌یابد نیز اذعان داشت: جانبازان زیر ۲۵ درصد سال گذشته ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان دریافت می‌کردند اما میزان افزایش آن برای امسال تاکنون مشخص نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها