اعطای وام بانکی 50 میلیونی با سود 2 درصد | شرایط دریافت وام بانکی با سود کم

کد خبر: 1153247

بانک توسعه تعاون شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت دارند، علاوه بر اخذ سود، وام ارزان قیمت ۵۰ میلیون تومانی هم دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرح «مفید» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

اعطای وام بانکی 50 میلیونی با سود 2 درصد | شرایط دریافت وام بانکی با سود کم

 وام بانکی یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

 مشتریان واجد شرایط بانک توسعه تعاون می‌توانند براساس طرح مفید تا ۹۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات بگیرند. اما افرادی که خواهان دریافت این وام ارزان قیمت هستند باید میانگین خواب سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. سود این وام تنها ۲ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است، یعنی تا پایان پرداخت اقساط، حساب متقاضیان بلوکه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها