هدیه های ماندگار شب یلدا

کد خبر: 1185478

صنایع دستی اریسا با حمایت از هنر ایرانی و همیاری مادران سرپرست خانوار زحمت کش و کم توانان جسمی بزرگ دل کشورمان، این رسم زیبای ایرانی را روح بخشیدند و با بسته بندی ها و پوشش درخور هنر ایرانی، ارمغانی بی بدیل را برای شما عزیزان تدارک دیدند. در ادامه می‌توانید لیست محصولات ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا را مشاهده کنید.

هدیه های ماندگار شب یلدا

 

بدون شک یکی از خاطره انگیزترین جشن‌های باستانی در ایران، شب یلدا است. اولین شب زمستان که یک دقیقه طولانی‌تر از شب‌های دیگر سال است و بهانه‌ای است برای دورهمی‌های خانوادگی و تهیه هدیه برای ابراز محبت به عزیزان و اقوام. در سال‌های اخیر هدیه شب یلدا به یکی از رسم‌های زیبا و ماندگار تبدیل شده است.

هدیه شب یلدا یک هدیه مناسبتی بسیار ماندگار است که هم می‌توانید برای عزیزان و دوستان خود تهیه کنید و هم اگر صاحب کسب و کار هستید، می‌توانید برای کارمندان، مشتریان و مدیرانی که با آنها در تعامل هستید، تدارک ببینید. 

اما شاید برایتان سوال باشد که بهترین هدیه شب یلدا چیست و چگونه و از کجا می‌توانید این هدیه را تهیه نمایید؟ در پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم این مطلب برای شما تهیه کنیم و تعدادی از پرطرفدارترین هدایای شب یلدا را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید هدیه شب یلدا را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر برای انتخاب هدیه شب یلدا نیاز به مشورت دارید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن *** تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بهترین هدیه شب یلدا

هدیه دادن یکی از ابزارهایی است که شما می‌توانید از طریق آن محبت خود را به دوستان و عزیزان ابراز نمایید. هرچند هدیه دادن بهانه نمی‌خواهد، اما اگر یادگاری شما مناسبت خاصی داشته باشد، آن هدیه را همیشه در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد!

به ویژه اگر مخاطب شما روحیه هنری داشته باشد و شما هم کمی ذوق هنری به خرج دهید، ارزش معنوی هدیه شما برای همیشه در ذهن و قلب مخاطب باقی خواهد ماند. با این اوصاف چه مناسبتی بهتر از شب یلدا و چه هدیه‌ای بهتر از صنایع دستی ایرانی که حاصل ذوق و سلیقه استادان هنرمند ایران در سراسر کشور عزیزمان است.

واقعیت این است که صنایع دستی و آثار هنری که مزین به فرهنگ اصیل ایرانی هستند، در بین هنر دوستان، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل توصیه می‌شود هدیه شب یلدا را از میان صنایع دستی ایرانی انتخاب کنید. به ویژه اینکه شب یلدا یک آیین کاملاً سنتی ایرانی است و صنایع دستی می‌تواند این شب را خاطره انگیز‌تر کند.

در این بخش میخواهیم هدایایی که برای شب یلدا مناسب هستند را به شما معرفی کنیم:

انواع پک یلدا

اکثر ما یلدا را به انار و هندوانه آن می‌شناسیم! از این رو در بسیاری از پک هدیه شب یلدا، یک انار نمادین وجود دارد. یک انار سفالی یا سرامیکی که تا همیشه یادآور خاطرات خوشی است که در شب یلدا با دوستان و عزیزان به یادگار مانده!

پک شب یلدا میتواند علاوه بر انار، شامل موارد دیگری مانند میوه خشک، آجیل شب یلدا، انواع باسلوق میوه‌ای و خوراکی‌های رایج شب نشینی باشد. فروشگاه اریسا بر اساس سلیقه مشتریان عزیز و خوش سلیقه خود، انواع پک شب یلدا را تدارک دیده است که بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانید از بین پک‌های موجود در سایت، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

این پک‌های کوچک و نوستالژیک بهترین هدیه شب یلدا است که می‌توانید برای عزیزان و یا مشتریان و کارمندان کسب و کار خود تهیه نمایید.

ست فنجان و انار یلدا

اگر میزبان شب یلدا هستید، می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان خود در شب یلدا از لوازم پذیرایی نوستالژیک استفاده نمایید. تا دورهمی شما رنگ و بوی سنتی‌تری به خود بگیرد. یکی از لوازمی که هم می‌توانید به عنوان دکور از آن استفاده نمایید و هم برای پذیرایی از مهمانان مناسب است، ست فنجان و انار شب یلداست. در این ست یک عدد سفره قلکار به همراه دو عدد استکان کمر باریک ناصرالدین شاهی و نیز یک عدد انار شیشه‌ای بسیار زیبا و ظریف وجود دارد.

همچنین این پک یک هدیه بسیار جذاب و متفاوت برای افرادی است که به آثار هنری علاقه دارند. بسیاری از کسب و کارها این هدیه را برای شرکای خارجی خود تهیه می‌کنند تا آنها را با فرهنگ و آداب و روسوم اصیل ایرانی آشنا کنند.

پک آجیل خوری خاتم کاری و دیوان حافظ

اگر دنبال یک هدیه شب یلدا لوکس و لاکچری هستید، بسته آجیل خوری خاتم و دیوان حافظ بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید تهیه کنید. اگر هدیه شب یلدا را برای خانواده و عزیزان تهیه می‌کنید، باید بگوییم پک آجیل خوری خاتم کاری و دیوان حافظ یک هدیه نوستالژیک و البته کاربردی است. اگر این هدیه را به عنوان هدیه تبلیغاتی مدیران و مشتریان خاص تهیه می‌کنید، باید بگوییم هدیه‌ای ماندگار است که تاثیر بالایی بر برندسازی شما خواهد داشت.

این پک شامل یک عدد آجیل خوری خاتم کاری درجه یک به همراه دیوان حافظ است که ارزش معنوی بسیار بالایی دارد.

سفره ترمه و شکلات خوری مسی

از دیگر هدایای پر طرفدار شب یلدا می‌توان به سفره ترمه و شکلات خوری مسی اشاره کرد. اگر به جشن شب یلدا دعوت شده اید و می‌خواهید یک هدیه ماندگار برای میزبان خود تهیه کنید، این پک بدون شک یک هدیه ایده‌آل است.

یک سفره خوش نقش و نگار اصیل به همراه شکلات خوری از جنس مس بسیار با کیفیت، یک هدیه تمام عیار برای عزیزانی است که تصمیم دارید در شب یلدا برای آنها یادگاری تهیه نمایید. همچنین اگر به عنوان صاحب کسب و کار قصد خرید هدیه تبلیغاتی برای کارمندان و مشتریان خود را دارید و تعداد آنها زیاد است، یک هدیه مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود.

سفره قلمکار و شکلات خوری مسی

ظروف مسی یکی از پر طرفدارترین ظروف در بین افراد با سلیقه های مختلف است. از این رو خرید یک شکلات خوری مسی نه تنها یک هدیه کاملاً دکوراتیو به حساب می‌آید، بلکه به عنوان یک ظرف کاربردی برای پذیرایی از مهمان مناسب است. قرار گرفتن شکلات خودری مسی در کنار سفره قلمکار، جلوه بسیار زیبایی دارد که می‌تواند یک هدیه ارزشمند برای شی یلدا باشد.

اگر به دنبال هدیه شب یلدا با رنگ بوی هنری و البته کاربردی هستید، شکلات خوری مسی و سفره قلمکار بهترین گزینه برای شماست.

دیوان حافظ و میوه خشک

یکی از رسومی که بسیار از خانواده های ایرانی در شب یلدا به جا می‌آورند، حافظ خوانی و گرفتن فال حافظ است. از این رو معمولاً هدایای شب یلدا شامل یک دیوان حافظ است. چرا که شعرهای این شاعر گرانقدر ایرانی برای ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

همچنین میوه خشک یکی از خوراکی هایی است در میز یلدای اکثر خانواده های ایرانی دیده می‌شود. از این رو کنار هم قرار دادن دیوان حافظ و یک بسته شکیل میوه خشک، می‌تواند یک هدیه شب یلدا بسیار نفیس و ارزشمند برای سنین مختلف باشد.

 

تابلوی کاشی شعر شب یلدا

گاهی اوقات یک مصرع شعر می‎تواند بیان گر تمام احساسات شما به فرد مورد نظرتان باشد. در چنین شرایطی یک تابلوی کاشی کاری با یک مصرع از شعر مورد علاقه شما میتواند بهترین هدیه باشد. یکی از شعرهای پر معنی برای شب یلدا، مصرعی است از استاد شعر و ادب پارسی، سعدی شیرازی که میگوید: شب عاشقان بی دل چه شب دراز باشد!

همین شعر میتواند بهترین هدیه شب یلدا برای عزیزان شما باشد که محبت شما را برای همیشه در ذهن او مانگار خواهد کرد. همچنین خرید آن به عنوان یک هدیه اقتصادی به کسب و کارهایی که قصد خرید هدایای تبلیغاتی عمده دارند، توصیه می‌شود.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره هدیه شب یلدا و انواع هدایای تبلیغاتی شب یلدا صحبت کردیم. همچنین لیستی گزینه‌هایی که میتواند بهترین هدیه شب یلدا باشد، در اختیار شما قرار دادیم. کلیه مواردی که آنها اشاره کردیم، در سایت فروشگاه اریسا موجود است و می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین محصول مورد نظر خود را در سراسر ایران سفارش دهید.

آنچه محصولات اریسا را از فروشگاه های صنایع دستی متمایز نموده است، کیفیت بسیار بالا، تنوع محصولات و ظرافت دست سازه‌های این شرکت است. همچنین قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه محصولات، عامل دیگری است که موفقیت این برند را رقم زده و آن را به بهترین مرجع برای خرید هدیه شب یلدا تبدیل کرده است.

فراموش نکنید که هدیه شب یلدا، شریک لحظه‌های خوب مخاطبان شما می‌شود و پیام برند شما را برای همیشه در خاطر آن‌ها ثبت می‌کند!

صنایع دستی اریسا با حمایت از هنر ایرانی و همیاری مادران سرپرست خانوار زحمت کش و کم توانان جسمی بزرگ دل کشورمان، این رسم زیبای ایرانی را روح بخشیدند و با بسته بندی ها و پوشش درخور هنر ایرانی، ارمغانی بی بدیل را برای شما عزیزان تدارک دیدند. در ادامه می‌توانید لیست محصولات ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا را مشاهده کنید.

https://erisa.ir/yalda-night-gifts/

جمع بندی:

هدیه ای که بعنوان هدیه تبلیغاتی در شب یلدا انتخاب می‌کنید، بهتر است دارای چهار ویژگی زیر باشد:

هدیه ی رسمی بدهید

وقتی حرف از یک هدیه سازمانی شب یلدا آن هم برای کارکنان یا مشتریان یک مجموعه می زنیم قطعا باید در نظر داشته باشیم که آن هدیه کاملا رسمی باشد، زیرا چنین شبی که ریشه هزاران ساله در تاریخ و فرهنگ ما دارد و نگاه فرهنگی مردم ما به آن یک نگاه رسمی و بسیار بالا است.

یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت برای شب یلدا انتخاب کنید

یکی از پارامتر های مهم یک هدیه تبلیغاتی شب یلدا این است که حتما با کیفیت باشد زیرا کیفیت بالا نشان از اهمیت دادن شما به اشخاص مورد نظر می باشد. این بدین معنا نیست که هدیه حتما باید گران قیمت باشد، می توان با یک قیمت مناسب نیز کادوی با کیفیت داد.

هدیه ای بدهید که کاربردی باشد

یکی از نکاتی که باید حتما آن را در نظر گرفت این است که این هدیه تبلیغاتی بهتر است کاربردی بوده و شخص مورد نظر بتواند به خوبی از آن استفاده نماید. حال که سخن از هدیه تبلیغاتی شب یلدا است پس قطعا باید کادویی در نظر گرفته شود که بتوان از آن استفاده مناسب و چندین ساله داشت.

هدیه باید مناسب شب یلدا باشد

قطعا همه ما می دانیم که شب یلدا برای ما ایرانیان یک شب خاص است که ریشه هزاران ساله در فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان دارد. این شب نماد های مخصوص خودش مانند انار، دیوان حافظ هندوانه و تزئیات زیبا را دارد پس بهتر است هدیه ای که به مناسبت این شب به اشخاص مختلف می دهیم، هدیه ای مناسب و در خور یلدا باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها