افزایش فروش با تاثیرگذاری تلویزیون شهری در تبلیغات

کد خبر: 1185599
افزایش فروش با تاثیرگذاری تلویزیون شهری در تبلیغات

 

تلویزیون شهری برای شما این امکان را فراهم می کند تا به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در رسانه اختصاصی خودتان برای محصولات و خدماتتان تبلیغ کنید.

تلویزیون شهری چیست؟

به‌طورکلی به تمام نمایشگرهای LED تجاری که در فضای شهری نصب می‌شوند تلویزیون شهری گفته می‌شود که می‌توان از آنها برای پخش فیلم، عکس، انیمیشن و غیره به‌صورت 24 ساعته و در شرایط آب‌وهوایی مختلف استفاده کرد.

انواع تلویزیون شهری

تلویزیون‌های شهری بسته به نوع استفاده و محل نصب به دو نوع تقسیم می‌شوند که اصطلاحاً به آنها تلویزیون شهری فضای داخل و تلویزیون شهری فضای خارج گفته می‌شود

خرید تلویزیون شهری

تلویزیون شهری فضای داخل

این نوع از نمایشگر شهری برای نصب و استفاده در فضاهای سرپوشیده مناسب است و بیشتر در اماکنی مانند: فرودگاه، پاساژ، مراکز تفریحی، تالارهای پذیرایی، سالن‌های کنفرانس، ادارات و تمام مکان‌های سرپوشیده قابل‌استفاده هستند. نمایشگرهای شهری INDOOR از رزولوشن بالاتری نسبت به تلویزیون شهری فضای خارج برخوردار هستند که باعث پخش تصاویر باکیفیت بالاتری می‌شود.

تلویزیون شهری فضای خارج

این نوع از تلویزیون های شهری برای استفاده در فضای خارج مانند: سر درب فروشگاه، ورودی پاساژ، پارک‌ها، میادین شهری، پل‌های عابر پیاده و غیره مناسب هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر باد، باران، گردوغبار، رطوبت، گرما و سرما دارند که همین امر باعث شده استفاده از تلویزیون شهری در حوزه تبلیغات محیطی و تبلیغات شهری در حال افزایش باشد.

تلویزیون‌های شهری ایندور و اوت دور، مدل‌های متنوعی دارند که در موارد گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

تلویزیون شهری پرتابل

این نوع از تلویزیون‌های شهری معمولاً بر روی ماشین یا موتور نصب هستند و برای اجرای مراسمات یا کمپین‌های تبلیغاتی که برای مدت کوتاهی برگزار می‌شود قابل‌استفاده هستند.

تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون رنتال به‌گونه‌ای است که می‌توانید به‌راحتی در زمان کوتاهی تلویزیون شهری موردنظر خود را نصب و راه‌اندازی کنید. از تلویزیون رنتال در برگزاری مراسمات مختلف مانند: کنسرت‌ها، جشنواره‌ها، مراسمات ملی و مذهبی، مراسمات ودینگ و مراسماتی که در مدت‌زمان کوتاه به تلویزیون شهری نیاز دارند استفاده می‌کنند. نصب تلویزیون شهری رنتال در مکان‌های مختلف و ابعادهای گوناگون به‌راحتی امکان‌پذیر است.

تلویزیون شهری ورزشی یا اسکوربرد های ورزشی

نمایشگرهای غول‌پیکری که در استادیوم‌های ورزشی نصب می‌شوند به‌عنوان اسکوربرد استفاده می‌شوند که در واقع همان تلویزیون شهری هستند که با استفاده از یک نرم‌افزار مخصوص می‌توانند نتایج ورزشی را نمایش دهند. در استادیوم‌های ورزشی برای تبلیغات دور زمین هم از تلویزیون‌های شهری استفاده می‌شود.

تلویزیون شهری دکوراتیو

تلویزیون‌های شهری به‌واسطه جذابیت بصری بالا، در سال‌های اخیر توانسته‌اند جایگاه خوبی در معماری و طراحی فضاهای مختلف شهری و تجاری پیدا کنند و با ادغام شدن خلاقیت و هنر با این تلویزیون‌های شهری جلوه‌ها و اماکن بسیار جذابی خلق شده است.

اجلره تلویزیون شهری

بازاریابی محتوایی با تلویزیون شهری

درگذشته روش‌های سنتی زیادی برای جذب مخاطب وجود داشت که در بازار حال حاضر دیگر آن روش‌ها منسوخ شده و برای مخاطبان جذابیتی نخواهد داشت. در سال‌های اخیر بازاریابی محتوایی برای کسب‌وکارها، یکی از بهترین ابزارها در جذب مخاطب بوده است که برای پخش محتوا در منطقه‌ای که هستید می‌توانید 7 روز هفته از رسانه اختصاصی خود که تلویزیون شهری است محتوای خود را به رهگذران بسیاری نشان دهید و آنها را جذب خود کنید. تلویزیون شهری با داشتن جذابیت نوری و بصری فراوان توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند و شما می‌توانید تمام محصولات و خدمات خود را به رهگذران نشان دهید که باعث می‌شود آگاهی افراد نسبت به کسب‌وکار شما  بیشتر شود که در درازمدت به رشد مشتریان شما کمک بسیاری خواهد کرد.

کدام تلویزیون شهری مناسب من است؟

قبل از پاسخ به این سؤال، در زیر مزایا و معایب تلویزیون شهری را با سایر تابلو های تبلیغاتی بررسی کنیم.

مشخصات تلویزیون شهری

برای هر کسب‌وکاری داشتن مشتری یک امر حیاتی است و اگر بتواند مشتری بیشتری جذب کند جریان نقدینگی بیشتری جذب کرده و در نتیجه سود بیشتری از آن کسب‌وکار حاصل می‌شود.

همان‌طور که در بالا مشخص است بزرگ‌ترین عامل بازدارنده از داشتن یک رسانه مؤثر مانند تلویزیون شهری هزینه اولیه بالا است؛ اما اگر دقیق‌تر بی اندیشیم مزایای تلویزیون شهری نسبت به سایر رسانه‌ها و بسترهای تبلیغاتی به‌قدری بیشتر است که به‌راحتی می‌شود هزینه اولیه برای خرید تلویزیون شهری را مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفت و باتوجه‌به مزایایی که گفته شد شما با داشتن یک تلویزیون شهری تمام نیازهای خود را در تبلیغات محیطی رفع کرده‌اید.

 اما می‌خواهیم با هم بپردازیم به بررسی اینکه چرا خرید تلویزیون شهری در درازمدت نه‌تنها هزینه ندارد؛ بلکه یک سرمایه‌گذاری پرسود برای شما خواهد بود.

قیمت تلویزیون شهری به چه عواملی بستگی دارد؟

محاسبه قیمت نمایشگر شهری به‌طورکلی به عوامل زیر وابسته است:

  • ماژول تلویزیون شهری
  • کارت کنترل
  • پاور سوئیچینگ
  • کابینت تلویزیون شهری
  • ابعاد نمایشگر
  • گارانتی شرکتی

آیا خرید تلویزیون شهری توجیه اقتصادی دارد؟

تمامی کسب‌وکارها برای ارائه خدمات و نشان‌دادن نام خود نیاز به تابلو سردر دارند که برای داشتن یک تابلو خوب حتماً باید بودجه مناسبی در نظر بگیرند و متناسب با آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما موضوعی که بسیار بااهمیت است و باید به آن فکر کنید این است:

آیا هزینه‌ای که برای خرید تابلو تبلیغاتی می‌کنید بازگشت سرمایه خواهد داشت یا خیر؟

جواب این سؤال بستگی به انتخاب شما دارد که می‌خواهید بودجه خود را صرف هزینه کنید برای تابلو داشتن یا صرف سرمایه‌گذاری برای تابلو داشتن، شاید بگویید مگر فرق این دو باهم چیست؟ قرار است جواب این سؤال را باهم بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که می‌خواهید برای کسب‌وکار خود تابلو های زیر را سفارش دهید، آیا بعد از سفارش، تابلوی شما برای شخص دیگری مجدداً قابل‌استفاده خواهد بود؟

  • ساخت تابلو بنری یا فلکسی
  • ساخت تابلو LED ثابت
  • ساخت حروف چنلیوم
  • ساخت حروف استیل
  • ساخت تابلو آهنی

پاسخ سؤال:

تمام تابلو های تبلیغاتی جز یک مورد بعد از تولید و اجرا در هیچ کسب‌وکاری قابل‌استفاده نخواهد بود و این موضوع به این خاطر است که متن، طراحی، ظاهر و شکل آنها دیگر قابل تغییر نیستند و فقط مختص به یک کسب‌وکار است. مثلاً وقتی یک بنر چاپ می‌شود دیگر امکان عوض‌کردن طرح روی آن وجود ندارد یا یک تابلو چنلیوم بعد از اجرا دیگر امکان تغییر رنگ یا تغییر ابعاد ندارد و غیرقابل‌تغییر هستند و نمی‌توان از آنها استفاده دوباره کرد. تنها موردی که در تمام حوزه‌های مختلف صنعت تبلیغات می‌توانید پیدا کنید که بعد از اجرا نه‌تنها هزینه اولیه شما از بین نرفته؛ بلکه جزو دارایی و سرمایه شما محسوب می‌شود، خرید تلویزیون شهری است. در واقع داشتن تلویزیون شهری به شما این امکان را می‌دهد هر لحظه با پخش تصویر یا فیلم جدید یک تابلو جدید داشته باشید  و هر زمان که تصمیم گرفتید تلویزیون شهری جدیدتری سفارش دهید تلویزیون شهری قبلی شما قابل‌استفاده در کسب‌وکارهای دیگر نیز می‌باشد و می‌توانید آن را به شخص دیگری بفروشید و سرمایه اولیه شما که برای خرید تلویزیون شهری صرف کرده بودید بر می‌گردد.

دیاکو ال ای دی بازار آنلاین صنعت نمایشگرهای LED در ایران با داشتن واحد تولید تخصصی در ایران، توانایی تولید انواع تلویزیون شهری در ابعاد و اشکال مختلف، با گارانتی بی‌قیدوشرط تعویض قطعات را دارد و تمام محصولات خود را با تکنولوژی روز دنیا در اختیار مردم شریف ایران قرار می‌دهد.

برای انتخاب تلویزیون شهری  مناسب با کسب‌وکار خود می‌توانید با کارشناسان دیاکو ارتباط برقرار کنید و از خدمات مشاوره رایگان دیاکو استفاده کنید و با خیالی آسوده برای خرید تلویزیون شهری متناسب با کسب‌وکار خود سرمایه‌گذاری کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها