راهنمای کامل خرید ادکلن مردانه و زنانه

کد خبر: 1187141
راهنمای کامل خرید ادکلن مردانه و زنانه

 

 

هنگامی که برای خرید عطر و ادکلن راهی فروشگاه های عرضه کننده این محصول می شوید، با قفسه هایی پر از عطر و ادکلن رنگی مواجه خواهید شد! در بازار متنوع عطر و ادکلن، انتخاب ادکلن دلخواه اندکی دشوار به نظر می رسد.

 برای خرید ادکلن مردانه و زنانه لازم است که دانش و اطلاعات لازم در خصوص رایحه های متنوع و نت های آن ها داشته و ادکلنی که با تمایلات درونی شما همسو باشند را انتخاب کنید. عطر شما تمثیلی از شخصیت شما بوده و ردی ماندگار را از شما به جای می گذارد!

انواع عطرهای موجود در بازار را بشناسید!

 

تفاوتی ندارد که از جمله طرفداران قدیمی عطر و ادکلن هستید یا آن که جدیداً به این حرفه وارد شده اید؛ در هر صورت یافتن عطری که مورد علاقه شما باشد اندکی سخت و دلهره آور به نظر می رسد!

هنگامی که برای خرید عطر به فروشگاه مراجعه می کنید با طیف وسیعی از قوطی های رنگارنگ مواجه خواهید شد که اطلاعات زیادی به شما نمی دهند. به علاوه فروشنده ها نیز دارای سلیقه شخصی خود بوده و به علت مشغله نمی توانند چندان راهنمای شما باشند!

به همین علت لازم است نخست با انواع عطر، ادکلن، پرفیوم، ادوپرفیوم و... آشنا بوده و خوشبو کننده ها را بر اساس غلظت روغن عطر بشناسید تا بتوانید انتخابی دقیق در از انواع خوشبو کننده های بدن داشته باشید.

پرفیوم (Perfume)

پرفیوم که آن را با نام عطر خالص نیز میشناسیم، محصولی است که دارای بالاترین میزان غلظت روغن عطر است و میزان آن بین ۲۰ الی ۳۰ درصد متغیر است. این دسته از محصولات خوشبو کننده گران ترین نوع آن ها بوده و می توانند ۶ الی ۸ ساعت بر روی پوست شما ماندگاری داشته باشند.

ادو پرفیوم (Eau De Perfume)

ادو پرفیوم دارای غلظت روغن عطر به میزان ۱۵ الی ۲۰ درصد است و به مدت ۵ ساعت روی پوست ماندگاری دارد. این محصولات تقریباً پخش بوی بالایی داشته و سبک مناسب و ملایمی را ارائه می نمایند. به علاوه قیمت این محصولات که از نوع پرفیوم هستند نسبت به آن (پرفیوم)  پایین تر است.

ادو تویلت (Eau De Toilette)

ادو تویلت انتخابی هوشمندانه برای استفاده روزمره بوده و در طراحی و فرمول بر روی نت های ابتدایی آن تمرکز بسیاری شده است. درصد غلظت عطر این محصول بین ۵ الی ۱۵ درصد بوده و حدود ۲ الی ۳ ساعت ماندگاری دارند. این محصول دارای قیمت خوب و مناسبی بوده و خرید آن بسیار به صرفه است.

 
   

Yves Saint Laurent Y

ادکلن (Eau De Cologne)

ادکلن ها نسبت به سه دسته قبلی از غلظت روغن عطر بسیار کم تری برخوردار بوده و محصولاتی هستند که دارای ۲ الی ۴ درصد غلظت روغن بوده و ماندگاری آن ها حدود ۲ ساعت است. معمولاً درصد الکل به کار رفته در این محصولات بالا بوده و به همین علت دارای قیمت مقرون به صرفه هستند.

بادی میست و اَفتر شِیو (Body mists and After Shaves)

کم ترین میزان غلظت روغن عطر را می توان در بادی میست و افتر شیو یافت. این محصولات دارای غلظت پایین از روغن عطر بوده و به همین علت برای استفاده کوتاه مدت مناسب هستند. فرمولاسیون سبک این محصولات موجب می‌ شود که چند دقیقه پیش از خروج از خانه و یا پس از باشگاه بتوان از آن استفاده کرد.

نت عطر و اهمیت آن، نکته ای کلیدی که باید بدان توجه نمود!

به عبارتی ساده به ترکیبات اصلی که ساختار کلی رایحه عطر را می سازند، نُت گفته می شود. هر عطری که خریداری می شود، دارای ۳ نت خاص شامل: نت های اولیه، نت های میانی و نت های پایه است.

رایحه هر عطر توسط ترکیبی از این نت ها ساخته شده و منحصر به فرد می گردد. هر کدام از این نت ها تاثیرات متفاوتی روی ساختار رایحه عطر دارند. نت های اولیه بلافاصله پس از اسپری استشمام شده و درک می گردد.

از طرف دیگر نت های پایه دارای فرمولاسیونی سبک بوده و بلافاصله تبخیر می شوند. نت ها نقش بسزایی در تصور فرد از عطر داشته و نقش مهمی در فروش عطرها را ایفا می کنند.

نکات کلیدی که پیش از خرید عطر و ادکلن باید بدانید!

نکات مهمی که هنگام خرید عطر و ادکلن با مورد توجه قرار دادن آن ها خریدی بی نظیر را تجربه خواهید کرد به شرح زیر هستند:

به غلظت روغن عطر توجه کنید!

غلظت روغن عطر مدت زمان ماندگاری عطر روی پوست را تعیین می کند. برندهای مختلف جهانی برای تولید عطرهای خود استانداردهای مختلفی را مورد نظر دارند، اما با این حال با توجه به آن چه که در خصوص انواع عطر ذکر نمودیم، می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه نمایید که هر چقدر غلظت روغن عطر بالاتر باشد، ماندگاری آن بیشتر بوده و به تبع هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

سلیقه شما در انتخاب رایحه چیست؟

پیش از خرید این سوال را از خود بپرسید که رایحه مورد علاقه من چیست؟ آیا عطر مردانه خنک با روحیات من سازگاری دارد؟ برای تصمیم گیری در خصوص رایحه عطر به بوی مورد علاقه خود فکر کنید!

برای مثال می توانید به رایحه قهوه ای دلپذیر، شکلات نارگیلی مورد علاقه، شامپوی نارنج خود و هر رایحه ی دلپذیر دیگر فکر کنید. شناختن بوهایی که آن را دوست دارید، بهترین راهنما برای خرید عطر است. شما میتوانید بهترین عطر و ادکلن های اصل و اورجینال را از وبسایت رهاپرفیوم تهیه نمایید.

 
   

کجا چه عطری بزنیم؟

هنگام خرید عطر و ادکلن به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید توجه کنید. برای مثال خرید عطر زنانه تلخ و گرم برای محیط های خاص و رسمی چندان توصیه نمی شود. این عطر مناسب استفاده در مهمانی های شبانه و یا بیرون از منزل است.

استفاده از عطرهای سبک که دارای رایحه گل های خوشبو یا مرکبات هستند، در محیط های حرفه ای و رسمی انتخابی مناسب به نظر می رسد. بنابراین پیش از خرید عطر به شدت و ملایمت رایحه مورد نظر توجه داشته و محلی که می خواهید از آن استفاده کنید را در نظر بگیرید.

برند عطر و ادکلن را مورد توجه قرار دهید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند هنگام خرید آنلاین و نیز حضوری به شما کمک کند شناخت شهرت شرکت تولید کننده عطر و ادکلن است. برای آگاهی از چنین اطلاعاتی می توانید از دوستان و آشنایان خود راهنمایی دریافت کرده به علاوه راهنمای خرید و شبکه های اجتماعی را برای شناخت برند مورد استفاده قرار دهید.

روش صحیح تست عطر پیش از خرید

هنگامی که برای خرید عطر به فروشگاه‌ های حضوری مراجعه می کنید ممکن است انواع عطر روی نواحی مختلف پوست بدن خود امتحان کنید. به شما توصیه می کنیم که برای تست عطر، پیش از خرید عطر را تنها روی نقاطی که به طور طبیعی گرم هستند مانند مچ دست ها اسپری نمایید.

به علاوه طی فرایند خرید عطر و ادکلن پیشنهاد می کنیم که بلافاصله پس از اسپری کردن عطر روی پوست خود اقدام به خرید نکنید. اندکی زمان لازم است تا رایحه اصلی عطر یا ادکلن به طور کامل مشخص شود.

از کجا عطر و ادکلن مردانه و زنانه اورجینال بخریم؟

خرید عطر و ادکلن های اورجینال در میان افرادی که به خرید محصولات اصل و با کیفیت با قیمت مناسب اهمیت بسیاری می‌ دهند یک دغدغه اصلی به شمار می رود. اگر شما نیز با این دغدغه مواجه هستید به شما رها پرفیوم را معرفی می‌ کنیم.

bvlgari man

 

این فروشگاه اینترنتی برترین برندهای روز معتبر خارجی و داخلی عطر و ادکلن زنانه و‌ مردانه را قالب فروشگاه آنلاین به سراسر ایران عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات خود به وب سایت « رها پرفیوم » مراجعه نمایید.

 

 

برچسب ها : عطر,ادکلن,رهاپرفیوم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها