چگونه از ریپورتی یا بن شدن اینستاگرام خارج شوم؟

کد خبر: 1190867

ریپورت یا شادوبن در اینستاگرام چیست؟ چگونه از شادوبنی خلاص شویم؟ شادوبن اینستاگرام و 3 روش حل این مشکل

 

 

چگونه از بن شدن اینستاگرام یا همان ریپورتی خارج شوم؟ سوال فوق یکی از پرتکرار ترین پرسش‌ هایی است که معمولا از طرف کاربران اینستاگرام مطرح می ‌شود. شادوبن اینستاگرام حالتی است که برخی از کاربران متناسب با سیاست های از پیش تعیین شده این پیام رسان محدود و حتی در برخی موارد مسدود می شوند. افراد زیادی با چنین مشکلی مواجه می شوند و همواره در پی یافتن راهکارهایی برای رهایی از این مشکل هستند. البته در بسیاری موارد نیز افراد از بن شدن اینستاگرام خود بی اطلاع هستند.

منظور از شادوبن اینستاگرام چیست؟

مطابق با تغییراتی که در سال ۲۰۲۲ در الگوریتم های پنهان اینستاگرام ایجاد شده است، این پیام رسان اجتماعی هر روزه بدون اطلاع کاربران برخی از پست های آنها را محدود می ‌کنند. کاربرانی که با چنین محدودیتی مواجه می ‌شوند، دیگر نمی توانند در ویو و هشتگ های دنبال کنندگان ظاهر شوند. در نتیجه این مشکل مانع رشد و افزایش آمار بازدید پست مورد نظر می شود.

شاید برای برخی از کاربران اینستاگرام مواجه شدن با چنین مشکلی چندان مهم نباشد. اما برای کاربرانی که داری کسب و کاری هستند و از پیج اینستاگرامی خود برای معرفی محصولات و خدماتشان استفاده می کنند، زمان برخورد با چنین مشکلی برخورد در دنیای مجازی به شدت آسیب می بیند. همچنین تمام هزینه های صرف شده و زحمت هایی که برای افزایش بازدید پست های خود و همچنین تولید محتوا کشیده‌ اند از بین می رود.

علت شادوبن اینستاگرام چیست؟

مخفی کردن یا محدود کردن محتوای کاربر یا بن شدن اینستاگرام بدون اطلاع او زمانی رخ می دهد که قوانین و دستورالعمل های رسمی این پیام رسان توسط آن کاربر نقض شده باشد. همچنین کاربران که در ارائه محتوا نسبت به قوانین اینستاگرام بی تفاوت بوده و از آنها رد می شوند از دیدگاه این پیام ‌رسان مستحق بن شدن هستند. به طور کلی شایع ترین مواردی که منجر به بن شدن اینستاگرام می ‌شود شامل موارد زیر است.

  • انتشار محتواهای خشونت آمیز
  • کامنت، لایک، فالو و آنفالو کردن بیش از حد مجاز در بازه زمانی ۲۴ ساعت
  • ریپورت شدن یا گزارش مسدود اکانت توسط کاربران اینستاگرام
  • استفاده از هشتگ های نا مرتبط با صفحات ممنوعه
  • استفاده از ربات ها یا نرم افزار های افزایش فالوور.

آیا بن شدن اینستاگرام قابل رفع است؟

خوشبختانه مشکل بن شدن اینستاگرام به راحتی قابل رفع است و کاربران می ‌توانند پس از رفع مشکل دوباره همانند سابق به فعالیت خود در این شبکه اجتماعی ادامه دهند. همانطور که عنوان شد بسیاری از کاربران از بن شدن و وقوع چنین اتفاقی برای پیج شان بی اطلاع هستند.

بنابراین اولین گام برای رفع بن شدن تست اکانت اینستاگرام است. تست اکانت اینستاگرام برای منظور فوق بسیار راحت بوده و فقط  کافی است یکی از هشتگ های پرکاربرد را پست ها قرار داده و سپس آن را در اکسپلور جستجو کرد. در صورتی که هشتک مورد نظر در قسمت نتایج جستجوی آن هشتگ نمایش داده نشود باید نتیجه گرفت که اینستاگرام شادوبن شده است.

نحوه خروج از شادوبن شدن اینستاگرام

جهت خروج از  بن شدن اینستاگرام و درآوردن حساب کاربری به حالت عادی بابد در گام نخست علت آن یافت شود. به عنوان مثال کاربری که با چنین مشکلی مواجه شده است اگر از ربات های افزایش فالوور استفاده می‌ کند باید ادامه این کار را متوقف کند.

برای خروج از بن شدن اینستاگرام فقط کافی است کاربران از طریق تلفن همراه خود وارد مرورگر موبایل شان شود و سپس اقدام به لاگین کردن اکانت اینستاگرام خود کنند. سپس روی گزینه ادیت پروفایل کلیک کرده و گزینه Apps and Websites را انتخاب کرده و وارد آن شوند.

اگر در قسمت اکتیو مشاهده شود که حساب متصل به ربات است با کلیک روی ریموت حساب مخرب حذف شده و اینستاگرام از بن شدن خارج می شود. پس از رفع شدن علت بن شدن تقریبا ۱۴ روز طول می کشد تا حساب از بن شدن خارج شود. البته عدم توجه به قوانین اینستاگرام منجر به افزایش مدت زمان محدودیت و حتی مسدود شدن همیشگی صفحه خواهد شد.

خدمات اینستاگرام و تلگرام از سوی مجموعه مای ممبر بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

کسانی که با مشکل بن شدن اینستاگرام مواجه هستند و یا می خواهد مطمئن شوند که حساب آن ها بن نشده است، می توانند با پشتیبانی وب سایت مای ممبر ارتباط بگیرند. البته این مجموعه در کنار رفع بن شدن اینستاگرام سایر خدماتی را که برای رشد پیج اینستاگرام مفید و موثر هستند را نیز ارائه می دهد. برخی از خدمات اینستاگرامی مای ممبر شامل موارد زیر است  

  • خرید لایک اینستاگرامخرید لایک

این روزها کاربران اینستاگرام تمایل بالایی برای خرید لایک دارند. زیرا به واسطه خرید لایک پیج های اینستاگرام آنها ارتقا می ‌یابد و می ‌توانند به راحتی پست های خود را در صفحه اکسپلور این پیام‌ رسان قرار دهند. متقاضیان خرید لایک اینستاگرام برای این منظور می توانند بهترین لایک ها را برای پست های خود از مجموعه مای ممبر خرید کنند.

  • خرید فالوور فیک اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام نقش به سزایی در رشد پیج این نرم افزار دارد و یکی از بهترین راه هایی است که کاربران اینستاگرامی توانند برای بهتر دیده شدن در این شبکه از آن بهره ببرند. فالوور اینستاگرام دارای انواع مختلفی نظیر خرید فالوور ارزان ، فالوور فیک، فالوور ایرانی و خارجی است که هر کدام از موارد نام برده دارای ویژگی ها و مشخصه های خاص خود هستند.

 فالوور واقعی اینستاگرام با کیفیت ترین نوع فالوور به شمار می رود. از این رو کسانی که می خواهند بدون دغدغه در راستای رشد پیج اینستاگرام خود قدم بردارند بهتر است به سراغ خرید فالوور واقعی بروند. زیرا فالوور واقعی دارای فعالیت بوده و از این رو آمار پست ها بهینه سازی می کند.

  • خرید فالوور واقعی اینستاگرام

علاوه بر خرید فالوور واقعی امکان خرید فالوور فیک نیز برای کاربران اینستاگرام میسر است. فالوور فیک در مقایسه با فالوور واقعی کیفیت و همچنین قیمت پایین تری دارد. البته برخی از وب سایت ها نظیر وب سایت مای ممبر موفق شده‌ اند کیفیت فالوور های فیک را نیز تا حدود زیادی ارتقا دهند. به این ترتیب کاربران اینستاگرام می‌ توانند  بدون آنکه نگران ریزش ممبرهای خود باشند، اقدام به خرید ممبر فیک از مای ممبر کنند و تعداد ممبرهای پیج خود را افزایش دهند.

  • خرید ویو استوری اینستاگرام

در کنار خرید فالوور واقعی و فیک و همچنین لایک امکان خرید ویو استوری یا بازدید استوری برای کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز میسر است. کاربران اینستاگرام با خرید ویو استوری های خود شرایطی را فراهم می آورند که امکان به نمایش درآمدن پست ها در اکسپلور اینستاگرام برایشان فراهم شود.

خرید ویو استوری

وب سایت مای ممبر در زمینه فروش ویو نیز فعالیت دارد و کاربران می‌ توانند برای بهره‌ مندی از مزایای خرید ویو با پشتیبانی وب سایت مای ممبر ارتباط بگیرد. البته ناگفته نماند در کنار خرید خدمات نامبرده امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با تجربه این وبسایت نیز برای کاربران اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی وجود دارد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها