دانلود رایگان قالب وودمارت + (آموزش کامل کار با قالب)

کد خبر: 1196607
دانلود رایگان قالب وودمارت + (آموزش کامل کار با قالب)

 

 

دانلود رایگان قالب وودمارت در عین آسان بودن و داشتن مزایای بسیار شامل خطراتی نیز خواهد شد که باید برای جلوگیری از مشکل آن ها را بدانیم.

یکی از بهترین پوسته های فروشگاهی وردپرس که از آن‌ برای سایت های فروشگاهی بسیار استفاده می شود وودمارت است. برای اینکه از این قالب در وردپرس استفاده کنید نیاز است که دانلود آن را انجام دهید‌. این کار به دو روش رایگان و پولی انجام می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند‌. با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره دانلود رایگان قالب وودمارت صحبت کنیم و علاوه بر آموزش کار با قالب خطرات پیرامون دانلود رایگان را نیز بشناسیم.

دانلود رایگان قالب وودمارت

 

همان طور که بیان شد امکان دانلود رایگان قالب وودمارت نیز وجود دارد. معمولا افرادی که نیاز دارند چندین بار این قالب را بر روی وب سایت های گوناگون نصب کنند، نیاز به نسخه های رایگان برای این کار دارند. از این رو ارائه دهندگانی در اینترنت وجود دارند که قالب وودمارت را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده و تا کسانی که نیاز به استفاده رایگان دارند بتوانند از آن بهره ببرند.

در دانلود رایگان معمولا دغدغه ای برای لایسنس قالب وجود ندارد.‌ یعنی این استفاده از لایسنس و اورجینال بودن است که باعث پولی شدن قالب وودمارت می شود. از این رو ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند. با این حال بعضی از ویژگی هایی که در قالب رایگان وودمارت وجود دارند مانند پنل ساز فوق حرفه ای، هدرساز اختصاصی، ثبت نام سریع کاربران، هماهنگی با افزونه یوست، سئو شده، طراحی ریسپانسیو و غیره در آن وجود دارد.

تفاوت دانلود رایگان قالب وودمارت با نسخه اورجینال

دانلود رایگان قالب وودمارت فارسی

با وجود اینکه دانلود رایگان برای قالب وودمارت وجود دارد و عده ای نیز از آن استفاده می کنند، اما بین دانلود رایگان و نسخه اورجینال قالب وودمارت تفاوت وجود دارد. قبل از اینکه از دانلود رایگان استفاده کنید باید از این تفاوت ها آگاه شوید تا بتوانید بهترین استفاده از قالب وودمارت را داشته باشید.

یکی از مهم ترین تفاوت های دانلود رایگان قالب وودمارت نسبت به خرید اورجینال این است که نسخه های رایگان به صورت بدون لایسنس ‌و فقط یک پوسته خام هستند. عدم وجود لایسنس برای آن ها باعث می شود که شما نتوانید آپدیت قالب را داشته باشید. هم چنین در نسخه های‌ رایگان افزونه های قالب بدون اینکه فعال سازی شوند نصب نخواهند شد. اگر نیاز به پشتیبانی از قالب داشته باشید، بدون لایسنس این عمل امکان پذیر نیست.

پس اگر مشکلی‌ برای شما در این‌ زمینه به وجود آمد نمی‌ توانید از پشتیبانی های رسمی کمک بگیرید. گاهی اوقات ممکن است برای قالب نیاز به درون ریزی دمو داشته باشید. اگر دانلود رایگان قالب وودمارت را انجام داده باشید، این امکان هم به دلیل عدم وجود لایسنس امکان پذیر نیست.

در بالا بیان کردیم که‌ بعضی از امکانات و ویژگی‌ ها در نسخه رایگان ممکن است وجود داشته باشد. اما امکانات و ویژگی هایی که وجود ندارند باعث ایجاد مشکل برای ما می شوند و محدودیت هایی را برای وب سایت ایجاد می‌ کنند. از این رو برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی عالی نیاز است تا به این تفاوت ها توجه کنیم و یک انتخاب مناسب را انجام دهیم.

خطرات دانلود قالب وودمارت رایگان

دانلود قالب وودمارت فکت وردپرس

برای دانلود رایگان وردپرس خطراتی نیز وجود دارند که آن ها هم برای وب سایت فروشگاهی ما مضر بوده و باید به آن ها توجه شود. درواقع هزینه ای که شما‌ برای خرید نسخه اورجینال پرداخت می کنید بسیار ناچیز است و می تواند این مشکلات را هم از بین ببرد.

از جمله این خطرات می توان به نال بودن قالب وودمارت رایگان اشاره کرد. هم چنین گاهی برای رایگان شدن این قالب ها را دستکاری می کنند که باعث ایجاد کد های مخرب در آن ها خواهند شد. پس ممکن است زمانی که شما دانلود را به صورت رایگان انجام دهید، امنیت سیستم و سایت خود را به خطر اندازید. حتی ممکن است باعث هک شدن سایت شود. در سایت فکت وردپرس نیز مقاله ای در مورد خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت آمده است.

آموزش قالب وودمارت فارسی

دانلود آموزش قالب وودمارت رایگان

اگر قصد ایجاد یک سایت فروشگاهی را داشته باشید، حتما درباره وردپرس و ووکامرس شنیده اید. برای اینکه بتوان یک رابط کاربری راحت و مشتری پسند ایجاد کنیم، هم چنین در کمترین زمان ممکن یک سایت فروشگاهی عالی را داشته باشیم، نیاز است تا از قالب وودمارت استفاده کنیم. اما مهم ترین موضوع در اینجا یادگیری کار با آموزش قالب وودمارت است‌. این قالب امکانات و ویژگی های مختلفی دارد که نیاز است آن ها را قبل از اینکه استفاده کنیم آموزش ببینیم.

هم چنین خرید، دانلود و نصب این قالب هم از روش های مختلف انجام خواهد شد که این موضوع هم نیاز به یادگیری دارد. برای اینکه آموزش کامل قالب وودمارت را فرا بگیریم، می توان به کلاس های آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه کرد.

البته در گوگل نیز سایت های بسیاری وجود دارند که آموزش کار با قالب وودمارت را به صورت صفر تا صد و با استفاده از فیلم، عکس یا جزوه ارائه می دهند. این آموزش ها در بیشتر مواقع رایگان هستند، با این حال برای اینکه به ریزه کاری ها و ویژگی های بیشتر دسترسی داشته باشید، آموزش قالب وودمارت به صورت کلاس هایی با پرداخت شهریه نیز وجود دارند‌.

مرجع خرید قالب woodmart اورجینال

دانلود قالب وودمارت وردپرس باران

شما می‌ توانید نسخه اورجینال قالب وودمارت را که به صورت فارسی ارائه داده می شود از سایت های معتبر در این زمینه خریداری کنید. سایت های زیادی وجود دارند که این خدمت را ارائه می دهند. از این رو فقط کافی است که وارد آن ها شده و سپس با خواندن مطالب موجود درباره نسخه قالب وودمارت ارائه شده و ویژگی های آن نصبت به خرید اقدام کنید. برای اطمینان از اورجینال بودن هم نیاز است تا از وجود لایسنس برای بسته خریداری شده اطلاع پیدا کنید.

دانلود رایگان قالب وودمارت ممکن است به دلیل اینکه شامل هزینه ای برای شما نمی شود، در ابتدا عالی به نظر برسد. اما هنگامی که از معایب و خطرات آن اطلاع پیدا می کنید، متوجه خواهید شد که خرید نسخه اورجینال بسیار بهتر است.

منبع: وردپرس باران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها