دانلود آموزش رایگان وردپرس فارسی (کامل و حرفه ای)

کد خبر: 1158867

چطور سایت بسازیم؟ بهترین روش طراحی سایت چیست؟ وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟ طراحی سایت بدون کدنویسی چگونه است؟ وردپرس چگونه کار میکند؟ آیا آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی در سطح حرفه ای موجود است. در ادامه بهترین منابع آموزش وردپرس حرفه ای و آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی را معرفی می کنیم.

آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی

free-wordpress-tutorial-uniwp-ir

در همین ابتدا به شما این مژده را می دهیم که با آموزش رایگان وردپرس می توانید خیلی سریع طراحی سایت بدون کدنویسی را یاد بگیرید. پس تا انتهای این مقاله همراه باشید که بهترین راهنما را برای شما آماده کرده ایم.

ابتدا در مورد وردپرس به عنوان بهترین نرم افزار ساخت سایت بدون کدنویسی صحبت می کنیم. وردپرس چیست و چه کاربردی دارد. وردپرس چیست و چگونه کار می کند و چند سوال دیگر برای شروع کار را بررسی می کنیم.

سپس مسیر یادگیری وردپرس برای آموزش کامل وردپرس تا سطح آموزش وردپرس حرفه ای را بررسی می کنیم. همچنین لینک دانلود آموزش وردپرس چند دوره رایگان و پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهیم.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

what-is-wordpress-banner-wpbaran-ir

وردپرس یک نرم افزار است. این نرم افزار تحت وب است و بر روی یک سرور اجرا می شود. نرم افزار WordPress در دسته نرم افزارهای سیستم مدیریت محتوا قرار می گیرد. این سیستم مدیریت محتوا متن باز و کاملا رایگان است.

به نقل از سایت وردپرس باران در تعریف وردپرس چیست: برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. با نصب وردپرس بر روی یک سرور می توانیم به سادگی و در 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانیم یک سایت راه اندازی کنیم. سپس با پنل مدیریتی ساده آن به مدیریت محتوای سایت بپردازیم. تولید محتوا کنیم. مطلب منتشر نماییم. حتی با تبدیل وردپرس به فروشگاه به فروش آنلاین محصولات خود بپردازیم. (گاهی نیز بجای عبارت WordPress از مخفف WP استفاده می شود.)

کاربرد وردپرس:

  • طراحی سایت بدون کدنویسی
  • مدیریت سایت بدون کدنویسی

وردپرس چیست و چگونه کار میکند

کارکرد وردپرس مثل هر نرم افزاری دیگری به سادگی استفاده از ماوس و کیبورد است. کافی است پس از دانلود وردپرس و نصب آن که کاملا رایگان است کار با وردپرس را یاد بگیرید.

پس از نصب وردپرس که کمتر از 5 دقیقه زمان می برد شما یک سایت خواهید داشت. یعنی وردپرس رویای طراحی سایت در 5 دقیقه را برای شما به واقعیت تبدیل کرده است.

پس از اینکه یک سایت با وردپرس راه اندازی کردید می توانید مدیریت سایت را برای تولید و مدیریت محتوا شروع کنید. ظاهر سایت و امکانات پیش فرض وردپرس کمی ساده هستند. پس لازم است طراحی سایت به کمک این نرم افزار را نیز یاد بگیرید تا بتوانید برگه های سایت و المان های سایت را به دلخواه سفارشی سازی و حرفه ای کنید.

امکانات پیش فرض سایت وردپرس نیز برای یک سایت وبلاگی کافی هستند. اما برای اینکه یک سایت شرکتی یا فروشگاهی حرفه ای داشته باشید باید بتوانید امکانات سایت وردپرسی را افزایش دهید. در دوره های آموزش وردپرس حرفه ای می توانید با تمام این موارد آشنا شوید و تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای شوید.

آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی

وردپرس گفتیم که یک نرم افزار تحت وب است. نرم افزار های تحت وب برای اجرا نیاز به هاست و سرور دارند. همچنین کار کردن با نرم افزار های تحت وب کمی با آن چیزی که بر روی کامپیوتر شخصی خود به عنوان نرم افزار می شناسید متفاوت است. در این بخش می خواهیم مسیر یادگیری وردپرس را برای شما ترسیم کنیم.

complete-wordpress-tutorial-uniwp-ir

برای آموزش کامل وردپرس به چند مرحله آموزش نیاز دارید.

آموزش مقدماتی وردپرس شامل آشنایی با پیش نیازهای طراحی سایت و نصب و راه اندازی سایت با وردپرس می شود. معمولا دوره های مقدماتی شامل آموزش مقدماتی مدیریت سایت نیز هستند.

  • آشنایی با پیش نیاز های راه اندازی سایت
  • نصب و راه اندازی وردپرس
  • ورود به بخش مدیریت سایت و مشاهده ظاهر سایت
  • آشنایی با بخش های مدیریت سایت

سپس آموزش های پیشرفته تر وردپرس شامل آموزش کامل وردپرس برای کار با تمام بخش های مدیریتی سایت می شود. یعنی در این سطح آموزش می توانید بر مدیریت سایت های وردپرسی مسلط شوید و با امکانات پایه وردپرس به طور کامل کار کنید.

  • آموزش مدیریت سایت
  • آموزش تولید و مدیریت محتوا
  • آموزش نصب قالب و سفارشی سازی های مقدماتی
  • آموزش نصب افزونه وردپرس و افزایش امکانات دلخواه

آموزش وردپرس حرفه ای نیز به صورت تخصصی به مباحث طراحی سایت بدون کدنویسی، طراحی برگه ها و صفحات با چیدمان دلخواه، افزایش امکانات دلخواه به سایت و سفارشی سازی سایت برای یک حوزه کاری خاص و موارد حرفه ای مثل این ها می شود. مثلا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با تمام امکانات فروش محصولات، درگاه پرداخت، روش های حمل و نقل؛ مدیریت سفارش ها، مشتریان، امکانات بازاریابی و ایمیل های خبرنامه و بسیاری امکانات دیگر.

در ادامه این راهنما با معرفی دو دوره بی نظیر آموزش وردپرس با ما همراه باشید. می خواهیم دانلود آموزش وردپرس دوره 3 روزه و همچنین آموزش وردپرس حرفه ای را پس از معرفی در اختیار شما قرار دهیم.

دانلود آموزش وردپرس 3 روزه دانشگاه وردپرس

برای ورود به دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی فقط 3 روز آموزش کافی است. دوره آموزش قدم به قدم دانشگاه وردپرس با همین هدف طراحی شده است و در بررسی انجام شده آموزش ها شامل سه روز و سه قدم ساده برای یادگیری وردپرس می شوند.wordpress-step-by-step-uniwp-ir

  1. روز اول: موارد مورد نیاز را تهیه می کنید.
  2. روز دوم: سایت شما آماده می شود.
  3. روز سوم: مدیریت سایت را یاد می گیرید.

برای شروع طراحی سایت ابتدا باید با پیش نیازها آشنا شوید و دقیقا بدانید به چه چیزهایی برای کار با وردپرس نیاز دارید. آموزش های قدم اول این دوره به همین موضوع اختصاص داده شده اند. پس در قدم اول هر چیزی که برای طراحی سایت بدون برنامه نویسی نیاز دارید را تهیه می کنید.

سپس باید با نصب وردپرس سایت خود را راه اندازی کنید. نصب و راه اندازی سایت با وردپرس موضوع آموزش های روز دوم و قدم دوم دوره قدم به قدم است. در پایان آموزش های پروژه محور در این قدم سایت شما آماده است.

سایتی که در روز دوم آماده کردید آماده بهره برداری است. در واقع نرم افزار وردپرس نصب شده است و با یک آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی می توانید کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. در دوره دانلود آموزش وردپرس قدم به قدم در روز سوم مباحث مقدماتی مدیریت سایت نیز آموزش داده می شوند.

پس با همین دوره 3 روزه خیلی سریع می توانید وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی شوید.

این دوره رایگان نیست ولی به مدت محدود در سایت یونی وردپرس دانشگاه وردپرس رایگان شده است. برای ثبت نام رایگان و دانلود آموزش وردپرس همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک: دانلود آموزش وردپرس

آموزش وردپرس حرفه ای دانشگاه وردپرس

همانطور که در بخش های قبل در مورد مسیر یادگیری وردپرس صحبت کردیم سطح بعدی آموزش ها شامل آموزش های طراحی سایت بدون کدنویسی می شود. یعنی باید یاد بگیرید چطور صفحات و برگه های سایت را با طراحی و چیدمان دلخواه طراحی کنید و با توجه به موضوع سایت امکانات مورد نیاز را به سایت اضافه کنید.

طراحی سایت حرفه ای، طراحی برگه های سفارشی و افزایش امکانات مورد نیاز به سایت در سطح آموزش وردپرس حرفه ای قرار می گیرد.

  • طراحی چیدمان صفحات
  • قراردادن المان های دلخواه در صفحه
  • طراحی برگه های سایت
  • افزودن امکانات مورد نیاز به سایت
  • تنظیمات پیشرفته مدیریتی سایت
  • و...

در دوره های حرفه ای دانشگاه وردپرس به صورت سطح بندی شده و موضوعی به مباحث پیشرفته وردپرس پرداخته شده است.professional-wordpress-tutorial-all-pro-uniwp-ir

در پکیج دانلودی حرفه ای 1 آموزش پایه ای وردپرس ارائه شده است. در پکیج حرفه ای 2 آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی برای مدیریت جامع سایت را یاد می گیرید. آموزش های پکیج حرفه ای 3 به طور کامل به تولید و مدیریت محتوای پیشرفته اختصاص دارند. در حرفه ای 4 نیز آموزش پروژه محور و پیشرفته طراحی سایت بدون کدنویسی را یاد می گیرید.

  1. حرفه ای 1: آموزش پایه وردپرس
  2. حرفه ای 2: آموزش پیشرفته وردپرس
  3. حرفه ای 3: آموزش جامع تولید محتوا
  4. حرفه ای 4: آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

برای دانلود آموزش وردپرس حرفه ای سایت یونی وردپرس دانشگاه وردپرس همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک: آموزش وردپرس حرفه ای

منبع: uniwp.ir

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها