مرکز مشاوره دکترسلام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

کد خبر: 1205633
مرکز مشاوره دکترسلام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 

 

در زندگی امروز با توجه به مشکلات و چالش های متفاوتی که وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است برای بعضی از افراد سخت باشد، مرکز مشاوره دکترسلام علاوه بر مشاوره حضوری، بصورت 24ساعته خدمات مشاوره تلفنی ارائه میدهد و کارشناسان متخصص این مرکز در همه زمینه‌ها ازجمله مشاوره خانواده آنلاین، مشاوره مشکلات زناشویی، مشاوره خیانت، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره فردی و درمان اختلالاتی نظیر افسردگی، اضطراب و وسواس خدمت رسانی میکنند.

 

تماس محرمانه و امن با مشاورین مرکز مشاوره دکترسلام

مشاوره تلفنی یک ارتباط قراردادی، حرفه‌ای و مداخله‌ای است که توسط یک مشاور مجرب و آموزش دیده و یک تماس گیرنده با رعایت اصول مشاوره‌ای از طریق تلفن انجام می‌گیرد. افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن‌ها به صورت حضوری دشوار است، به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند. همه مشاوران مرکز مشاوره دکترسلام به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند.

برقراری ارتباط با سامانه مشاوره دکترسلام موجب می‌شود که تماس‌گیرندگان در بیان افکار و احساسات خود احساس امنیت و راحتی بیشتری کنند و متعاقب آن امکان برقراری ارتباط عمیق‌تری فراهم می‌شود تا مشاوران نیز در زمینه‌های متفاوت، پیشنهادها و آگاهی‌های لازم را ارائه دهند. تماس‌گیرندگانی که به دلیل مشکلات خاص از قبیل معلولیت جسمی، کم‌رویی، اضطراب اجتماعی، شاغل بودن یا دسترسی نداشتن به مراکز مشاوره حضوری نمی‌توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند، می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی به بهترین شکل بهره‌مند شوند.همچنین مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمک‌های مشاورین متخصص و مجرب بهره‌مند شوند.

میزان تحصیلات و تخصص کارشناسان مرکز مشاوره دکترسلام

همه کارشناسان این مرکز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های تخصصی روان‌شناسی و مشاوره هستند و علاوه بر داشتن مدرک خاص تحصیلی، دوره‌های ویژه آموزشی و تخصصی گذرانده‌اند؛ همچنین مشاوران مرکز مشاوره دکترسلام برای ورود به این مرکز، ملزم هستند مصاحبه علمی و عملی و دوره کارورزی را پشت سر بگذراند.

نحوه دریافت خدمات مشاوره از مرکز مشاوره دکترسلام

برای دریافت خدمات مشاوره حضوری یا تلفنی فقط کافیست با شماره 02125917355 تماس بگیرید و یا با شماره 09212014880 در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید. مراجعه کنندگان در هر ساعت از شبانه روز میتوانند بصورت فوری با مشاورین صحبت کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها