فروش دستگاه دستمال کاغذی فول کات با تضمین فروش !!!

کد خبر: 1213631
فروش دستگاه دستمال کاغذی فول کات با تضمین فروش !!!

 

 

در شرایط امروز بالا رفتن استفاده از محصولات بهداشتی باعث شده که تولید دستمال کاغذی با دستگاه فول کات یک کسب و کار پر سود باشد. در چند سال اخیر ساخت دستمال کاغذی با استفاده از دستگاه ‌های مخصوص رونق زیادی پیدا کرده است. اما یکی از نکاتی که در تولید محصول دستمال کاغذی اهمیت زیادی دارد با کیفیت بودن دستگاه دستمال کاغذی فول کات است. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به یکی از تجهیزات تولید دستمال کاغذی به شما میدهیم.

 

 

دستگاه فول کات چیست؟

به طور طبیعی هر چقدر تجهیزات ساخت و تولید محصولات بهداشتی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد محصولاتی هم که تولید میشوند از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. یکی از مسائل مهم برای توسعه ‌ی کسب و کاری مانند تولید دستمال کاغذی این است که از تجهیزات با کیفیتی برای ساخت آن استفاده کنید. دستگاه دستمال کاغذی یک تکنولوژی مدرن دارد که با یک مکانیزم خاص دستمال کاغذی را تولید میکند.

دستمال کاغذی یکی از انواع محصولات بهداشتی به شمار میاید که کیفیت بالای آن در تأمین سلامتی خریدار مهم است. دستگاه فول کات دستمال کاغذی از ابزاری به شمار میاید که یکی از پایه‌های اصلی در فرایند تولید دستمال کاغذی است. یک دستگاه تولید دستمال کاغذی با کیفیت کمک میکند که شما با سرعت بیشتری محصولات خود را تولید کنید. کار برش برگهذ‌های دستمال کاغذی با دستگاه فول کات انجام میشود. این محصول قطعه‌ های بزرگ دستمال کاغذی را برش میدهد و به قسمت های کوچکتری تبدیل میکند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این دستگاه به شما میدهیم.

 

قیمت دستگاه فول کات دستمال کاغذی

در تولید دستمال کاغذی با دستگاه فول کات یکی از پارامترهای مهم این است که این ابزار چه قیمتی دارد. در ادامه به 4 عاملی که در قیمت این محصول تأثیر گذار است میپردازیم. از اولین عوامل تأثیرگذار در قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی میشود به مدل آن اشاره کرد. به طور مثال نوعی از دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی هستند که به دلیل اشغال فضای کمتر میتوانند در محیط های کوچک هم مورد استفاده قرار بگیرند.

این مدل از دستگاه های جمع و جور قیمتی به مراتب کمتر هم دارند. اما نوع دیگری از این مدل تجهیزات یعنی دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات توانایی تولید بالایی دارد و قابلیت‌ های بسیاری را هم به شما ارائه میدهد. مورد بعدی که روی قیمت این محصول مؤثر است آپشن‌ ها و امکاناتی است که ارائه میکند. به طور مثال یک سری دستگاه ‌های فول کات قابلیت تولید دستمال ‌هایی از سه لاین تا شش لاین را دارند. به هر میزانی که تعداد لایه ‌ها بالاتر باشد قابلیت تولید آن محصول هم بالا میروند.

جزئیات فنی یک دستگاه فول کات دستمال کاغذی مثل ظرفیت تولید، نوع متریال به کار رفته، مدل تیغه‌ها، مکانیزم کار و... مسائلی هستند روی قیمت این دستگاه تأثیر گذار میباشند. مورد بعدی که در تعیین قیمت دستگاه دستمال کاغذی مؤثر است سرعت عمل دستگاه است. به هر میزانی که دستگاه بتواند در طول یک روز کاری بیشتر تولید بکند قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. مورد آخر در تعیین قیمت مشخصات فنی دستگاه است. به طور مثال ابعاد دستگاه، مدل موتور دستگاه و نوع آن موضوعاتی است که در تعیین قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی مؤثر است.

 

 

دستگاه فول کات دستمال کاغذی

دستگاه فول کات دستمال کاغذی یکی از تجهیزات تولید لوازم بهداشتی است که آپشن‌های زیادی از جمله تعداد لاین، مرغوبیت اجزا و قطعات، تعداد لاین و برند سازنده‌ی آن در خریدش دارای اهمیت است. از اجزای مختلف این دستگاه هم میشود به تیغه، مکانیزم های هشدار، غلتک، سیستم تصفیه هوا و دفع ضایعات اشاره کرد. تمام این بخش ها با همراهی هم یک سیستم کامل را تشکیل میدهند که با عملکردی یکپارچه بازدهی مورد نظر تولید کنندگان را ارائه میکنند. مدل های جدیدتر این دستگاه میتوانند ضایعات را هنگام برش دفع کنند. این مکانیزم میتواند از کند شدن تیغه ها جلوگیری کند. یکی از مزیت‌های دیگر این دستگاه بالا بردن حساسیت و مهمتر از آن هدفمند شدن دستگاه برای جلوگیری از کثیفی فضای کار است.

مواردی که ذکر شد برای تولید دستمال کاغذی با دستگاه فول کات یک مزیت محسوب میشود. یکی از مواردی که در صورت با کیفیت نبودن دستگاه پیش میاید این است که نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی دارد. از جمله مزایایی که این دستگاه میتواند برای شما فراهم کند تولید انبوهی از دستمال کاغذی در یک تایم کوتاه است. یک نوع خیلی با کیفیت این دستگاه مدلی است که در ساخت آن موتور کره ای به کار رفته است. دستگاه فول کات در واقع نوعی از تجهیزات تولید لوازم بهداشتی است که برگه‌های بزرگ را برش میدهد و به قسمت‌های کوچکتر تبدیل میکند. در مکانیزم این ابزار، رول‌های دستمال داخل دستگاه قرار میگیرد و زیر فشار آن با کمک گیره‌های مخصوص در جای خود محکم میشود سپس کارهای تبدیل آن به دستمال کاغذی روی آن انجام میشود.

دستگاه فول کات دستمال کاغذی

 

عکس دستگاه دستمال کاغذی فول کات

به طور کلی تولید دستمال کاغذی با دستگاه فول کات به روش‌های مختلفی انجام میشود. شکل و ابعاد این دستگاه در هر مدل تفاوت‌هایی دارد. یکی از مسائل مهم در خرید این محصول توجه به ابعاد آن است که کاملاً با فضای کارگاه شما مطابقت داشته باشد. 

 

فروش دستگاه دستمال کاغذی فول کات

امروزه خدمات فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی توسط فروشنده‌های زیادی ارائه میشود. یکی از مسائل مهم برای اینکه شما از کیفیت و دوام دستگاه خود اطمینان داشته باشید این است که این محصول را از شرکت صنعت ایران آلپای تهیه کنید. در صورتی که شما این محصول را از یک فروشگاه غیر معتبر تهیه کنید ممکن است در مدت زمان کوتاهی مجبور بشوید که به تعمیرگاه مراجعه نمایید. شما میتوانید برای خرید انواع این محصول و دریافت نمایندگی دستگاه تولید دستمال کاغذی صنعت ایران یک شغل پرسود به بخش‌های مختلف سایت صنعت ایران آلپای به آدرس www.alpaico.ir سر بزنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها