پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران!

کد خبر: 1216003
پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران!

 

عطر امروزه به عنوان یکی از محصولات لوکس و ضروری برای بسیاری از افراد شناخته می‌شود. بوی خوب و مطبوع عطر، قدرتی دارد که افراد را به خود جذب می‌کند و از آن برای ایجاد یک شخصیت منحصر به فرد و جلب توجه دیگران استفاده می‌کنند. در ایران نیز عطر از جمله محصولاتی است که برای خیلی از افراد بسیار مهم است و به همین دلیل شاهد تنوع گزینه‌هایی از عطرهای مردانه در بازار هستیم. اما بین تمامی این گزینه‌ها، پرفروش‌ترین ادکلن مردانه سال در ایران کدام است؟ در این مقاله به بررسی پرفروش‌ترین عطرهای مردانه سال در ایران پرداخته و عطری که در سال جاری بیشترین فروش را داشته است را معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

چرا استفاده از عطر برای آقایان مهم‌تر از بانوان است؟!

یکی از دلایل این موضوع نماد قدرت، توانایی، شجاعت و شخصیت قوی است که مردان در جامعه دارند. برای نشان دادن این ویژگی‌ها، استفاده از عطر و بوی خوب می‌تواند کمک کننده باشد. علاوه بر این استفاده از لوازم آرایشی در میان بانوان باعث جذابیت بیشتر آن‌ها می‌شود و آقایان نیز می‌توانند در برابر آن‌ها برابر جذابیت بیشتر، از عطر و ادکلن‌ها استفاده نمایند. همچنین عطرها باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود حال روحی در افراد می‌شود.

عطرهای مردانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

عطرهای مردانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟ - پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران! - درین عطر

مهم‌ترین موضوعی که در هنگام خرید عطر باید در نظر بگیرید، رضایت شما از رایحه آن عطر است. همچنین پیشنهاد می‌شود که به شخصیت و سلیقه‌تان نیز دقت داشته باشید. به طور کلی آقایان به روایح تلخ و تند و نسبتا سنگین علاقه دارند. همچنین پخش بو و ماندگاری بالا نیز از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه شود.

معرفی پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران!

حال می خواهیم به سراغ معرفی سه عطر مردانه برویم که در سال گذشته بیشترین فروش رو داشته اند و اگر شما هنوز عطری را به عنوان عطر امضای خود انتخاب نکرده اید، می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه، شخصیت و بودجه مورد نظرتان انتخاب نمایید.

1) ادکلن دیور سوج مردانه | Dior Sauvage

ادکلن دیور سوج مردانه - Dior Sauvage - پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران - درین عطر

یکی از بهترین عطرهای مردانه که طرفداران بسیاری در ایران و جهان دارد، عطر ساواج از برند دیور است. این عطر نخستین بار در سال 2015 توسط کمپانی مشهور Dior به بازار آمد و در سال گذشته یکی از پرفروش ترین عطرهای سال در ایران بود. عطر ساواج در حال حاضر در چهار نسخه ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و الکسیر در بازار موجود است که به ترتیب از چپ به راست ماندگاری‌شان بیشتر شده اما از پخش بوی آن‌ها کم می‌شود. رایحه تلخ، تند و ترش و طبع نسبتا خنک عطر Sauvage مناسب استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز است.

  • نت اولیه: ترنج - فلفل
  • نت میانی: اسطوخودوس - خس خس - شمعدانی - فلفل سیچوان - فلفل صورتی - لامی - نعناع هندی
  • نت پایانی: آمبروکسان - سدر - لابدانیوم

2) عطر لالیک مشکی مردانه | Lalique Encre Noire

عطر لالیک مشکی - Lalique Encre Noire - پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران - درین عطر

عطر لالیک انکر نویر که به دلیل بطری مشکی رنگش به لالیک مشکی شهرت دارد، یکی دیگر از عطرهای پرفروش سال گذشته در ایران بود. این عطر در سال 2006 طراحی شد و در حال حاضر با گذشت حدود 20 سال از عرضه آن اما همچنان در بسیاری از نظرسنجی‌ها جز پرطرفدارترین عطرهای کمپانی Lalique و بهترین عطر مردانه به شمار می آید. علاقه‌مندان به روایح چوبی می‌توانند این عطر را به عنوان عطر امضای خود انتخاب کنند. رایحه تلخ و طبع گرم عطر Encre Noire آن را برای فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان مناسب استفاده کرده است.

  • نت اولیه: چوب سرو
  • نت میانی: خس خس
  • نت پایانی: مشک - چوب کشمیر

3) عطر آرماف کلاب د نایت مردانه | Armaf Club de Nuit Intense

عطر آرماف کلاب د نایت مردانه - Armaf Club de Nuit Intense - پرفروش ترین عطر مردانه سال در ایران - درین عطر

عطر کلاب د نایت از دیگر عطرهای پرطرفدار مردانه در ایران است که به دلیل قیمت مناسب و رایحه دلنشین آن مورد استقبال واقع شده است. به اعتقاد بسیاری از استفاده کنندگان این عطر رایحه مشابه عطر کرید اونتوس را دارد. عطر کرید اونتوس یکی از گران قیمت ترین عطرهای بازار است. برای کسانی که نمی‌خواهند پول زیادی صرف خرید عطر کنند، عطر کلاب د نایت یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. این عطر نیز به جز زمستان در تمامی فصول سال قابل استفاده است و دارای رایحه‌ای تلخ و ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی است.

  • نت اولیه: لیمو - ترنج - سیب - آناناس - شیره انگور سیاه
  • نت میانی: گل رز - یاسمن - درخت توس
  • نت پایانی: وانیل - عنبر - مشک - نعنا هندی

خرید عطر با گارانتی مادام العمر اصالت!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در ایران برای خرید عطر اورجینال وجود دارد، عدم اطمینان از اصالت و اورجینال بودن عطر است. دلیل این موضوع عدم وجود نمایندگی‌های رسمی از برندهای معتبر داخل کشور است. این موضوع باعث شده است که عده‌ای سودجو از این آب گل آلود ماهی گرفته و عطرهای تقلبی و به اصطلاح High Copy را به عنوان عطر اورجینال به فروش برسانند. با توجه به شباهت ظاهری زیاد بین این عطرها، معمولا امکان تشخیص برای افراد غیرمتخصص وجود ندارد.

راه حل این موضوع و در امان ماندن از کلاه برداران، خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است که به شما گارانتی اصالت بدهد. درین عطر به عنوان مرجع رسمی عطرهای اورجینال در ایران، برای اولین بار در کشور تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت به دست خریداران می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر می‌توانید به وب سایت رسمی این فروشگاه به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. در این مطلب ابتدا دلایل اهمیت استفاده از عطر و ادکلن به خصوص در آقایان را بررسی کردیم و سپس ویژگی‌هایی که عطرهای مردانه باید داشته باشند را بیان کردیم. در پایان نیز پرفروش ترین عطرهای مردانه سال در ایران را معرفی کرده و بهترین راهکار برای خرید عطر اورجینال را آموزش دادیم. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها