پر فروش ترین لوستر های مدرن

کد خبر: 1217974
پر فروش ترین لوستر های مدرن

هر فصل بادی از تغییر و الهامات جدید را به ارمغان می آورد و هر فضای زندگی را با فردیت جشن می گیرد. این بار، زیبایی‌شناختی در نورپردازی‌های زیبا و مجموعه‌های پر از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های طراحی بیان می‌شود تا شما را برای خرید لوستر مدرن کمک کند و در چیدمان فضایی مدرن همراه شما باشد. در این مقاله منتخبی از ترند های نورپردازی برای سال 2023 برای تحت تاثیر قرار دادن علاقه مندان به طراحی و لوستر مدرن و الهام بخشیدن به آنها برای تجسم چشم انداز رویایی در واقعیت ایجاد شده است.

 فضای نشیمن را با لوستر آویز با طراحی های جدید تکمیل کنید و فضایی از ظرافت و راحتی شیک را ایجاد کنید. طراحی مستحکم، تکنیک‌های نوآورانه، و ساخت روح‌انگیز، یک امضای انحصاری برای هر فضای داخلی خواستار ایجاد می‌کند، بنابراین خرید لوستر به دقت بالایی نیاز دارد.  اجازه دهید ایده های شما درخشش داشته باشد و انرژی پر جنب و جوش را در هر گوشه ای از خانه تقویت کند.

 

محصولات مدرن

محصولات روشنایی از نظر تنوع بسیار وسیع و گسترده می باشند که در انواع لوستر مدرن،چراغ دیواری، لوستر اس ام دی، دیوارکوب مدرن، لاین نوری، آباژور رومیزی، آباژور ایستاده، چراغ های آویز خطی و لاینر تولید می شوند.

طراحی نور تاثیر زیادی بر ظاهر و احساس یک فضا دارد. وقتی به درستی انجام شود، فضا با پتانسیل کامل خود می درخشد. یکی از بهترین راه ها برای خرید لوستر به خصوص خرید لوستر مدرن رسیدن به این سطح از کمال، استفاده از برخی از بهترین ترند های نورپردازی است. بهترین لوستر آویز های سال 2023 را در این مقاله کشف کنید.

در ادامه با بررسی عوامل مهمی که در طراحی و دیزاین در سبک مدرن اهمیت دارد لوستر مدرن سال 2023 را بررسی خواهیم کرد.

ترند اول : اشکال هندسی

محبوبیت اشکال هندسی در نورپردازی و طراحی لوستر مدرن از تاسیسات معماری انتزاعی و انگیزه های منحصر به فرد شبح های هندسی الهام می گیرد. وسایل روشنایی و لوستر آویز آینده نگر به طور نمادین توسعه طراحی مدرن و معماری شهر را به تصویر می کشند. این نوع طراحی نورپردازی برجسته را می توان در هر فضای داخلی اعمال کرد: از سبک کلاسیک تا مدرن پویایی این روند را احساس کنید زیرا هندسه ساده عناصر تکمیل کننده ظرافت داخلی است و اجازه می دهد تا نوع جدیدی از انرژی و کاریزما را نشان دهد.

ترند دوم : حس هنر طراحی

وقتی یکی می گوید "هنر طراحی" اولین چیزی که به ذهن شما می رسد؟ احتمالاً شما را به یاد "گتسبی بزرگ"، زندگی فانتزی، مهمانی های مجلل همراه با کوکتل های شگفت انگیز، لباس های خیره کننده و جاز می اندازد. تاثیر هنر طراحی را می توان در همه چیز دنبال کرد: از معماری، مبلمان و طراحی نور گرفته تا مد، به ویژه لوستر مدرن. همانطور که می دانید، این سبک متعلق به یکی از پیچیده ترین و جذاب ترین سبک های هنری قرن بیستم است.

 امروزه هنر طراحی به عنوان یک بیانیه لوکس قوی در نظر گرفته می شود و به عنوان نمادی از موقعیت و ثروت و همچنین تجسم ذوق نفیس و تعهد به برتری در نظر گرفته می شود. این سبک طراحی داخلی برای ابراز شخصیت برای نشان دادن شخصیت و سلیقه بی عیب و نقص عالی است. موارد ضروری این سبک مواد گران قیمت و غنی هستند. طلا، برنج، کریستال‌ها، چوب‌های کمیاب، سنگ مرمر، و پوشش‌های لاکی عناصر اصلی هستند.

با توجه به این نکته برند ملیک توانسته با استفاده از دانش طراحی و مدیریت دقیق کالاهایی را تولید کند که علاوه بر داشتن حس هنر طراحی و ملاک های یک کالای لوکس، قیمت بسیار مناسبی نیز داشته باشد.

لوستر مدرن روی کانتر

ترند سوم : نورپردازی و طراحی لوستر با الهام از طبیعت

لوستر زیبا الهام گرفته از طبیعت در ظرافتی که نشان می دهد بی نظیر است. برنج با روکش طلا همراه با شیشه کریستال شفاف - که با دست اعمال می شود، کاریزمای ظریف را به ارمغان می آورد که در شکوفایی کامل به طبیعت شباهت دارد. یک وسیله روشنایی رویایی، فضایی استثنایی را برای فضای داخلی درجه یک ایجاد می کند.

 مجموعه جنگل های بارانی از جشن نورپردازی بی انتها طبیعت، عناصر و حرکات آنها به وجود آمد. در فضای باشکوه جنگل بارانی درخشان غوطه ور شوید، جایی که هنر صنایع دستی برنج به طراحی نورپردازی لوکس تبدیل می شود. تلفیقی نهایی بین طراحی هنری، اصالت تکنیک‌های سنتی فلزکاری پرتغالی، و هنر خلاقانه می باشد.

این طراحی مسحورکننده شما را وارد حالت خیال‌پردازی می‌کند و داستانی را در مورد تجملات رویایی و فانتزی که از طرح‌های باکلاس تا طرح‌های پیچیده پیاده‌سازی شده است، آشکار می‌کند. قطعات جدید چشمگیر ترکیبی از نوآوری ها، خلاقیت طراحی و کمال دست ساز است.

لوستر بزرگ مفهوم شکوه و زیبایی منظره را نشان می دهد که به دلیل ترکیب پیچیده ای از ترکیبات سطوح مختلف، ظاهر متفاوتی را تداعی می کند. لوستر مدرن برای پروژه‌های طراحی داخلی ایده‌آل است که هدفشان ایجاد یک تأثیر قوی است. ترکیبی از متریال گران‌ قیمت توجه خسته‌ترین زیبایی‌شناسان داخلی را به خود جلب می‌کند و مهمانان را دعوت می‌کند تا هنگام عبور از این لوستر آویز، به ایجاد نورپردازی فکر کنند.

ترند چهارم : هنر نور

نور هنری جدید است که در حال حاضر عمدتاً به رنگ طلایی است و به سبک مدرن تبدیل شده است. طراحی هنرمندانه نور نمایانگر جنبه هنری زندگی است. نور هنری کاربردی و ادراکی دارای طراحی خطی فریبنده است. در هر محیطی قرار می گیرد و یک حرکت انفجاری نور ایجاد می کند، زیرا لهجه طلایی قطعه را منعکس می کند. با نور هنری دست ساز که برای پرکردن پروژه های داخلی با قطعات برازنده طراحی شده است، توجه مهمانان را به خود جلب کنید.

بایدها و نبایدهای طراحی نورپردازی داخلی

به نور لایه ها دقت کنید

با لایه بندی نورپردازی داخلی خانه شما ظاهری گرمتر و دلپذیرتر به دست می آورد. اغلب خانه ‌داران بر نور محیط تمرکز می‌کنند، که منجر به گوشه‌های مرده می‌شود که نور به آن‌ها نمی‌رسد. اگر این گوشه های نادیده گرفته شود باعث می شوند زیبایی اتاق شما کاهش پیدا کند. بنابراین، گنجاندن انواع وسایل روشنایی در طراحی داخلی خود، از محیط گرفته تا نورپردازی کاری مهم و حیاتی است.

تنوع را فراموش نکنید

درست مانند هر عنصر دیگر در طراحی داخلی، نورپردازی نقش مهمی در دکوراسیون اتاق دارد. تعداد بیشماری از وسایل روشنایی وجود دارد که جسور و زیبا هستند. به عنوان مثال، یک لوسترمدرن در مرکز اتاق می تواند خانه شما را لوکس کند. شما می توانید از انواع نورپردازی داخلی مدرن، از لوستر آویز و لوستر اس ام دی گرفته تا چراغ دیواری و دیوارکوب مدرن و چراغ های زمینی ،هر آنچه که دوست دارید ، برای افزودن حس درام استفاده کنید.

با شدت نور بازی کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای بهبود نورپردازی داخلی خانه، تنظیم شدت نور است. نور سفید خنک به روشن‌تر شدن اتاق کمک می‌کند اما می‌تواند به خواب رفتن را دشوار کند، که برای مطالعه عالی است اما در اتاق خواب وحشتناک است. از سوی دیگر، نور زرد برای ایجاد یک حال و هوای معمولی عالی است. داشتن یک ترکیب خوب از شدت های مختلف نور مطمئناً می تواند فضا را فوراً متحول کند.

یکی از نقاط مثبت و مفید لوستر مدرن این است که تمامی محصولات ریموت کنترل دارند و امکان تنظیم شدت نور و تغییر حالت نور را به کاربران خود می دهند. تصور کنید با خرید لوستر هم نیاز روشنایی محیط خود را برآورده کرده اید و هم این امکان را برای خود فراهم کرده اید که بتوانید میزان روشنایی فضا خود را کنترل کرده و برای هر استفاده ای آن را تنظیم کنید.

وسایل روشنایی را بد آویزان نکنید

ارتفاع وسایل می تواند باعث ایجاد یا شکستن نور طراحی داخلی خانه شود. لوستر آویز با ارتفاع خیلی کم بالای میز ناهار خوری باعث می شود مانور دادن در اطراف آن ناخوشایند باشد. از طرف دیگر، قرار دادن آن بیش از حد بالا، می تواند لوستر آویز را کمتر از آنچه شما می خواهید برجسته کند. به همین دلیل مهم است که لوستر مدرن را در ارتفاع مناسب نصب کنید تا ظاهری متعادل و تاثیرگذار ایجاد کنید.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در خرید لوستر مدرن این است که این محصولات امکان تنظیم ارتفاع دارند. شاید فکر کنید بعد از اینکه لوستر آویز خود را نصب کردیم دیگر نمی توان ارتفاع آن را تنظیم کرد، اما طراحان لوستر مدرن با قرار دادن استوپر در محصولات امکان تنظیم ارتفاع لوستر آویز را در هر زمان و هر میزان که شما بخواهید فراهم کرده اند.

فقط بر اساس زیبایی شناسی خرید نکنید

روشنایی نه تنها به زیبایی شناسی مربوط می شود، بلکه یک هدف عملکردی حیاتی را نیز انجام می دهد. از این رو، تصمیم گیری تنها بر اساس زیبایی شناسی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. به همین دلیل، ضروری است که طراحی نورپردازی داخلی خانه خود را اتاق به اتاق، بر اساس کاربری مورد نظر از هر فضا، برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، شما باید مصرف انرژی، وات و شدت نور گزینه های مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید.

کورکورانه از روندها پیروی نکنید

انتخاب یک چراغ روشنایی که متناسب با سبک داخلی شما باشد مهم است. نورپردازی داخلی مدرن گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. به مواد، پرداخت ها، شدت نور و نوع لامپ توجه کنید و مطمئن شوید که ظاهر خانه شما را تکمیل می کنند.

انواع نورپردازی در طراحی داخلی

آشنایی با انواع مختلف نورپردازی در طراحی داخلی و اینکه هر کدام از لوستر مدرن مناسب‌تر هستند، مفید است. در این قسمت با انواع نکات مهم در نور پردازی آشنا می شویم.

طراحی داخلی نورپردازی محیطی

نور عمومی موجود در یک اتاق، نور محیطی در نظر گرفته می شود. این می‌تواند شامل ترکیبی از نور می کنند. لوستر اس ام دی بالا و نورهای پایین باشد که بیشترین نور را از انواع مختلف روشنایی ارائه طراحی نورپردازی سقف داخلی و خارجی از روشی محبوب و کارآمد برای توزیع یکنواخت نور در یک اتاق است. علاوه بر این، نور محیط تضمین می کند که کارهای کلی بدون هیچ گونه تداخلی انجام می شود.

طراحی داخلی وظیفه محور

مهمترین نوع نورپردازی در طراحی، نورپردازی وظیفه ای است. این به این دلیل است که این لوستر مدرن مناطقی را که باید وظایف خاصی را انجام دهند، روشن می کنند. به عنوان مثال، یک چراغ دیواری برای یک گوشه مطالعه ضروری است. به طور مشابه، نورپردازی زیر کابینت با استفاده از لاین نوری در آشپزخانه کمک می کند تا محل کار روی میز به وضوح قابل مشاهده باشد.

نور طبیعی در طراحی داخلی

نور طبیعی در طراحی داخلی نقشی بی بدیل دارد. بهینه سازی نور طبیعی نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه در مصرف انرژی نیز موثر است. یک فضای نورانی طبیعی به اتاق گرما و عمق می بخشد. علاوه بر این، نور خورشید در ابعاد کوچک فواید سلامتی مختلفی دارد. بنابراین، اگر نور طبیعی کافی دارید، مطمئن شوید که آن را در فضای داخلی خانه خود به حداکثر برسانید.

پس از بررسی انواع نور پردازی و نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی نوبت به بررسی انواع محصولات روشنایی مدرن و پر فروش ترین لوستر های مدرن می رسد.

با گذشت زمان و تغییر نیاز کاربران صنایع روشنایی محصولات رفته رفته از حالت سنتی به مدرن تغییر جهت داده و امکاناتی به آن ها اضافه شده است که باعث شده مخاطبان بیشتر از صنایع روشنایی صنعتی داشته باشند.

لوستر مدرن پر نور

انواع چراغ های مدرن

  • لوستر مدرن
  • آویز مدرن
  • چراغ دیواری
  • آباژور رومیزی مدرن
  • آباژور ایستاده مدرن
  • آویز های لاینر
  • چراغ های زمینی
  • لوستر سقفی مدرن

هر کدام از این محصولات که در دسته بندی های بالا قرار گرفته اند برای بخشی از محیط مناسب می باشند و خودشان دارای طیف وسیعی از تنوع هستند که با توجه به نیاز و سلیقه مخاطب مورد استفاده قرار می گیرند.

لوستر آویز

لوستر آویز از قدیم و ایام بوده اند اما به تازگی در سال های اخیر توسط تولید کنندگان داخلی تنوعات بسیاری از لوستر آویز مدرن تولید شده است که باعث شده فروش این محصولات از سایر مدل های سنتی بیشتر باشد.

لوستر آویز در سبک های آلومینیومی، کریستالی ، پلکسی و ساده قرار می گیرند که هر کدام مناسب برای فضای خاصی می باشند.

نکته قایل توجه در لوستر مدرن این می باشد که امکاناتی نظیر نصب آسان، نگهداری ساده، امکان تنظیم ارتفاع لوستر آویز حتی بعد از نصب، امکان تنظیم حالت نور و شدت نور و مدیریت کردن استفاده آن با ریموت و نور زیاد را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که لذت استفاده از این محصولات را بیشتر می کند.

لوستر سقفی مدرن

اگر محیطی که برای آن قصد خرید لوستر را دارید از ارتفاع سقف بالایی برخوردار نیست و ارتفاع سقف آن از ۲.۵ متر کمتر است پیشنهاد ما به شما استفاده از لوستر های سقفی می باشد.

لوستر های سقفی به دلیل اینکه دارای طراحی منحصر به فردی می باشند در کنار اینکه نور دلخواه شمارا تامین می کند، ارتفاع زیادی هم ندارند و تناسب منزل شمارا بهم نمیریزند.

لوستر های سقفی نیز مانند لوستر آویز ازتنوع بی شماری برخوردار است.این محصولات در دسته بندی کریستالی، پلکسی و دیفیوزر قرار می گیرند.

چراغ دیواری

یکی دیگر از لوازم روشنایی که مکمل لوستر آویز است چراغ دیواری مدرن می باشد.

چراغ های دیواری مدرن هم از نظر روشنایی برای بخش خاصی از فضا بسیار کاربرد دارند و هم اینکه اگر با لوستر آویز که در محیط پذیرایی یا اتاق خواب کار دارد ست باشد می تواند زیبایی دکوراسیون شما را تکمیل کند.

چراغ های دیواری نور از داخل نور را به سمت دیوار بازتاب می دهد و اگر نما یا تابلویی داشته باشید این مدل چراغ دیواری می تواند بسیار کارامد باشد.

چراغ دیواری نور از بیرون همانطور که از نامش پیداست نور را به محیط پیرامون و اطراف بازتاب می دهد.

آباژور رومیزی مدرن

هر فضایی برای تکمیل دکوراسیون خود نیاز به چراغ های رومیزی یا ایستاده پیدا میکند.چراغ رومیزی که اصطلاحا به آباژور رومیزی شناخته می شوند تنوعات بسیاری دارند که برای فضا های مدرن از آباژور های رومیزی مدرن پلکسی یا دیفیوزری یا کریستالی استفاده می شود.

آباژور رومیزی مدرن برای فضا هایی مانند روی میز تحریر، روی میز عسلی کنار مبلمان کلاسیک و مدرن، روی جزیره یا اپن و ... مناسب می باشند زیرا هم نور دهی مناسبی دارند که برای مطالعه و سایر فعالیت هایی نیاز به نور مستقیم و نزدیک دارند مناسب می باشند و هم از نظر زیبایی به دکوراسیون شما کمک میکنند.

آباژور ایستاده مدرن

در هر محیطی قطعا حاشیه و گوشه ای وجود دارد که برای تجهیز کردن دکوراسیون از چشم افراد پنهان می ماند و خالی ماندن آن فضا بسیار به چشم می آید. پیشنهاد ما به شما برای تجهیز کردن این نقاط آباژور ایستاده مدرن می باشد.این نقاط نیاز به چراغی دارند که علاوه بر نوردهی مناسب زیبایی و جلوه منحصر به فردی هم داشته باشند.

معمولا آباژور ایستاده مدرن با نور آفتابی بسیار مناسب می باشد.

درباره برند تولید کننده

اینجا همه چیز مثل روز روشن است!

ملیک نــام تجاری محصولات شــرکت "طراحان فرداد آروند" میباشــد کــه در سال ۱۳۹۹ با هدف ارتقا و گسترش فناوری های داخلی در جهت بهره وری از به روزترین متد روشنایی به وسیله لامپ ها و چراغ های ال ای دی با استفاده از دانش بومی توسط جمعی از فارق التحصیلان رشته های الکترونیک و آی تی تاسیس گردید . این شرکت دارای محصولات متنوعی از قبیل آویز ها و چراغ های ال ای دی با کاربرد تجاری ، اداری ، صنعتی ، و مسکونی در مدل ها و طرح های مختلف می باشد . کلیه محصولات ملیک در داخل کشور و توسط متخصیصن داخلی طراحی گردیده و در تولید آن بهترین قطعات اولیه به کار رفته است.

فروشگاه اینترنتی دکوریار تنها فروشگاه اینترنتی و نماینده رسمی آنلاین محصولات ملیک است که تحت نظر شرکت طراحان فرداد آروند اداره و مدیریت می شود.

خرید اینترنتی لوستر مدرن

تنها یک نکته در خرید هست که از هزینه ای که میخواهید بپردازید از اهمیت بیشتری برخوردار است و آن نکته آگاهی در رابطه با نیاز و کالایی است که قصد خرید آن را دارید. فروشگاه دکوریار با جمع آوری تنوعات جذاب و وسیع از لوستر مدرن، لوستر آویز، چراغ دیواری، لوستر اس ام دی، دیوارکوب مدرن و سایر کالاهایی که به منزل و محیط شما جلوه مدرن و منحصر به فردی می دهد شمارا از مرحله شناخت نیاز تا خرید همراهی نموده و در تلاش است رضایت شمارا که مهم ترین بخش خرید است جلب کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها